جیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن در نیمه دوم دیدار مقابل برست یک ضربه پنالتی را مهار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو به دنبال کسب اولین جام قهرمانی با تیم فوتبال النصر عربستان است.
مسابقات کشورهای مشترک المنافع در قالب ۲۲ رشته ورزشی از امروز در بلاروس آغاز می‌شود.
مردم می‌توانند امشب اولین مورد به نام ماه ماهی خاویاری را در ماه آگوست ببینند و دومین ابرماه در ۳۰ آگوست یعنی ۲۹ روز دیگر. از آن‌جایی که این دومین ماه کامل در یک ماه است، ماه آبی کمیاب نیز خواهد بود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
با توجه به تقاضا‌های مکرر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت‌ها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملتها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
ابراهیم رئیسی امشب، پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما، در گفت‌گویی زنده، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت، به تشریح برنامه‌های قوه مجریه برای نیمه دوم فرصت خدمت به مردم خواهد پرداخت.
تیم قهرمان لیگ ملت ها که امشب از بین اسپانیا و کرواسی مشخص خواهد شد، 6 میلیون یورو جایزه دریافت می کند و در مجموع دریافتی‌اش از این رقابت‌ها به 10.5 میلیون یورو خواهد رسید.
احمد موسوی یکی از چهره های ویژه تقابل امشب استقلال و نساجی خواهد بود.
پوستر رسمی باشگاه استقلال برای تقابل امشب با نساجی طرحی از ارسلان مطهری است.
الکسیس ساله‌ماکرز، گلزن بلژیکی میلان مقابل رم، معقتد است که تیمش در بازی امشب مستحق پیروزی بود.
سرمربی صنعت می‌گوید فقط امشب وقت دارند از برد مقابل نساجی خوشحال باشند.
نساجی مازندران امشب در دیداری مهم مقابل صنعت نفت قرار می‌گیرد و به دنبال امتیاز دیگر همراه با مربی اسپانیایی است.
مطهری در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر، نتایج مناسبی همراه نماینده مازندران در لیگ برتر نگرفت و امشب پس از مذاکره با مدیران این باشگاه و اطلاع از تصمیم هیات مدیره، به صورت توافقی از این تیم جدا شد.
لطیف صادقی اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای ناامن جلوه دادن شهر‌ها و عدم همراهی مردم با آنان و ناامیدی ناشی از حضور شورانگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه امشب تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و بازار در مرکز شهر دهلران کردند.
بازیکن جوان تیم نساجی می‌گوید همه در شکست سنگین امشب مقصر هستند.
حضور پرتعداد تماشاچیان آرژانتینی در قطر و برگزاری دیدار امشب آرژانتین و لهستان در استادیوم 974 که ظرفیتی کمتر از لوسیل دارد مقامات قطری را نگران اتفاق‌های ناشی از ازدحام جمعیت کرده است.
مانوئل نویر می‌توانست در آخرین ثانیه های بازی امشب بایرن مقابل آگزبورگ، گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.
ملوان امشب میهمان نساجی در هفته سوم لیگ برتر است و تلاش می کند تا اولین امتیاز فصل را کسب کند.
نفرات آغاز کننده نساجی در دیدار امشب مقابل سپاهان مشخص شدند.
سپاهان – نساجی امشب برگزار کننده یکی از سه دیدار هفته دوم لیگ برتر در استادیوم نفش جهان خواهند بود.
فرانس فوتبال امشب فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در آن نامی از دو ستاره پاری سن ژرمن دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ