رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۲۲ درصدی تعداد جانباختگان در تصادفات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: هنوز ۳۳۲ هزار خودروی تهرانی در سفر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.
بر اساس یک متاآنالیز مشخص شد که مصرف گوشت قرمز فرآوری شده به طور قابل توجهی با شش درصد خطر بیشتر سرطان سینه، ۱۸ درصد خطر سرطان کولورکتال (سرطان روده بزرگ)، ۲۱ درصد خطر سرطان کولون، ۲۲ درصد خطر سرطان رکتوم (بخشی از روده بزرگ) و ۱۲ درصد خطر بیشتر سرطان ریه مرتبط است.
زکریای رازی شنبلیله را برای مداوای بیماری دیابت مورد استفاده قرار می‌داده است. دانه‌های شنبلیله دارای روغن ثابت حاوی اسید‌های چرب ۶ درصد ترکیبات موسیلاژ به میزان ۲۸ درصد و پروتئین ۲۲ درصد، اسید آمینه‌های آزاد، کربوهیدرات ها، فلاونوئیدها، روغن فرار، استرول‌ها است. در مطالعات حیوانی مصرف بذر شنبلیله گلوکز خون ناشتا را هم به صورت حاد و مزمن کاهش می‌دهد.
قیمت دلار همچنان در حال کاهش بوده و دلار نسبت به دیروز با افت بیش از ۱۰۰۰ تومانی همراه شده است.
️شهردار منطقه ۲۲ از تعطیلی بوستان جوانمردان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران و جریان سیل از بالا دست ارتفاعات، امکان طغیان رودخانه کن وجود دارد.
خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در ۲۲ استان
سازمان هواشناسی کشور نسبت به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در ۲۲ استان هشدار داد.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۸۲۱ نفر در صحنه تصادفات رانندگی از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین جان خود را از دست دادند، گفت:‌ به طور متوسط روزانه حدود ۴۵ نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست دادند. این آمار در مقایسه با سال قبل بیانگر کاهش ۲۲ درصدی جانباختگان است. در این مدت همچنین ۱۶ هزار نفر هم مصدوم شدند.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۴۴۰ میلیون تردد بین استانی داشتیم و بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر از صنعت ریلی کشور استفاده کردند.
بورس امروز در ادامه معاملات پرعرضه‌ای که از نیمه روز گذشته آغاز شد، با فشار فروش نسبتا زیادی کار خود را آغاز کرد و برای دومین روز متوالی شاخص کل بورس ریزش کرد و با کاهش ۱.۸۵ درصدی، بار دیگر کانال ۱.۸ میلیون واحدی را از دست داد. فردا بازار باز هم نزولی خواهد بود؟
شهردار منطقه ۲۲ گفت: بهره برداری از تقاطع بزرگراه شهید همدانی به دو بلوار کاج و گل‌ها موجب کاهش ۲۵ کیلومتری تردد خودرویی شهروندان خواهد شد.
شرکت تویوتا موتور ژاپن افزایش شگفت‌انگیز ۲۲ درصدی در سود عملیاتی سه‌ماهه سوم را ثبت کرد زیرا ضعیف‌ترشدن ین و حجم فروش بالاتر به این خودروساز برتر جهان کمک کرد تا بر شوک ناشی از افزایش هزینه‌های مواد خام غلبه کند.
تعداد گوساله متولد شده و تعداد دام پروار شده در فصل پاییز سال‌جاری به‌ترتیب ۲۸۵ هزار رأس و ۴۳۹ هزار رأس برآورد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به‌ترتیب ۰.۳ درصد و ۲۱.۹ درصد کاهش یافته است.
قیمت دلار توافقی نسبت به معاملات دیروز با کاهش قیمت بیش از ۱۵۰۰ تومانی همراه بود.
قیمت دلار توافقی نسبت به معاملات دیروز با کاهش قیمت بیش از ۱۵۰۰ تومانی همراه بود.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از کاهش تردد خیابان هوانیروز به بلوار امیرکبیر و بالعکس با بهره‌برداری از خیابان جوادالائمه خبر داد.
رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه تهران گفت: از ابتدای سال آبی، سه و هشت دهم میلی متر بارندگی داشته ایم و در بلند مدت این رقم ۲۲ میلی متر بوده که ۸۳ درصد کاهش بارندگی را داریم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
یک مقام مسئول از کاهش ۴۴ درصدی حجم آلایندگی این صنعت خبر داد و افزود: مقدار آلایندگی شرکت‌های پتروشیمی از اوایل دهه ۹۰ تاکنون از ۶۶ درصد به کمتر از ۲۲ درصد در اواخر پارسال رسیده است.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت:در حوزه مدیریت سفر اتفاق خوبی رخ داده که از طریق دولت پیگیری شد و آن، منعطف بودن ساعت کار بود که شامل دستگاه‌های عمومی و دولتی است چرا که مطالعات ترافیکی نشان داد شناور شدن ساعت کار تا ۲۲ درصد می‌تواند پیک ترافیک را کاهش دهد البته به شرطی که به طور کامل اجرایی شود. پیشنهادات دیگر مثل دورکاری یا دورکار شدن حداقل ۲۰ درصد کارکنان به تصویب نرسید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۴۷۷ واحدی بر روی کانالیک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۴۷۷ واحدی بر روی کانالیک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
سود سهام عدالت تنها به کسانی تعلق می گیرد که در تاریخ برگزاری مجامع صاحب سهم بوده باشند. حسین قربان زاد رئیس سازمان خصوصی سازی ۱۸ بهمن در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفت: مجموع سود توزیعی سال گذشته در حدود ۹۵۰۰ میلیارد تومان بوده و امسال مجموع این سود به ۳۱ هزار میلیارد تومان رسید. در نهایت فرآیند واریز سود سهام عدالت از اول اسفند ماه آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ