بعد از درخشش لیونل مسی در مقابل اف‌سی دالاس و گل تماشایی او از یک ضربه ایستگاهی، سرمربی اینترمیامی به ستایش از این ستاره آرژانتینی و مهارت او در ضربه‌های آزاد پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک ویدیوی کوتاه از لحظه زدن ضربه آزاد منجر به گل مسی مقابل دالاس نشان می دهد که او بدون اینکه داور متوجه شود یک تقلب ریز انجام می‌دهد.
واکنش دیوید بکام به گل تماشایی لیونل مسی که روی یک ضربه آزاد به ثمر رسید مورد توجه قرار گرفته است.
دیوید بکام در تمرینهای اینترمیامی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد تا چند روز بعد از گل تماشایی لیونل مسی برای این تیم نشان بدهد او هم همچنان مهارتش در این ضربه‌ها را حفظ کرده است.
شاید گونسالو مونتیل نمی‌دانست اما وقتی که برای آخرین ضربه پنالتی فینال جام جهانی 2022 قدم برداشت، او برای تکمیل میراث یک ستاره تلاش می‌کرد.
لئو مسی امروز بازیکن اینتر میامی است و دیشب هم گل زیبای از روی ضربه ایستگاهی زد
ضربه آزاد استثنایی لئو مسی در دقیقه ۴+۹۰ را ببینید.
ضربه تماشایی مسی و گل اول آرژانتین به استرالیا توسط لیونل مسی در دقیقه 2
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که شبه‌نظامیان حامی روسیه برای ضربه زدن به نیروهای وی، در مسیر تردد آنها مین کار می‌گذاشتند!
در دو سال گذشته بارسلونا نتوانسته از طریق ضربه کاشته به گل برسد و آخرین بار لیونل مسی بود که به این روش برای بارسا گلزنی کرد.
بعد از سفر گروسی نرخ دلار مسیر اصلاحی را در پیش گرفته و بدون توقف به سمت حمایت‌ها می‌تازد. تشدید روند نزولی با آمدن خبر‌های مثبت سیاسی، نیاز بازار ارز را به آرامش سیاسی بیشتر نشان می‌دهد. روز قبل یک خبر گزاری فرانسوی اعلام کرد که با توجه به نتیجه مثبت سفر رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی به ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام تصویب نخواهد شد. بازنشر همین خبر روند نزولی دلار را به سمت حمایت‌های در دامنه ۴۰ هزار را تشدید کرد.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه ۹۵ توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
لیونل مسی با ضربه ای خلاف جهت از روی نقطه پنالتی، موفق شد گل اول تیم ملی آرژانتین در فینال را به ثمر برساند.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
در نیمه اول دیدار آرژانتین و لهستان لیونل مسی صاحب موقعیتی استثنایی برای گلزنی شد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه وویچک شزنی را باز کند.
ضربه انزو فرناندز به دروازه مکزیک، یکی از زیباترین گل‌های این دوره جام‌جهانی بود؛ بازیکنی که با یک قوس استثنایی، توپ را به تور دروازه حریف رساند.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، از هم تیمی های خود خواست برای بازی های بعدی آماده شوند.
فولاد در عرض بیست دقیقه و از یک روش مشابه به دو ضربه پنالتی دست یافت تا با گل کردن آنها 2-0 از تراکتور پیش بیافتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ