این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بند بیمه کردن پرتفوی سهامداران حقیقی که در بسته جدید حمایتی آمده راهکار خوبی است، بیان کرد: تورم انتظاری به تهدیدی برای بازار سرمایه ما تبدیل شده است. اسناد خزانه اسلامی "اخزا"ها در بازار با نرخ ۳۰ درصد نیز فروشنده دارند و با این وضعیت، سهم با P/E حدود ۳ هم جذابیت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شد.
ورزشگاه آزادی طی نامه ای به سازمان لیگ فوتبال انصراف خود از میزبانی بازی امروز پیکان و پرسپولیس اعلام کرد!
شاید از امروز که می‌خواهند علیه زنان مثلا «کشف حجاب کرده» اقدام کنند، بدانند که به جای آنکه به قدرت برخورد خود تکیه کنند، بهتر است قدری گفت‌وگو کنند، شاید مسائل حل شد.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد درگیری بین سادیو مانه و لروی سانه صحبت کرد و گفت که ستاره سنگالی تیمش با چه جرایمی روبه‌رو شده است.
هواداران آرسنال امروز در جریان دیدار تیم‌شان با کریستال پالاس از پاتریک ویرا که در روزهای اخیر توسط پالاس اخراج شده بود حمایت کردند. ویرا یکی از اسطوره‌های باشگاه آرسنال است.
وزارت دفاع آمریکا امروز اعلام کرد که از «کمک های نظامی» دریافت شده اوکراین از سوی واشنگتن سوء استفاده هایی شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون مشکل کامیون داران در مرز آستارا با حضور مسئولان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تغییر سیستم بازی پرسپولیس در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان هدفی جز جبران وضعیت نگران کننده گلزنی این تیم ندارد.
ما مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم در کشور به طور محسوس؛ این بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست. ما اگر بخواهیم فقر را برطرف بکنیم، اگر بخواهیم رفاه خانوار را در کشور رشد بدهیم این احتیاج دارد به رشد اقتصادی در کشور، بدون این امکان ندارد.
امروز مطالبی همچون افزایش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل و صرافی‌ها، پیش بینی قیمت طلا و سکه و بیت کوین، پیش بینی بورس | فردا شاخص کل به کانال ۱.۵۰۰ واحد سقوط می‌کند؟، نحوه تحویل ربع سکه از بورس کالا | برای تحویل ربع سکه به کجا مراجعه کنیم؟، جزئیات واگذاری سرخابی‌ها اعلام شد، سیگنال خرید دوباره بیت کوین؟ | بازگشت رمزارزها؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی چند نفر از نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره عملکرد مهمترین احکام، تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با واگذاری دارایی‌های مالی در بودجه ۱۴۰۱ مطرح کردند.
نارنجی‌پوشان بعد از بازگشت به لیگ برتر اکنون دچار بحران خودساخته بزرگی شده‌اند.
امروز هم زمان با عرضه پژو 207 در بورس کالا، خودرو هایما نیز عرضه شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی، نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
مراکش برای رقم زدن یک پایان تاریخی در جام جهانی قطر با مشکل مصدومیت چند مهره تاثیر گذار مواجه است.
تولیدکنندگان مرغ گوشتی گران بودن جوجه یک روزه در ابتدای فصل جوجه ریزی را یکی از دلایل به صرفه نبودن نرخ‌های فعلی می‌دانند.
در معاملات امروز در بازارفیزیکی (تالار خودرو) بورس کالا، ۲۵۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و مشکی (سفارشی) در کم‌تر از یک ساعت فروخته شد.
در معاملات امروز در بازارفیزیکی (تالار خودرو) بورس کالا، ۲۵۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و مشکی (سفارشی) در کم‌تر از یک ساعت فروخته شد.
ایران خودرو امروز ۸ آبان ماه ۲۰۰ دستگاه هایما اس۷ مشکی و ۵۰ دستگاه اس۷ مشکی سفارشی را در بورس کالا عرضه نمود. خریداران امروز هایما چقدر سود کردند؟ و این محصول با چه قیمتی معامله شد؟
مدافع خبرساز استقلال بدون مشکل مصدومیت امروز در تمرین حضور یافت.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
تازه ترین خرید تیم استقلال امروز برای اولین بار در تمرین این تیم حضور یافته و با آبی پوشان تمرین می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ