تعداد و مدل دقیق این تانک‌های پل گذار ارسال شده به اوکراین هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم که این تانک‌های ارسالی از نوع تانک‌های M60 یا نوعی از تانک‌های M60 Patton هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به اعلام منابع آگاه، آمریکا قصد دارد تا ماه سپتامبر تانک‌های جدیدی را در اختیار ارتش اوکراین قرار دهد.
وزیر دفاع آلمان از ارسال دوباره تانک‌های لئوپارد به اوکراین خبر داد.
یکی از فرماندهان ارتش اوکراین با ابراز نگرانی از عملکرد تانک‌های سبکی که فرانسه برای کی‌یف تامین کرده، بدنه آن‌ها را بسیار نازک و ناکارآمد توصیف کرد.
نیویورک‌تایمز نوشته که ارتش اوکراین دست کم ۱۷ دستگاه از زره‌پوش‌های «بردلی» دریافتی از آمریکا را از دست داده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: تانک های «لئوپارد» به‌زودی پس از نابودی توسط روسیه در لیست قرمز قرار خواهند گرفت.
وزارت دفاع اسرائیل در بیانیه‌ای در واکنش به گزارش‌های اخیر رسانه‌ها درباره ارسال تانک‌های مراکاوا به اوکراین، اعلام کرد که گزارش‌های مربوط به انتقال تانک‌های اسرائیلی به اوکراین نادرست است.
وزیر دفاع آلمان امروز اذعان کرد: نمی‌توانیم تانک‌های آسیب دیده در جنگ اوکراین را جایگزین کنیم.
این دو مأمور امدادی در این تصویر، در ارتفاع حدود ۴ متری از کف جاده قرار دارند و این فاصله با گل‌ولای پوشیده شده است. این حادثه عجیب وقتی عیان‌تر خود را نشان می‌دهد که تصویر دهانه پاکسازی‌شده یکی از تونل‌های مسدودشده را کنار تصویر قبلی ببینید.
​ رئیس جمهور اوکراین در سفری غیرمنتظره برای مذاکرات مهمی با ریشی سوناک دیدار کرد، که حرکات و تیک‌های عجیب زلنسکی در این سفر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور به زودی محموله تسلیحاتی جدیدی را از آمریکا خریداری می‌کند.
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال سپاهان در هنگام کردن به شکلی عجیبی متوجه شدند، که تیرک‌های عمومی و افقی یکی از دروازه‌های ورزشگاه بهنام محمدی کج است!
در نشست خبری جو بایدن، یک خبرنگار با پرسید: آیا می‌توانید به آمریکایی‌ها اطمینان دهید که هیچ اثر مضاعفی وجود نخواهد داشت؟ آیا انتظار دارید بانک‌های دیگر شکست بخورند؟ با واکنش عجیب از رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.
نخست وزیر اسپانیا در نظر دارد تانک های  لئوپارد بیشتری را برای اوکراین تامین کند.
تیک‌های عجیب زلنسکی، به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد!
حفظ آمادگی رزمی تانک‌های آبرامز نسبت به سایر تانک‌های طراحی شده غربی که به کی‌یف وعده داده شده به «انواع ماشین آلات کاملا متفاوت» و همچنین خدمه آموزش دیده برای کار با ابزار‌های ویژه نیاز دارد.
دولت شولتز تانک‌های جنگی آلمانی را به‌عنوان بخشی از تسلیحات بسیار پیشرفته‌ای که ارتش این کشور در اختیار دارد، به اوکراین می‌فرستد.
کرملین می‌گوید تانک‌های عرضه شده توسط ایالات متحده و کشور‌های غربی در اوکراین سوزانده خواهند شد.
مقامات آمریکایی روز سه‌‌‌شنبه گفتند که دولت بایدن با حرکت مخالف در جهت مقاومت دیرینه‌‌‌اش، قصد دارد تانک‌های ام-۱ آبرامز را به اوکراین بفرستد که گام بزرگی در تسلیح کی‌‌‌یف در تلاش‌‌‌هایش برای پس گرفتن قلمروهای از دست‌رفته‌‌‌اش است.
سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به تصمیم آمریکا برای ارسال تانک‌های آبرامز به اوکراین گفت که این تانک‌ها هم مانند سایر هم‌نوعان خود در گذشته، خواهند سوخت.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید ارسال تانک‌های آمریکایی به اوکراین اقدامی تحریک‌آمیز علیه مسکو است و مقامات کاخ سفید نمی‌توانند آن را با استدلالِ «اقدامی دفاعی» توجیه کنند.
سخنگوی کرملین می‌گوید تانک‌هایی که انگلیس قرار است برای اوکراین ارسال کند، مثل بقیه تانک‌ها خواهند سوخت.
تصاویر منتشرنشده در رسانه‌ها و فضای مجازی نشان می‌دهد دولت برزیل برای مقابله با معترضان و آشوب‌گران، تانک‌های ارتش را روانه خیابان‌ها کرده است.
همکاران پوتین در مصاحبه‌ها گفتند که او به سمت خود بزرگ‌نمایی و روحیه ضد غربی رفت و او را به تصمیم سرنوشت‌ساز برای حمله به اوکراین در انزوای کامل، بدون مشورت با کارشناسانی که جنگ را حماقت محض می‌دانستند، سوق داد. دستیاران پوتین به کینه‌ها و سوءظن‌های او دامن زدند. حتی برخی از نزدیک‌ترین مشاوران رئیس‌جمهور در بی‌خبری رها شدند تا اینکه تانک‌ها شروع به حرکت کردند. همان‌طور که یکی دیگر از محرمان قدیمی گفت: «پوتین تصمیم گرفت که تفکر، تفکر خودش باشد و همین کافی است.»
تانک‌های گپارد از مجموعه تسلیحاتی است که قرار بود اسقاط شود، اما حالا در کارخانه تسلیحاتی مونیخ در حال تعمیرات است تا بهار آینده به اوکراین ارسال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ