خوزه خیمنز، مدافع اروگوئه، به دلیل رفتار عجیبی که در پایان بازی تیمش مقابل غنا و حذف شدن اروگوئه از جام جهانی داشت ممکن است با محرومیتی 15 جلسه‌ای مواجه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، اعتراف کرد که ضربه نه چندان خوبش با خوش شانسی وارد دروازه اتلتیکو بیلبائو شده است.
بعد از درخشش لیونل مسی در مقابل اف‌سی دالاس و گل تماشایی او از یک ضربه ایستگاهی، سرمربی اینترمیامی به ستایش از این ستاره آرژانتینی و مهارت او در ضربه‌های آزاد پرداخت.
احتمالا این اتفاق ناخوشایند گریبان شما را هم گرفته که بعد از خوردن غذا، سر میز شام یا ناهار یک مهمانی رودربایستی‌دار که همه مهمان‌ها غریبه‌اند، باد گلو بزنید! در این لحظه فاجعه‌بار، دلتان خواسته زمین دهان باز کند و توی زمین بروید! این، یک بخش ماجراست.
چند سال بعد از این‌که ضارب حسنعلی منصور و دوستانش به اتهام برنامه‌ریزی و ترور نخست‌وزیر دستگیر و تیرباران شدند، رییس وقت پزشکی قانونی ایران در مصاحبه با روزنامه کیهان اشتباه تیم پزشکیِ معالج در جراحی زخم ناشی از ضربه وارد شده به سر نخست‌وزیر را عامل خونریزی مغزی و مرگ او اعلام کرد.
نام افشین پیروانی در نقطه عطف نخسین دبل پرسپولیسی‌ها در تاریخ فوتبال ایران قرار دارد.
در دو سال گذشته بارسلونا نتوانسته از طریق ضربه کاشته به گل برسد و آخرین بار لیونل مسی بود که به این روش برای بارسا گلزنی کرد.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از مهاجم ایرانی تیمش بعد از گلزنی با ضربه سر تمجید کرد و گفت: از کار کردن با اللهیار خوشحال بوده‌ام.
بعد از سفر گروسی نرخ دلار مسیر اصلاحی را در پیش گرفته و بدون توقف به سمت حمایت‌ها می‌تازد. تشدید روند نزولی با آمدن خبر‌های مثبت سیاسی، نیاز بازار ارز را به آرامش سیاسی بیشتر نشان می‌دهد. روز قبل یک خبر گزاری فرانسوی اعلام کرد که با توجه به نتیجه مثبت سفر رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی به ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام تصویب نخواهد شد. بازنشر همین خبر روند نزولی دلار را به سمت حمایت‌های در دامنه ۴۰ هزار را تشدید کرد.
شب حادثه سر موضوعی باهم بحثمان شد و خواستم از کانکس خارج شوم که او به من فحش‌های ناموسی داد و یک لحظه عصبانی شدم با میله آهنی چند ضربه به سرش زدم و اکبر روی زمین افتاد بعد از ترس اینکه ممکن است پس از بلند شدن به من آسیب بزند با بیل هم ضربه‌هایی به سرش زدم و وقتی دیدم تکان نمی‌خورد وسایلم را جمع و فرار کردم، اما زمانی که من از کانکس خارج می‌شدم نفس می‌کشید.
مرگ ناگهانی یک دروازه‌بان بلژیکی بلافاصله بعد از مهار یک ضربه پنالتی این کشور را شوکه کرده است.
کریم بنزما در دومین بازی متوالی با یک ضربه پنالتی رئال مادرید را به گل رساند.
«من دست چپم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد، خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند»؛ این قسمتی از دفاعیات محمدمهدی کرمی فرزند ماشاالله متهم ردیف اول پرونده قتل سیدروح الله عجمیان است که به عنوان اولین ضارب، حمله به شهید مظلوم کرجی را آغاز کرد.
مسوت اوزیل بعد از گلی که اولیویه ژیرو امشب مقابل لهستان به ثمر رساند با او شوخی کرده و مدعی شد ستاره فرانسوی این نوع ضربه زدن به توپ را از او یاد گرفته است.
متهم گفت: همسرم ناهار درست کرده بود و مشغول خوردن غذا شدیم. بعد از غذا سر مهاجرت بچه‌ها باهم بحث‌مان شد. عصبانی شدم و از آشپزخانه ناخواسته چاقو را برداشتم و به او ضربه زدم. قصدم کشتن نبود، اما به قدری عصبانی بودم که متوجه نشدم. وقتی همسرم خونین روی زمین افتاد، از ترس گذرنامه‌ام و سوئیچ ماشین را برداشته و راهی خیابان‌ها شدم. آنقدر حالم بد بود که حتی تلفن همراهم را نیز فراموش کردم با خودم بردارم.
بعد از اتمام تمرین علیرضا بیرانوند که از ناحیه سر ضربه خورده بود، روی زمین دراز کشید.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 1-1 تیمش در بازی خانگی مقابل منچستریونایتد در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
نیما ۲۸ ساله بعد از بازداشت و انتقال به اداره آگاهی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من و سعید سال‌های زیادی بود که با هم رفاقت داشتیم. روز حادثه سر موضوعی باهم بحث کردیم و سعید به یکباره فحش ناموسی داد و من کنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم تا بمیرد. می‌دانستم که اگر زنده بماند حتماً من را می‌کشد.
گابریل ماگالاش، مدافع آرسنال، می‌گوید نیمار از سالها پیش الگوی فوتبالی‌اش بوده و امیدوار است بعد از درخشش در آرسنال بتواند به رویای خود در جام جهانی قطر برسد.
تک گل فولاد را علی قربانی در دقیقه ۸۵، با ضربه سر بعد از ارسال ایستگاهی به ثمر رساند.
حاج صفی که برای دور کردن ضربه سر روی هوا بلند شده بود و نتوانست به توپ برسد، دستانش را روی هوا باز کرد تا داور بعد از برخورد توپ با دستانش، اعلام پنالتی کند.
در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مهدی محسن نژاد در دیداری عجیب و در حالی که از حریف پیش بود، ضربه فنی شد و شکست خورد.
سارق منزل بعد از دستگیری با چاقو به استواریکم امیر کیوان لو حمله می کند و او را به شهادت می رساند.
ثانیه‌هایی بعد از بی‌تابی هواداران برای گلزنی پرسپولیس و تشویق یورگن لوکادیا، این مهاجم هلندی گل خود را روبروی زنان حاضر در استادیوم جشن گرفت.
همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم میلاد از صبح با محمود همسرم بر سر پول مواد مخدر جر و بحث می‌کردند. محمود به هیچ عنوان حاضر نبود که پول به پسرم بدهد و همین موضوع سبب شد تا آن‌ها پس از جر و بحث باهم درگیر شوند و در نهایت هم میلاد با چند ضربه چاقو پدرش را از پا درآورد و بعد هم از خانه فرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ