فده والورده نیز مثل دیگر ملی پوشان اروگوئه از داور بازی تیمش برابر غنا عصبانی بود و ترجیح داد در مورد او چیزی نگوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فده والورده از فشار تمرینات بدنسازی رئال مادرید گفت و اینکه چطور آنتونیو پینتوس به آنها سخت می گیرد.
فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، به دلیل مشتی که به صورت الکس بائنا زده بود ممکن است با محرومیت پنج جلسه‌ای مواجه شود.
لیورپول برای خریدن فده والورده دست به کار شده و به رئال مادرید پیشنهاد داده اما رئال پیشنهاد اولیه این تیم را رد کرده است.
همسر فده والورده، ستاره رئال مادرید، که در آرژانتین خبرنگار فوتبالی بوده درباره علت فنی شکست سنگین رئال از منچسترسیتی توضیحات جالبی ارائه داد.
فدریکو والورده باید منتظر یک محرومیت بین چهار تا 12 جلسه ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد.
فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال، به تشویق هواداران این تیم واکنش جالبی داشت.
فده والورده ممکن است تا چهار جلسه از همراهی رئال محروم شود و حتی جریمه می‌تواند 6 ماه ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌های اسپانیا نیز باشد.
پلیس برای اثبات ادعای فده والورده در مورد توهین الکس بائنا در حال بررسی تصاویر دو بازی قبلی رئال مادرید و ویارئال در ماه ژانویه است ولی هنوز تصویری یافت نشده است.
باشگاه ویارئال اعلام کرد از فده والورده، ستاره رئال مادرید، به دلیل مشت زدن به بازیکن تیمش شکایت نخواهد کرد اما مشخص نیست تصمیم بازیکن مضروب این تیم چه خواهد بود.
فده والورده از اینکه مجبور به درگیری با بازیکن ویارئال شده، متاسف است؛ ولی گفت که پشیمان نیست.
مشتی که دیشب فده والورده بر صورت بازیکن ویارئال کوبید، می تواند عواقب بسیار سنگین و تلخی برای او داشته باشد. شاید حتی فصل برای او تمام شود.
فدریکو والورده خودش را طولانی‌مدت در رئال می‌بیند و قصد دارد روزی کاپیتان تیم شود. فده می‌گوید تنها راه جدا کردن او از رئال، کشتنش است.
فده والورده روز گذشته زننده دو گل از پنج گل رئال به الهلال بود و در پایان بازی نیز گفت برای دومین بار پدر خواهد شد.
فده والورده به قولش به کارلو آنچلوتی عمل کرده و فقط یک گل دیگر تا چالش مربی ایتالیایی فاصله دارد.
فده والورده می گوید که جام باشگاه های جهان برای او و رئال اهمیت بالایی دارد و هشتمین جام خودش با پیراهن این باشگاه را می خواهد.
فده والورده، ستاره اروگوئه، بعد از پنالتی‌ای که غنا در بازی امشب دو تیم از دست داد در مقابل داور خوشحالی عجیبی انجام داد که خبرساز شده است.
فده والورده شب گذشته نیز برای رئال گل زد تا آمار او به هشت گل برسد. او هدفش ماندن در رئال برای سال هایی طولانی و رسیدن به بازوبند کاپیتانی این تیم است.
فده والورده که امشب در مقابل بارسا یکی از گلهای رئال را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد می‌گوید بارسا فضای زیادی در اختیار مهاجمین رئال گذاشته بود.
فدریکو والورده معتقد است ال‌کلاسیکو بهترین فرصت برای پیشی گرفتن از بارسلوناست و اثبات این نکته که برتر از آبی و اناری‌ها هستند.
مینا بونینو، همسر فده والورده، عکسی از پیراهن خونین این بازیکن منتشر کرد که نشان می داد او دربی مادرید را با چه شرایطی به اتمام رساند.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با لایپزیش، ضمن تمجید از فدریکو والورده، به شوخی گفت که او باید حداقل 10 گل در فصل جاری بزند و درغیر این صورت، مربیگری را کنار خواهد گذاشت.
فده والورده، ستاره جوان رئال مادرید، مدعی شد بازگشت این تیم مقابل مایورکا حاصل شجاعت آنها بوده است.
فده والورده در سومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول توانست گل تساوی رئال را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه مایورکا کند.
مینا بونینو، همسر فده والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال، انتظار داشت این بازیکن در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا قرار داشته باشد ولی چنین نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ