شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی به قلم «کریستوفر رودز»، استاد دانشگاه هاروارد، از پدیده‌ای تحت عنوان «نژادپرستی آبی در آمریکا» پرده برداشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم و عملکرد ضعیف کابینه بنیامین نتانیاهو اذعان کرد.
باشگاه دی سی یونایتد راه خود را از تاکسی فونتاس که متهم به نژادپرستی است جدا می کند.
روبرتو کارلوس با بیان برخی از اتفاقات دوران بازی خود تاکید کرد که او هم بارها با توهین های نژادپرستانه مواجه شده است.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، تاکید کرد که می خواهد خارج از زمین فوتبال هم نماد مبارزه با نژادپرستی باشد.
به گفته سازمان بهداشت جهانی، قند اضافی موجود در نوشابه‌ها و آب میوه‌های بسته بندی شده به عنوان یک اثر پرناتروژنیک بر بدن شناخته شده اند. این بدان معنا است که قند، آب را از سلول‌ها و بافت‌ها خارج می‌کند و سطح مایعات را در بدن کاهش می‌دهد. علاوه بر این، تصور نادرستی از هیدراتاسیون نیز به ما می‌دهد و باعث می‌شود آب کمتری بنوشیم.
ژاوی در مورد حل معضل نژادپرستی در اسپانیا دیدگاهی متفاوت با پپ گواردیولا دارد.
پپ گواردیولا خوش‌بین نیست که به این زودی‌ها شاهد پایان یافتن شعارهای نژادپرستانه در ورزشگاه‌های اسپانیا باشیم. او لیگ برتر انگلیس را الگویی برای این مورد مثال زد.
روزنامه‌های اسپانیای چاپ امروز به غیر از ماجرای وینیسیوس، خبر می‌دهند که بازیکن فرانسوی بارسلونا قصد جدایی دارد.
بعد از حملات نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور بارها از پروتکل فیفا برای مبارزه با نژادپرستی صحبت شده است. اما این پروتکل چیست و چه جزئیاتی دارد؟
کاسمیرو، همبازی سابق وینیسیوس جونیور در رئال مادرید، با حمایت از او در مقابل حملات نژادپرستانه گفت محکومیت‌ها به خودی خود کارساز نیست.
وینیسیوس جونیور، ساعتی پس از بازی با والنسیا از بی تفاوتی لالیگا نسبت به نژادپرستی انتقاد کرد.
تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال، در آستانه دربی امشب مادرید می‌گوید خشونت و نژادپرستی در فوتبال خطوط قرمزی هستند که هیچ احدی نباید از آنها عبور کند.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، که مدتی است با حملات شدیدی در فوتبال اسپانیا روبرو است از مقامات این کشور خواست مجازات‌های سنگین‌ترین علیه نژادپرستی وضع کنند.
باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای شدیداللحن به آنچه رفتارهای نژادپرستانه در جریان دیدار دو تیم در روز یکشنبه خواند اعتراض کرد.
یک زن ۵۶ ساله آمریکایی به تلاش به قتل و ضرب و جرح شدید یک دانشجوی دانشگاه ایندیانا محکوم شد.
خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که از هر ۴ کودک مهاجر در سوئد، یک نفر به دلیل رنگ پوست، ملیت یا دین والدین خود مورد آزار و اذیت نژادی یا تعرض قرار گرفته است.
خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که از هر ۴ کودک مهاجر در سوئد، یک نفر به دلیل رنگ پوست، ملیت یا مذهب والدین خود مورد آزار و اذیت نژادی یا تعرض قرار گرفته است.
کرد‌های مقیم پاریس معتقدند این حمله یک حمله عمدی به شهروندان کرد بوده است. ساعاتی پس از دستگیری ضارب، تعدادی از کرد‌های پاریس در محل حادثه تجمع کرده و طبق گزارش پلیس، میز رستوران‌ها و سطل‌های زباله را به خیابان آوردند.
ریو فردیناند از بی‌عملی یوفا، فیفا و دیگر نهادهای فوتبالی در قبال توهین نژادپرستانه به ریچارلیسون، ملی‌پوش برزیلی اورتون، به شدت انتقاد کرد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در واکنش به حواشی اخیر در مورد وینیسیوس و اعتراضات احتمالی هواداران اتلتیکو در بازی فردا گفت که در رئال هیچکس نگران این موضوع نیست.
نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که سیاهان این کشور، نژادپرستی را یک چالش و بحران فزاینده می دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ