بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۸۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در روستاهای سراسر کشور خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: برای مرتفع شدن مشکلات حوضه آبریز زاینده رود طرح جامع آب برای این حوضه در دست اقدام است و پس از تکمیل و تأیید وزارت نیرو اجرایی خواهد شد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۶۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.
این طرح باید در مجلس نمایندگان ایالت هم تصویب شود و سپس برای اجرایی شدن نیازمند امضای فرماندار جمهوریخواه تگزاس است که وعده داده آن را امضا خواهد کرد.
خجسته مهر گفت: جمع آوری و جلوگیری از سوزانده شدن ۵۰۰ میلیون فوت مکعب روزانه گازهای همراه میادین غرب کارون از مهم ترین اهدف اجرای طرح ان جی ال ۳۲۰۰ است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن بیش از ۱۲۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری توسط بنیاد خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا از اجرایی شدن طرح گواهینامه آسان برای موتورسواران از ابتدای سال جدید خبر داد و گفت: بنا داریم این موضوع را نهایتاً از ۲۰ فروردین‌ماه سال جدید اجرایی کنیم.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت طرح پلاک سوم گفت: در حال حاضر نرم‌افزار آماده است و حتی چیپ هم خریداری شده است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۳۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از تهیه و اجرایی شدن طرح بیمه‌ای میعاد در راستای سیاست خدمات اقتصادی به اعضای صندوق برای ارائه خدمات بیمه سلامت خبر داد.
معاون بنیاد مسکن از اجرایی شدن ۲۱۲ هزار و ۷۵۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت ۴۶ درصد خبر داد.
توضیحات زمان ثانی مدیر توسعه طرح کالابرگ الکترونیکی، را در خصوص زمان اجرایی شدن کامل این طرح در کشور را مشاهده می‌کنید.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرایی شدن طرح شهید محمودوند گام مهمی در راستای کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن ۲۰۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد و گفت: از محل اعتبارات امسال نیز بیش از ۱۴۵ هزار واحد در برنامه اجرا قرار گرفت.
معاون عمرانی استاندار قزوین هم در ادامه این مراسم از عملیاتی شدن طرح بازار آب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و با اجرای این طرح نرخ بهره‌وری از منابع آبی در دشت قزوین ارتقا پیدا کرده و شاهد افزایش کارآمدی در مدیریت منابع آبی و آبخوان دشت قزوین خواهیم بود.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد پروژه اجرایی شدن طرح کمک داور ویدئویی کلید خورده است.
اتفاقات ایام اخیر بیش از پیش ضرورت اجرایی شدن اصل ۲۷ قانون اساسی و بسترسازی برای بیان دغدغه‌ها و اعتراضات مسالمت آمیز مردم را عیان کرد. در دانشگاه‌ها و اماکن فرهنگی و هنری و با استفاده از ظرفیت کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضا برای طرح دغدغه‌های مهم می‌توان به اجرا شدن این اصل کمک نمود
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۸۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرایی شدن عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع همزمان با اجرای طرح خدمت خبر داد.
شیراز - استاندار فارس گفت: ۱۱۰ طرح از ۱۴۲ طرح مصوب سفر رئیس جمهور به استان فارس اجرایی شده است.
رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص گفت: از زمان اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت، تولد بیماران تالاسمی افزایش داشته است. افزایش نجومی قیمت دارو‌های بیماران ام اس، دیالیزی، پیوند کلیه، تالاسمی و سرطان، وضعیت را برای این بیماران بسیار بد کرده و طرح جدید دارویار هم دردی از آن‌ها دوا نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ