رشت- رئیس آتش نشانی رشت از سقوط یک آتش نشان در عملیات مهار آتش خبر داد و گفت: حال عمومی این آتش نشان خوب بوده و در بیمارستان بستری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته سازمان آتش نشانی نیویورک، ۹ شهروند و سه آتش نشان پس از واژگونی جرثقیل و یک محموله ۱۶ تنی مجروح شدند.
یک فروند هواپیما هنگام خاموش‎کردن آتش در جزیره «ائوبویا» در کشور یونان سقوط کرد.
مشهد ـ مدیر عامل آتش نشانی مشهد از ایراد خسارت به یک خودرو و تأسیسات برق در محدوده مرکزی این شهر در پی ریزش تیرچه‌های بتنی پیش ساخته از روی جرثقیل درحین جابجایی خبر داد.
یک مرد در سانحه سقوط یک هواپیمای سبک در شمال یورکشایر جان خود را از دست داد.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از سقوط یک دستگاه کامیون به داخل رودخانه محله فخب این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه راننده جان خود را از دست داد.
تیم برشا در یک دیدار جنجالی و پرحادثه به تساوی مقابل کونزنزا رضایت داد تا به سری C سقوط کرد.
تیم برشا در یک دیدار جنجالی و پرحادثه به تساوی مقابل کونزنزا رضایت داد تا به سری C سقوط کرد.
جیمی واردی، مهاجم محبوب و گلزن تیم قهرمان که با وجود پیشنهادهای متعدد در لستر ماند هم آن گلزن خطرناک سابق نبود. واردی زمانی همیشه در بین برترین گلزنان لیگ قرار می‌گرفت اما این فصل حتی در بین 10 نفر اول هم نبود.
ماجراجویی 9 ساله لستر در لیگ برتر انگلیس پایان دراماتیکی داشت و این تیم با وجود برد 2 بر یک مقابل وستهم به چمپیونشیپ (دسته دوم) سقوط کرد.
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
منابع عبری زبان از سقوط یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم‌صهیونیستی در سوریه خبر دادند.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: یک دختر دو و نیم ساله بر اثر سقوط در چاه فاضلاب در کوی مدنیان اهواز جان باخت.
فردی به‌طور تصادفی یک پاوربانک موبایل را در خشک‌کن لباس قرار داد و با گرما، انفجاری مهیب ایجاد کرد که شیشه‌های فروشگاه را شکست و تکه‌هایی از سقف آن سقوط کرد.
رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ بر فراز دونتسک خبر می دهند.
سخنگوی ارتش مصر امروز از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی هنگام پرواز آموزشی خبر داد.
یک فروند هواپیمای آتش نشانی در غرب استرالیا در حالی که سعی در مهار آتش داشت سقوط کرد.
در جریان سقوط یک فروند هواپیمای بی- ۵۵ در ارمنستان، ۲ خلبان روسی آن کشته شدند.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیما در جنوب این کشور خبر می دهند.
ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگنده روسیه توسط یک موشک ارتش اوکراین منتشر شده که پس از هدف قرار گرفتن و سقوط، آتش عظیم و شعله ور هواپیما را دربر می‌گیرد.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
دکتر حمید مساعدیان، مسئول کارگروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: روز گذشته به دلیل سقوط یک سنگ در بارگاه سوم متاسفانه فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده و با توجه به بزرگ بودن سنگ هنوز اطلاعی از اینکه چند نفر در چادر حضور داشته‌اند، نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ