بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی ورزشکاران به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات عراق از ارائه سیم کارتی خبر داد که در ایام اربعین خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است.
وزیر بهداشت از تامین دارو، سرم و پیش بینی فراورده های خونی جهت ایام اربعین خبر داد و گفت: ۱۲ بالگرد و ۳ هواپیمای ویژه خدمت رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خبر از رقم خوردن آرامش برای این باشگاه در روزهای آینده داد.
با هماهنگی مدیریت باشگاه استقلال، آبی‌ها سه روز در هفته می‌توانند در زمین پژوهشگاه نفت تمرین کنند.
وزیر ورزش و جوانان از برگزاری فصل جدید رقابت های لیگ برتر با فناوری کمک داور ویدیویی خبر داد.
وزیر کشور خبر داد که دولت ایران و عراق برای صدور گذرنامه خاص اربعین به توافق رسیده‌اند.
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه ۱۵ بندی دولت برای ساماندهی بازار اجاره‌بها خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۲ سال خوبی از جهت هدایت اعتبارات به فعالیت‌های تولیدی و مولد خواهد شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه به وقت محلی از دستیابی ایران و آمریکا به توافق برای تبادل زندانیان خبر داد و گفت: اگر همه چیز از سوی طرف آمریکایی به خوبی پیش برود، در کوتاه‌مدت شاهد تبادل زندانیان خواهیم بود.
رئیس‌جمهور به وزیر نفت دستور داد با توجه به ملاقات‌هایی که با گروه‌های کارگری در منطقه عسلویه داشته، مطالبات آنها را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.
وزیر ورزش و جوانان پس از صدمه شدید ناشی از سقوط بالگرد، توانست از جایش بلند شود و راه برود.
دکتر صابری رئیس اورژانس بیمارستان باهنر حال وزیر ورزش را پس از بررسی‌های اولیه مساعد توصیف کرده است.
توضیحات احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت را در خصوص بدهکاران بانکی را مشاهده می‌کنید.
معاون وزیر ارتباطات از اتصال همه روستاهای بالای بیست خانوار فاقد ارتباط مناطق زلزله زده خوی به اینترنت پرسرعت خبر داد.
معاون پژوهشی وزیر علوم پیشنهاد استفاده از ظرفیت ماده ۱۳ قانون جهش دانش بنیان را به رؤسای دانشگاه‌ها داد و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال در مورد بودجه پژوهشی خبر خوبی با اذن رهبری بدهد.
محرابیان، وزیر نیرو از رایگان شدن قبوض آب برای مشتریان خوش مصرف خبر داد.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی خبر داد: سهم وام دهک‌های پایین برای تهیه مسکن از محل صندوق ملی مسکن پرداخت خواهد شد.
زارع پور گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بنشویم.»
وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز‌های پایانی مردادماه از معافیت‌های مالیاتی صد درصدی بمناسبت هفته دولت خبر داد. اما این خبر خوش در یکی از بخش‌های مالیاتی، همچنان اجرا نمی‌شود و با گلایه مودیان روبرو شده است.
وزیر کشور گفت: در آغاز دولت سیزدهم حدود ۱۰ میلیون نفر کارت ملی خود را دریافت نکرده بودند که با تامین اعتبار در این دولت ۵ میلیون کارت ملی صادر شد و ما بقی هم تا دو ماه آینده صادر می‌شود.
لوکا مارکوویچ مهاجم صربستانی با انتشار یک استوری به زبان فارسی در صفحه اینستاگرامش، به شایعات پیرامون خود واکنش نشان داد.
معاون وزیر صمت گفت: از اول شهریور تا آخر آبان ۴ گروه کالایی صادراتی به قطر که یکی از آنها خشکبار است، تنها ۷۰ درصد تعهد ارزی خواهند داشت و مدت بازگشت ارز نیز ۶ ماه باشد.
عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ