رافائل لیائو اعتراف کرد تیاگو سیلوا سرسخت‌ترین مدافعی است که تا به حال با او روبرو شده و توضیح داد که چرا همیشه لبخند می‌زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرتو مارتینز حضور ژوائو فلیکس و رافائل لیائو را در تیم ملی پرتغال حیاتی می داند. بازیکنانی که سبک بازی تیم را مدرن می کنند.
باشگاه میلان امروز به صورت رسمی تایید کرد قرارداد رافائل لیائو تمدید شده است.
آندره اونانا، دروازه بان اینترمیلان، معتقد است که بازگشت رافائل لیائو نمی تواند تاثیر چندای در روند بازی امشب داشته باشد.
فیلیه اینزاگی و استفانو پیولی 11 بازیکن اصلی خود را برای حضور در دربی میلان مشخص کردند.
رافائل لیائو در بازی امشب برابر اینتر در ترکیب ثابت میلان خواهد بود، اما روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به میلانی‌ها هشدار داد، لیائو، مسی نیست.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دو بازی آینده تیم مقابل اسپتزیا و اینتر در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرتعدادش صحبت کرد.
سیمونه اینزاگی هیچ هراسی از رویارویی برابر میلان ندارد و گفت که برنامه تاکتیکی تیمش ربطی به رسیدن یا نرسیده رافائل لیائو به بازی فردا ندارد.
به احتمال بسیار زیاد رافائل لیائو برای بازی رفت یورو دربی مقابل اینتر در دسترس نخواهد بود و مصدومیت روز گذشته کار دست او داد.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، در دقیقه 12 بازی امروز تیمش برابر لاتزیو به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران تعویض شد.
گل دوم میلان مقابل لچه شباهت زیادی به گل روسونری مقابل ناپولی در دیدار رفت چمپیونزلیگ داشت که نقش اول آن بازهم رافائل لیائو بود.
رافائل لیائو فاش کرد که استفانو پیولی در تمرینات روی ضربات سر او کار کرده است.
میلان در یک بازی خانگی موفق شد لچه را با دو گل رافائل لیائو 2-0 شکست دهد.
تعجب و حیرت رافائل لیائو از لهجه انگلیسی جیمی کاراگر که در پایان بازی دیشب میلان و ناپولی در حال مصاحبه با او بود به یکی از حاشیه‌های جذاب دیدار دیشب دو تیم تبدیل شده است.
رافائل لیائو پس از حذف ناپولی می‌گوید میلان رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.
جایزه بهترین بازیکن زمین در دیدار ناپولی به میلان به رافائل لیائو رسید.
شب گذشته رافائل لیائو و ژوائو ماریو که به ترتیب از دقایق 67 و 90 برای پرتغال در بازی مقابل لیختن‌اشتاین وارد زمین شده بودند، توسط هواداران حاضر در ورزشگاه هو شدند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست مقابل اودینزه تاکید کرد عملکرد شاگردانش او را ناامید کرده است.
فابیو کاپلو که سابقه هدایت دو تیم میلان و رم را دارد در آستانه بازی امشب دو تیم در مصاحبه‌ای گفت لیائو و دیبالا مهم‌ترین اسلحه این دو تیم هستند و نتیجه بازی را دوئل آنها مشخص می‌کند.
میلان در اولین بازی سال جدید میلادی خود 1-2 برابر میزبانش سالرنیتانا برنده شد و جایگاهش در رتبه دوم جدول را مستحکم‌تر کرد.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، می‌گوید در سالهای اول حضورش در این تیم قادر به مدیریت فشارها نبوده ولی باشگاه به او اعتماد کرده و نقش مهمی در موفقیتش داشته است.
تیم فوتبال میلان در دیداری که پایانی هیجان‌انگیز داشت، موفق شد میزبانش را شکست دهد و به رده سوم جدول سری A صعود کند.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، می‌گوید در سالهای اولیه حضورش در این تیم روزهای دشواری داشته و مدیون کمک‌های زلاتان ابراهیموویچ است.
در دربی دلامادونینا از هفته پنجم سری آ ایتالیا، میلان موفق شد با نتیجه ۳-۲ مقابل اینتر پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ