مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای تفاهم‌نامه بیمه حوادث ۵۰۰ هزار خانه روستایی در ۸ استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامک مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست.
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری اختیاری است.
ملازاده با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود، ادامه داد: اطلاع رسانی نسبت به شناسایی افراد فاقد بیمه، رایگان شدن دهک‌های ۱ تا ۵ و کاهش پرداخت حق بیمه در دیگر دهک‌ها صورت بگیرد.
در هفته جاری خبرهایی خوش در بخش بیمه رانندگان تاکسی های آنلاین و نیز خدمات جدید کالابرگ الکترونیک منتشر شد.
تاتنهام در آخرین تلاشها برای حفظ هری کین به او وعده داده که در صورت ماندگار شدن علاوه بر افزایش دستمزد، بعد از بازنشستگی به تیم مدیریت باشگاه اضافه خواهد شد.
ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند، گفت: مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند، شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند، اما منحرف نمی‌شوند. ماندگاری گفت: به دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است.
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی ورزشکاران به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
تماشاگران شهرآورد بزرگ پایتخت تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه معلم قرار گرفتند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۱۵ هزار خانه روستایی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای بنیاد برکت قرار گرفتند.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد. در پی این ماجرا رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از بیمه حوادث تمامی خانه‌های روستایی آذربایجان غربی خبر داد.
معاون اول رئیس‌جمهور آیین نامه اجرایی قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را امضا و ابلاغ کرد.
بیمه معلم به مناسبت روز پزشک در رشته حوادث انفرادی و همچنین بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشکان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است .
در راستای کمک به آسیب دیدگان از سیل و حوادث طبیعی اخیر، با واریز ۲.۵ هزار میلیارد تومان به حساب صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان موافقت شد.
صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان قرار است پشتوانه‌ای قوی برای مردم خسارت‌دیده از بلایای طبیعی باشد.
وزیر اقتصاد از اختصاص ۲.۵ هزار میلیارد تومان منابع به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی با تصویب هیأت وزیران احیا شد و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در سال جاری اختصاص یافت.
وزیر اقتصاد و امور داریی اعلام کرد: هیئت دولت امروز مصوب کرد ۲.۵ هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان اختصاص یابد.
سخنگوی دولت گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی با تصویب هیأت وزیران احیا شد و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در سال جاری اختصاص یافت.
پاکبان بی گناه ، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ