مسابقات لیگ برتر هندبال زنان با کمی تاخیر از اوایل دی استارت خواهد خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
شمس آذر در شرایطی آماده دیدار سوم خود می شود که هنوز امتیازات این تیم در جدول رده بندی منفی 5 است.
تعداد زیادی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران هنوز موفق به یافتن تیم برای فصل جدید نشده اند.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
هنوز تعداد زیادی از بازیکنان مطرح لیگ برتر، تیم خود را برای فصل بعد مشخص نکرده اند: از کاپیتان استقلال گرفته تا ستاره لالیگایی فولاد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
برخلاف ادعای مدیر ورزشگاه آزادی اما هنوز تصمیمی درباره تعداد تماشاگران مسابقه دربی پایتخت اتخاذ نشده است.
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رأی‌گیری جلسات استیضاح باید مخفی باشد و برای علنی شدن باید تعداد امضاهای متقاضیان به ۵۰ نفر برسد که هنوز نرسیده است.
رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۲۲ درصدی تعداد جانباختگان در تصادفات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: هنوز ۳۳۲ هزار خودروی تهرانی در سفر هستند.
تعداد و مدل دقیق این تانک‌های پل گذار ارسال شده به اوکراین هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم که این تانک‌های ارسالی از نوع تانک‌های M60 یا نوعی از تانک‌های M60 Patton هستند.
وزیر کشور در سفر به چهارمحال‌وبختیاری گفت: راه ارتباطی برخی روستا‌ها هنوز مسدود است. تعداد قابل توجهی ماشین‌آلات نیز به استان وارد شده است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تغییرات معنی دار در وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ وضعیتی که هنوز هم خوب محسوب می‌شود اما با توجه به شناسایی سو‌یه‌های جدید کرونا در کشور و احتمال شکل گیری موج جدید بیماری، موقتی به نظر می رسد.
​​​​​​​ دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت که هنوز تعداد تیم‌ها و نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی نهایی نشده اما در عین حال تاکید کرد این کمیته از برنامه‌های خود اصلاً عقب نیست.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: تعداد کمی از دانش آموزان هنوز برخی از کتب آموزشی خود را دریافت نکردند که دلیل اصلی آن مشکل ثبت نام آنها در سامانه توزیع کتب درسی است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۵ تن از ایشان وخیم است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز نمی‌دانم تا پایان سال چه تعداد اتوبوس به شهر تهران اضافه می‌شود.
با وجود آنکه وزارت کشور وعده داد بود تا ابتدای ماه مهر ۵۵۰ دستگاه اتوبوس را به شهرداری تهران تحویل دهد اما هنوز این اتفاق رخ نداده و تعداد این اتوبوس‌ها کاهش هم داشته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱۶ تن از ایشان وخیم است.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت
با توجه به وضعیت شیوع کرونا، هنوز مشخص نیست این اجراها با چه تعداد بلیت فروشی اجرا خواهد شد اما با توجه به اعلام برنامه‌ها اجراها در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز این رویداد، به نظر می‌رسد اراده بر برقراری این اجراها و طی روند مرسوم جشنواره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ