پژوهشگران با انجام مطالعه‌ای دریافتند که رواناب یخبندان احتمالا باعث رخ دادن "سرریز ویروسی" در دریاچه‌های مرتفع قطب شمال می‌شود. با این وجود، خوشبختانه احتمال آن که این رویداد باعث بروز یک پاندمی شود بسیار اندک به نظر می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با اشاره به تاثیر تغییرات اقلیمی و افزایش گاز‌های گلخانه‌ای بر تغییر رنگ اقیانوس‌ها اظهار کرد: بر اثر تغییر رنگ اقیانوس‌ها زنجیره غذایی در اکوسیستم‌های اقیانوسی تحت تاثیر قرار گرفته و بخش عمده‌ای از منابع غذایی در دسترس بشر از بین رفته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بروز آتش سوزی روز گذشته، سه شنبه در شبه جزیره میانکاله گفت که آتش سوزی منشاء انسانی دارد، اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن در دست بررسی است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی‌ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت گفت: خشم منشاء بسیاری از تصادفات است.
مطالعات ژنومی تطبیقی ۲۴۰ گونه منشاء و تکامل پستانداران و ویژگی‌ های خاص افراد را آشکار می سازد. واقعیت آن است که برخی از ویژگی‌های انسانی که ما برای آن ارزش زیادی قائل هستیم نتیجه یک حذف مولکولی هستند.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
با اعلام حکومت کمونیستی در پکن از سوی مائو تسه‌تونگ جنگ داخلی در چین پایان یافت و ملی‌گرایان کومینتانگ به رهبری جیانگ جیه شی به تایوان گریختند.
به گفته دانشمندان، داده‌های مربوط به توالی‌یابی ژنتیکی نشان داده است که برخی از نمونه‌های برداشته شده از سطوح این بازار که برای وجود ویروس کرونا مثبت شده بودند، حاوی اطلاعات ژنتیکی از سگ‌راکون‌ها نیز بود که نشان می‌دهد این حیوانات احتمالا به ویروس آلوده شده بودند.
زحل با حلقه‌های زیبایی که به دور خود دارد، زیباترین سیاره منظومه شمسی نام گرفته است. یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های ستاره‌شناسان کشف منشاء این حلقه‌های هیجان‌انگیز بوده است. در یکی از مهم‌ترین سرنخ‌های به‌دست آمده از ترکیب این حلقه‌ها، مشخص شده که تقریباً ۹۹ درصد آن‌ها را آب و یخ تشکیل می‌دهد. این مهم، ظاهر درخشانی را به حلقه‌ها بخشیده است.
سخنان دبیرکل سازمان جهانی بهداشت پس از آن بیان شد که وزارت انرژی، اف‌بی‌آی و وزیر خارجه آمریکا گزارش‌ها درباره «نشت ویروس کووید-۱۹ از یک آزمایشگاه در چین» به عنوان منشاء این ویروس را تایید کردند
مقامات هنوز توضیحی در مورد هدف یا منشاء این شیء ناشناس ارائه نداده‌اند. اما یک نظریه جالب به سرعت در میان جامعه علاقه‌مندان به بالون پیچید: «به یک بالون «پیکو»، چیزی شبیه به یک بالون میهمانی مایلار، در آسمان شلیک شده است.»
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
فرمانده پدافند هوایی آمریکای شمالی می‌گوید نمی‌توان احتمال حضور اجسام فرازمینی در آسمان این کشور را رد کرد.
سران قوا تاکید کردند: سپاه بخشی از قدرت نظامی جمهوری اسلامی است که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته منشاء خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از سرزمین پرافتخار ایران بوده است.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که غرب برای حل مساله اوکراین تاکنون پیشنهاد جدی مطرح نکرده و لفاظی آنها درباره آماده بودن برای مذاکره و آماده «نبودن» مسکو، منشاء شیطانی دارد.
اگر عفونت ریه منشاء باکتریایی داشته باشد، در مرحله اول از آنتی‌بیوتیک‌ها به‌عنوان یکی‌از مؤثرترین انواع داروی عفونت ریه برای کنترل و درمان بیماری استفاده می‌شود، ولی در شرایط حاد عفونت ریه ممکن است از روش‌های دیگر مانند دستگاه اکسیژن و یا کاتتر نیز استفاده شود.
ایمانی گفت: تسهیلات بانک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان منشاء خدمات بسیاری در حوزه صنعت و اشتغال شده و اثرگذاری طرح‌ها برای هدایت بهینه منابع از اهمیت فراوانی برخوردار است.
نشریه "ال پائیس" به منشاء برخی از بحث برانگیزترین رنگدانه‌ها از "وانتابلک" (یک ماده ساخته شده از نانو لوله کربنی و سیاه‌ترین ماده شناخته شده است که تنها ۰/۰۰۰۰۳۵ درصد از نور مرئی را باز می‌تاباند) تا "پنتون ۴۴۸ سی" که زشت‌ترین رنگ در جهان در نظر گرفته می‌شود نگاهی انداخته است.
پژوهش‌ها در مورد این که چگونه سیستم ایمنی می‌تواند اشتباه کند طرز فکر پزشکی را در مورد همه چیز از کووید-۱۹ تا بیماری قلبی تغییر می‌دهد.
روسیه با سهم ۱۵.۵ درصدی بزرگترین شریک تجاری ترکیه از نظر واردات است و از تامین کنندگان اصلی انرژی مورد نیاز ترکیه می‌باشد. در نتیجه، هرگونه رویکردی که روسیه در قبال قبوض انرژی ترکیه اتخاذ کند برای آنکارا مهم است، زیرا دولت ترکیه در تلاش است تا لیر را تقویت کرده و افزایش قیمت ارز خارجی را مهار کند.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
نماینده دائم چین در سازمان‌های بین‌المللی تأکید کرد: منشاء اصلی بحران کنونی در پرونده هسته‌ای ایران، آمریکاست و برای دست‌یابی به توافق زودهنگام، واشنگتن باید تصمیمات سیاسی فوری بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ