رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
اهواز- معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به مشاهده لکه‌های آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، احتمال سرایت آتش به بخش ایرانی آن وجود دارد.
مسئولان سپاهان در صورتی که نتوانند قرارداد سنگین آل کثیر را ثبت کنند سراغ هافبک استقلال خواهند رفت.
بازی‌های المپیک زمستانی سال‌های 2030، 2034 و 2038 شاید در سوئیس برگزار شود.
بازی‌های المپیک زمستانی سال‌های 2030، 2034 و 2038 شاید در سوئیس برگزار شود.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی‌شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش‌ها نیز همراه خواهد بود.
با تغییرات جدید روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، امکان بروز درگیری در بازی تراکتور و پرسپولیس به عدد صفر میل می‌کند.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
تیم ترکمنستان در هر دو بخش آزاد و فرنگی نمایندگانی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد خواهد داشت که احتمال رویارویی آنها با کشتی‌گیران کشورمان وجود دارد.
منابع خبری اسپانیایی ادعا کردند که تیبو کورتوا در تمرین امروز رئال به شدت مصدوم شده و با گریه زمین را ترک کرده است.
احتمال می رود که قرارداد بازیکنان استقلال امروز در هیئت فوتبال تهران امضا شود.
باشگاه الاتحاد قصد دارد تا ژوائو ژوتا، بازیکن جدید خود را به تیم دیگری قرض بدهد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: احتمال می‌رود یک نفر دیگر نیز زیر آوار ساختمان‌های غیرمجاز منطقه ۱۹ باشد، اما این موضوع قطعیت ندارد.
احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه (۵ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. امشب یخبندان سطح زمین در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه جدید بارشی امروز به کشور وارد می‌شود.
این وضعیت جوی از اواخر وقت دوشنبه تا ظهر چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ بهمن‌ماه) مورد انتظار است.
مازیار غلامی مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با بیان اینکه طی امروز بارش برف و کولاک در تهران پیش‌بینی می‌شود، گفت: این پدیده جوی تا حدود ۲۴ ساعت استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کوهنوردان به دلیل پدیده مه و کولاک از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.
سازمان هواشناسی نسبت به احتمال یخبندان و لغزندگی جاده‌ها براثر نفوذ توده هوای سرد به کشور و وزش باد و افزایش ارتفاع موج در جنوب ایران هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال یخبندان و خسارت به کشاورزان در استان از آماده‌باش مدیریت بحران در این خصوص خبرداد.
پژوهشگران با انجام مطالعه‌ای دریافتند که رواناب یخبندان احتمالا باعث رخ دادن "سرریز ویروسی" در دریاچه‌های مرتفع قطب شمال می‌شود. با این وجود، خوشبختانه احتمال آن که این رویداد باعث بروز یک پاندمی شود بسیار اندک به نظر می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ