محمد الدعیع، دروازه‌بان سابق تیم ملی عربستان به تمجید از لیونل مسی و عملکرد او در تیم ملی آرژانتین پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناله و شکایت ژاوی از داوری و زمین و زمان در بازی های بارسا تمامی ندارد و این در برابر ختافه نیز تکرار شد.
حسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یکی از دلایل بازگشت او به پرسپولیس دلتنگی برای هواداران این تیم بوده است‌.
احمد شریعت‌زاده می‌گوید درگذشت محمد عجمی‌پور تاثیر زیادی بر روی روحیه اعضای تیم صنعت نفت آبادان داشته اشت.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که قرارداد الیور کان به طور عادلانه و با اطلاع او فسخ شده است.
«مرسیترون» روش دیگری بود که در آن بیمار از یک ماسک گاز آن‌قدر منواکسیدکربن استنشاق می‌کرد تا دچار خفگی شود. پس از آنکه اخبار مربوط به جنایت‌های او در شهرپیچید تحقیقات گسترده‌ای درباره این اقداماتش انجام شد و در پی آن، او به جرم قتل از نوع درجه دوم محکوم شد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ را در زندان گذراند و پس از آن با داشتن آزادی مشروط از زندان آزاد شد. با این حال عنوان یک پزشک قاتل برای همیشه روی پیشانی او ماند!
فراز فاطمی معتقد است کریم باقری نقش مهمی در موفقیت‌های پرسپولیس داشته و باید مذاکرات برای بازگشت او صورت بگیرد.
الخاندرو کامانو، مدیر برنامه اشرف حکیمی، بار دیگر از علاقه این بازیکن به رئال مادرید صحبت کرده است.
رافائل لیائو اعتراف کرد تیاگو سیلوا سرسخت‌ترین مدافعی است که تا به حال با او روبرو شده و توضیح داد که چرا همیشه لبخند می‌زند.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
مدافع پرتغالی پس از ترک سیتی از در پشتی و بدون اینکه کسی دقیقا بداند چه بین او و گواردیولا گذشته، با بایرن به اتحاد بازمی‌گردد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برخلاف همیشه نسبت به قضاوت داوران در لیگ برتر و به ویژه عباس راکی در مصاف شاگردانش برابر هوادار با رفتاری توجه‌برانگیز اعتراض کرد.
کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی تاتنهام، تاکید کرد که رفتار عجیب بازیکنان این تیم با کیلیان امباپه، واکنشی به رفتارهای خود او بوده است.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
سرمربی ناپولی معتقد است که در تیمش بازیکنانی حضور دارند که بدون تلاش برای گرفتن جای دیگری، می خواهند تاثیرگذار باشند.
ستاره نروژی سیتی آماده تداوم درخشش برای طی مسیری است که به قهرمانی در لیگ جزیره ختم می شود.
آرژانتین سرانجام پس از سه دهه ناکامی توانست شب گذشته با درخشش لئو مسی و امیلیانو مارتینز، سنگربان خود به قهرمانی برسد.
خورخه والدانو، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است لیونل مسی بسیار شبیه به مارادونا شده و می تواند آرژانتین را قهرمان جهان کند.
خواهر کریستیانو رونالدو بدون شک راسخ‌ترین هوادار او است. کسی که از کریستیانو با عنوان‌هایی مثل شوالیه، منجی و عزیزکرده خدا یاد کرده است.
احساس من این است که پوتین هنوز در قدرت احساس امنیت می‌کند. باید توجه داشته باشیم که این دیکتاتور‌های شخصی همیشه مستعد پارانویا هستند. بنابراین، او ابزار‌های متعددی در اختیار دارد که می‌کوشد بین نخبگان تفرقه بیندازد و جناح‌های رقیب را در برابر یکدیگر قرار داده و این گونه بازی را ادامه دهد.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو بعد از دیدار تیمش مقابل لورکوزن حرف های جالبی را درباره مهدی طارمی به زبان آورد.
سرمربی پورتو با حمایت چندباره از مهاجم ایرانی تیمش گفت که طارمی باهوش است و روی فوتبال تمرکز می کند.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
کارشناس مارکا ضمن تمجید از بازی درخشان آنسو فاتی برابر رئال سوسیداد، گفت که نمی توان روی او قیمت گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ