الخاندرو کامانو، مدیر برنامه اشرف حکیمی، بار دیگر از علاقه این بازیکن به رئال مادرید صحبت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: از سال ۱۴۰۰ دستمزد کارگرها گران شده است اما قیمت نان زیاد نشده است؛۹۰ درصد هزینه‌های نانوایی از بازار آزاد تامین می‌شود.
محسن برهانی حقوقدان در روزنامه شرق نوشت:درباره موضوع حجاب و عفاف پیش‌نویس‌های پنج‌گانه‌ای از سوی نهاد‌های مختلف نگاشته و تحویل قوه قضائیه شد. درنهایت قوه قضائیه لایحه‌ای را در ۹ ماده تهیه و به دولت ارسال و دولت نیز آن را برای مجلس ارسال کرد.
منابع عبری از چراغ سبز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم در راستای تشدید حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری خبر دادند.
ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با باشگاه بارسلونا به توافق شخصی رسیده است.
با اعلام فابریزیو رومانو، فقط چراغ سبز باشگاه پاریس برای انتقال مارکو وراتی به الهلال باقی مانده است.
کاسمین کونترا، ستاره رومانیایی سابق میلان، به اکیپ گفت که کیلیان امباپه اگر چراغ سبز بدهد، تیم‌های عربستانی به او چک سفید خواهند داد.
کاسمین کونترا، ستاره رومانیایی سابق میلان، به اکیپ گفت که کیلیان امباپه اگر چراغ سبز بدهد، تیم‌های عربستانی به او چک سفید خواهند داد.
گویا پیر امریک اوبامیانگ بی‌تاب بازگشت به بارسلوناست و این را با استوری جدیدش در اینستاگرام نشان داد.
سفیان امرابط، مدافع مراکشی، که مورد توجه بارسلونا و یونایتد است مدعی شده که دوست دارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند.
ستاره آلمانی سیتی پیشنهاد جدید منچسترسیتی را قبول خواهد کرد و به این ترتیب انتقال او به بارسا منتفی خواهد بود.
برناردو سیلوا که ستاره بازی سیتی-رئال مادرید بود، درباره آینده‌اش و شایعه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن حرف زد.
عماد محمد رضا، ستاره سابق سپاهان و سرمربی کنونی تیم ملی جوانان عراق در انتظار صدور مجوز برای حضور زیدان اقبال توسط شیاطین سرخ است.
لوکا مودریچ به فلورنتینو اطلاع داده که پیشنهاد تیم عربستانی را رد کرده و قصد دارد در رئال ‌مادرید باقی بماند.
خبر‌ها حاکی از احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد است، حتی اگر آبی‌های لندن تمایلی به پرداخت 89 میلیون پوند برای خرید او نداشته باشند.
براهیم دیاز یک بار دیگر برای ماندن در میلان و عدم بازگشت به رئال مادرید چراغ سبز نشان داد.
باشگاه وردربرمن قصد دارد به دلیل مشکلات مالی با فروش نیکلاس فولکروگ، ستاره آلمانی، موافقت کند.
برونو گیمارش، هافبک نیوکسل، از رابطه خوبش با پپ گواردیولا خبر داد تا شایعات درباره انتقالش به منچسترسیتی بیش از پیش افزایش یابد.
یک رسانه فرانسوی مدعی است برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، تصمیم خود برای ترک این تیم را گرفته است و در پایان فصل به احتمال زیادی راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.
ژوسکو گواردیول، مدافع کروات باشگاه لایپزیش که در جام جهانی خوش درخشید، از علاقه‌اش به لیورپول خبر داد.
کودی خاکپو، مهاجم جوان و مستعد هلندی، در مصاحبه ای از تمایلش به جدایی و پیوستن به یک تیم بزرگ اروپایی در تابستان صحبت کرده است
کودی گاکپو مهاجم جوان و مستعد هلندی، در مصاحبه ایی از میلش به جدایی و پیوستن به یک تیم بزرگِ اروپایی در تابستان صحبت کرده است
مدیران منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، اعلام کردند که اجازه جدایی از این باشگاه در ماه ژانویه را دارد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد، مشکلی با بازگشت به سری آ ندارد و آماده امضای قراردادی قرضی با باشگاه ناپولی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ