برخلاف ادعای مدیر ورزشگاه آزادی اما هنوز تصمیمی درباره تعداد تماشاگران مسابقه دربی پایتخت اتخاذ نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع عدم تمایل سامان قدوس به پیوستن به جمع ملی‌‌پوشان و ادامه دورانش با تیم ملی فوتبال ایران از زمان تشکیل اردوی جدید تیم ایران در فیفادی فروردین آشکار شد.
هفت بازیکن سپاهان با دریافت ویزای بلغارستان در انتظار تصمیم قلعه‌نویی برای حضور در اردوی تیم ملی هستند.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد شرایط جسمانی خود را به رییس جمهور توضیح داده و منتظر تصمیم نهایی آیت الله رییسی است.
اشکان دژاگه فعلا از راه دور و مثل یک پلیس به طور نامحسوس اتفاقات لیگ برتر را رصد می کند و مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود دارد.
با کناره‌گیری مدیرعامل و معاون استقلال، در حال حاضر این باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران هیچ متولی خاصی ندارد.
اولین تمرین پرسپولیس تحت تاثیر تصمیم نهایی بیرانوند برگزار شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا نحوه صعود تیم‌های این قاره به جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک را تشریح و از مسیر کشورهای آسیایی برای حضور در این رقابتها رونمایی کرد.
باشگاه الاهلی مذاکراتش با روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی، را ادامه داده و حالا در انتظار تصمیم نهایی او است.
از بین سرمربیان شاغل در لیگ بیست و دوم، هنوز 8 نفر تیمهای خود را انتخاب نکرده‌اند.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
گفته می‌شود افشین پیروانی نیز بعد از چند فصل حضور در پست مدیریت تیم پرسپولیس، قصد دارد در این فصل استراحت کند و کار را در این بخش دنبال نخواهد کرد.
هری کین، ستاره تاتنهام، باید تصمیم نهایی را درباره قبول یا رد پیشنهاد رئال مادرید بگیرد.
مهدی تارتار پالس‌هایی از ذوب آهن برای تمدید قرارداد دریافت کرده اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.
سرخیو بوسکتس تا زمانی که مسی برای فصل بعد خود تصمیم نگیرد، مقصد آینده خود را انتخاب نخواهد کرد.
امروز در نوکمپ ممکن است شاهد شکستن یک رکورد 82 ساله در بارسلونا باشیم و نام لامین یامال در تاریخ ثبت شود.
با اجرای سازوکار جدید و کنترل قیمت محصولات فولادی از جمله ورق می‌توان انتظار داشت قیمت محصولاتی مانند لوازم خانگی و خودرو تحت کنترل قرار گیرد و همچنین با کنترل قیمت میلگرد، تیرآهن و ... قیمت محصولات مورد نیاز ساختمان سازی نیز تحت کنترل قرار می‌گیرد و در نهایت کل محصولات زنجیره فولاد از نوسانات ارزی مصون خواهد ماند.
سرمربی فولاد قصد دارد چه پیامی را به مسئولان عالیرتبه فولاد منتقل کند؟
لیونل مسی به زودی تصمیم نهایی در مورد آینده اش را اعلام خواهد کرد. در پاریس منتظر تمدید او هستند ولی احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از سوی او وجود دارد.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
سیامک نعمتی امروز راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا به صورت رسمی طی توافق با این باشگاه قراردادش را فسخ کند.
محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش آموزش‌و‎پرورش گفت: سوالات امتحان ترمیم نمره پایه دوازدهم لو نرفت، نیم‌ساعت زودتر توزیع شد. به خانواده‌ها و دانش‌آموزان اطمینان می‌دهم امکان لورفتن سوالات وجود ند
بعد از عزل رسمی شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال، نام چند نفر به عنوان جانشین او مطرح شده است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها، منصوره هاشمی، معاونت زنان در هیئت فوتبال استان تهران است.
فیفا هنوز بعد از ارائه مدارک فدارسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات مشهد طی بازی ایران و لبنان، تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.
نشریه ورزشی معتبر آفریقای جنوبی به فشارها برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی و نگرانی کارلوس کی‌روش در این مورد پرداخت و نوشت: سرمربی تیم ملی ایران مضطربانه منتظر تصمیم فیفاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ