سخنگوی دولت گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی با تصویب هیأت وزیران احیا شد و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در سال جاری اختصاص یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری اختیاری است.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.
بیمه معلم با حضور در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان و برپایی غرفه، خدمات خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان معرفی و عرضه کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سوی دولت خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه این صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سوی دولت خبر داد.
هجدهمین سالروز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امروز با حضور مدیران و کارگزاران این صندوق برگزار شد.
مدیر عامل صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی درآمد بیمه شدگان خبر داد.
زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می یابد.
قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از آمادگی این صندوق برای حمایت از اجرای الگوی کشت محصولات باغی در سال جاری خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران مادران خانه دار ساکن مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار گیرند و حق بیمه را دولت پرداخت می‌کنند.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از تهیه و اجرایی شدن طرح بیمه‌ای میعاد در راستای سیاست خدمات اقتصادی به اعضای صندوق برای ارائه خدمات بیمه سلامت خبر داد.
بیمه معلم همراه با صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یکی از سهامداران استراتژیک، خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان را در قالب طرح های مختلف تداوم بخشیده است.
بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور در خبرگزاری مهر به سوالات خبرنگار مهر پاسخ گفت.
بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خدماتی مانند پرداخت مستمری سالمندی و از کارافتادگی و بازماندگی به جامعه هدف ارایه می دهد.
معاون اول رئیس‌جمهور آیین نامه اجرایی قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را امضا و ابلاغ کرد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.
در راستای کمک به آسیب دیدگان از سیل و حوادث طبیعی اخیر، با واریز ۲.۵ هزار میلیارد تومان به حساب صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان موافقت شد.
با حکم سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضا جدید هیأت مدیره و هیأت نظارت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شدند.
صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان قرار است پشتوانه‌ای قوی برای مردم خسارت‌دیده از بلایای طبیعی باشد.
وزیر اقتصاد از اختصاص ۲.۵ هزار میلیارد تومان منابع به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان خبر داد.
وزیر اقتصاد و امور داریی اعلام کرد: هیئت دولت امروز مصوب کرد ۲.۵ هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان اختصاص یابد.
سخنگوی دولت گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی با تصویب هیأت وزیران احیا شد و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در سال جاری اختصاص یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ