منابع خبری اسپانیایی ادعا کردند که تیبو کورتوا در تمرین امروز رئال به شدت مصدوم شده و با گریه زمین را ترک کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
باشگاه لیورپول مذاکرات برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن را آغاز کرده است.
ادینسون کاوانی، ستاره سابق تیم فوتبال پاری سن ژرمن، در آستانه انتقال به آرژانتین قرار دارد.
یوسف الحناش، مدافع تیم زیر 21 سال پاری سن ژرمن، در آستانه انتقال به لیگ قطر قرار دارد.
احتمال انتقال کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن به رئال مادرید در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به چشم می‌خورد.
لوپاریزین از احتمال حضور سرمربی پورتو روی نیمکت پاری سن ژرمن خبر داد.
اگر گردنتان حالت ناپایداری پیدا کرده است و سرتان را به میزان بیشتر از معمول به عقب یا جلو خم می‌شود، ممکن است دچار شکستگی یا پارگی رباط‌های گردن شده باشید. این عارضه معمولا فقط هنگامی رخ می‌دهد که ضربه یا جراحت شدید گردن رخ داده باشد و احتمالا پزشکتان در عکسبرداری با پرتو‌های ایکس متوجه آن می‌شود.
سردار آزمون احتمالا امروز آخرین بازی خود را برای لورکوزن انجام خواهد داد.
سردار آزمون احتمالا امروز آخرین بازی خود را برای لورکوزن انجام خواهد داد.
دو بازیکن و دو مربی اسپانیایی فولاد به احتمال فراوان در فصل بعد همراه این تیم نخواهند بود.
کیلور ناواس، دروازه‌بان ناتینگهام فارست، از احتمال بازگشتش به پاری سن ژرمن پس از پایان قرارداد قرضی خود با این تیم انگلیسی خبر داد.
در حالی که قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا پایان سال ۲۰۲۴ است، اما این احتمال وجود دارد که او‌ در تابستان به فروش برسد.
یک خبرنگار فرانسوی مدعی شد زین‌الدین زیدان به دعوت پی‌اس‌جی در این باشگاه حضور یافته و احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی این تیم به جای کریستوف گالتیه بالا است.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که امشب در دیدار مقابل لیل آسیب دید احتمالا یک تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.
برخی گزارش‌ها حاکی است در صورت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی احتمال پیوستن او به پاری سن ژرمن بیشتر از سایر گزینه‌ها است.
یک رسانه فرانسوی مدعی است برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، تصمیم خود برای ترک این تیم را گرفته است و در پایان فصل به احتمال زیادی راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به صحبت‌های یولیان ناگلزمان درباره احتمال غیبت کیلیان امباپه در بازی برابر بایرن مونیخ واکنش نشان داد.
مصدومیت توماس پارتی، هافبک آرسنال، بسیار جدی به نظر می‌رسد و این موضوع باعث نگرانی کادر فنی و مدیران این تیم شده است.
پاری سن ژرمن ممکن است پس از مشاجره با شهردار پاریس بر سر خرید احتمالی ورزشگاه، پارک دو پرنس را ترک کند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، همچنان در تعطیلات است و احتمالا پنجشنبه به تمرینات پاری سن ژرمن بازخواهد گشت.
احتمالا آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه همسترینگ پشت است و در صورت پارگی حداقل دو الی سه ماه از میادین دور خواهد بود. کشیدگی همسترینگ سه هفته باعث خانه‌نشینی و فیزیوتراپی می‌شود.
واژه اسب که در اوستا آمده‌است، خود یک واژه، از دوره پیش از تاریخ و به احتمال زیاد مادی است، و در پارسی باستان (asa) بوده و در سانسکریت (acva) آمده‌است؛ و بسیاری از نام‌های اساطیری در متون کهن از این واژه گرفته شده‌است، به مانند: «اسپریس» به معنی میدان اسب دوانی و «اسپست» به معنای یونجه که با تلفظی متفاوت به برخی زبان‌های دیگر منتقل شده‌است.
مائورو ایکاردی جایی در پروژه پاری سن ژرمن ندارد و یکی از دو تیم مونزا و سمپدوریا احتمالا مقصد بعدی این ستاره آرژانتینی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ