توییت فیفا به سود مسی و به زعم هواداران رونالدو جانبدارانه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی باشگاه سپاهان در پایان دیدار برابر تراکتور با انتشار دو توئیت به عملکرد تیم داوری انتقاد وارد کرد.
دو تن از مطرح ترین میلیاردرهای فناوری جهان - ایلان ماسک و مارک زاکربرگ - توافق کردند که در یک مسابقه در قفس با یکدیگر مبارزه کنند.
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
سخنگوی وزارت خارجه چین همزمان با دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در آستانه دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
معترضان وابسته به گروه Just Stop Oil، فینال مسابقات قهرمانی راگبی در انگلستان را با دویدن به زمین و پاشیدن پودر نارنجی رنگ به سمت بازیکنان، قطع کردند. در نتیجه این رویداد دو تظاهرکننده دستگیر شدند. این گروه در صفحه توییتر خود نوشت: زمان برای مقابله با بحران آب و هواست. تا زمانی که دولت [بریتانیا]سوخت‌های فسیلی جدید را متوقف نکند، به اقدامات مخرب ادامه خواهیم داد.
نورنیوز در صفحه توییتر خود با اشاره به این‌که فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی مجددا از آمادگی برای گفتگو با ایران خبر داده است یادآور شد: قبلا پنج دور مذاکره، مسائل مورد توجه دو کشور را کاملا شفاف کرده است.
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: فعالیت‌های سفارت افغانستان در تهران پس از اعزام کاردار و دیپلمات‌های جدید به آن سفارت با روحیه و تعهد قاطع در امر خدمت‌رسانی به اتباع شریف دو کشور ادامه خواهد یافت.
در ویدیوی عجیبی که در توییتر منتشر شده است، مورچه خواری را با دو سر در حال کندوکاو یک کنده نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که سر دوم خزدار و سفید مورچه خوار، به سر اصلی کمک می‌کند.
انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در توییتر اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر موضع خود در مخالفت با اجرای بند آموزش سند ۲۰۳۰ در کشور پابرجاست و مدیریت کارگروه توانمندسازی اقتصادی آیورا که ایران به مدت دو سال عهده دار آن است، ارتباطی با ۲۰۳۰ ندارد.
رضا پهلوی و بخشی از حواریون او با راه اندازی کمپین «من وکالت می‌دهم» در تلاش برای نشان دادن مقبولیت و مشروعیت خود در بین مردم و با کمک رسانه‌های فارسی و غیر فارسی درصدد تثبیت رهبری شاهزاده در انقلاب مفروض خود برآمده اند که به رغم اقدامات انجام شده، هم با انتقاد گسترده طیف‌هایی از اپوزیسیون به خاطر ایجاد شکاف در بین براندازان مواجه شده و هم با عدم استقبال مردم مطابق پیش بینی‌ها و هم عدم همراهی چند تن از حواریونی که پیش از این اقدام به دو توییت مشترک کرده بودند.
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
توییتر رسمی فیفا از برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال زنان جهان و جام جهانی فوتسال زنان خبر داد.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفت: به صرف اینکه یک عده‌ای از اینستاگرام و واتس اپ سوءاستفاده می‌کنند این دو پلتفرم کاملا فیلتر می‌شود و جالب اینجا است که برای مردم فیلتر کردند، اما برای مسئولان باز است و توییت می‌زنند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی روابط دوستانه و برادرانه مردم دو کشور ایران و عراق را غیرقابل‌گسست دانست و گفت: اعتاب مقدسه ایران و عراق عامل روابط دوستانه تاریخی دو ملت است.
دیاریو اسپورت امروز دو توییت قدیمی از مارکو آسنسیو منتشر کرد که در آنها از بارسلونا و لیونل مسی تمجید کرده بود.
کاظم غریب‌آبادی در توییتر نوشت: آمریکا ده‌ها تن از ایرانیان بی‌گناه را به بهانه دور زدن تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی‌اش بازداشت کرده است. دو نفر اخر از بازداشت شدگان، آقایان سرهنگ‌پور و عطار کاشانی هستند. همه زندانیان بی‌گناه باید بلافاصله آزاد شوند.
به نظر می‌رسد که رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن، قرار نیست به این زودی به حالت عادی برگردد.
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ