اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان از نظافت شهر در تاسوعا و عاشورای حسینی توسط ۲ هزار و ۴۱۷ پاکبان خبر داد.
یک پاکبان برزیلی به دلیل استعداد فوتبالی اش در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است. در ویدئوی منتشر شده این فرد ۲۴ ساله با انجام حرکات فری استایل مهارت خود را به نمایش گذاشت.
حسین محمدی پاکبان زحمتکش شهرداری تهران است که چند کودک بی سرپرست را حمایت می‌کند.
عشایری از نبود عدالت آموزشی در ایران می‌گوید و از روزگاری مثال می‌آورد که پسر وزیر و پاسبان و کارگر در کنار هم درس می‌خواندند و به واسطه این کنار هم نشستن با یکدیگر تعامل برقرار می‌کردند. چیزی که امروزه به واسطه انواع مدارس غیرانتفاعی و انتفاعی از بین رفته است. مدارس هم مانند هر نهاد دیگری طبقاتی شده‌اند و همه دانش‌آموزان نمی‌توانند از امکاناتی برابر برخوردار باشند.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
بهروز مرادی مدیرعامل پاکسان در گفتگو با سایت نبض بورس با اعلام یک خبر خوش برای سهامداران این شرکت گفت: امسال این شرکت از زیان خارج خواهد شد.
پاکبان یزدی محمود شیرزاد که در اولین روز‌های عید مشغول فعالیت بود یک کیف حاوی ۸۰ فقره چک به مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان را در کنار پیاده‌رو پیدا کرد و به صاحبش بازگرداند.
راه‌یاب ملل مریوان با پیروزی برابر مس رفسنجان در هفته پایانی مرحله مقدماتی با آرامش در جایگاه دهم جدول باقی ماند.
طبق تصمیماتی که در جلسات متعدد کمیسیون جمع‌آوری ولگردان و گدایان تهران اتخاذ شده بود صبح امروز به تمام کلانتری‌ها دستور داده شد که پاسبان‌ها موظفند ولگردان را جمع‌آوری و به ماموران شهرداری تحویل دهند.
او با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو به دلیل عدم توجه راننده به جلو با با یک نفر عابر پیاده از پرسنل شیفت شب شهرداری برخورد کرده است، افزود: متأسفانه عابر پیاده بر اثر این سانحه و شدت جراحات در محل جان باخت.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران هیچ کودکی را استخدام نمی‌کند؛ اکیدا به پیمانکاران تذکر داده شده تا از هیچ کودکی استفاده نکنند اگر هم توسط پیمانکاران بکارگیری شده اند کار اشتباهی بوده است.
به تازگی یک عکاس خبری بازداشت شده در حوادث اخیر اعلام کرده که در بخشی از حکم دادگاهش به پاکبانی محکوم شده است. یک فعال حقوق زنان هم در هفته گذشته در بخش مجازات‌های تکمیلی حکمش به ممنوعیت استفاده از تلفن همراه هوشمند محکوم شده.
قوه قضائیه اعلام کرد: دادگاه یلدا معیری را به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان نه پاکبانی محکوم کرده است.
طی یکی دو روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی وایرال شد که پاکبانی را در حال سوت زدن نشان می‌دهد. پاکبانی که تصنیف‌های بسیاری را حفظ است و قطعات معروف موسیقی را با سوت می‌نوازد. صاحب صدا اما نه خواننده‌ است و نه به گفته خودش آموزشی در خصوص موسیقی دیده‌ است.
شهردار منطقه ۵ آخرین وضعیت پاکبان و شهردار شب منطقه ۵ که در پی حمله اغتشاشگران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند را تشریح کرد.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در واکنش به حمله به حرم شاهچراغ نوشت: به روان پاک شهدای رو به فزونی درود می‌فرستیم و اجازه نمی‌دهیم خون پاکشان هدر رود.
خبرگزاری مهر:‌ تعدادی از اغتشاشگران چهارشنبه شب (۴ آبان‌ماه) به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۵ در حین انجام مأموریت حمله و آن‌ها را به شدت مجروح کردند.
تعدادی از اغتشاشگران چهارشنبه شب (۴ آبان‌ماه) به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۵ در حین انجام مأموریت حمله و آن‌ها را به شدت مجروح کردند.
تنها در فاصله زمانی ۴ ماه یعنی از اردیبهشت تا شهریور ۱۴۰۱ سه پاکبان در شهر‌های مشهد، شاندیز و تهران قربانی مرگ شدند.
نماینده کمیته خدمات شهری شهرداری تهران مستقر در شهر نجف از فعالیت ۵۰۰ نیروی پاکبان مناطق ۲۲ گانه تهران و سازمان بهشت زهرا (س) برای خدمت رسانی در نجف خبر داد.
رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، از اعزام ۲ هزار و ۳۰۰ نیروی پاکبان و ۱۲۰ نفر عوامل اجرایی شهرداری تهران به پایانه مرزی و عتبات عالیات خبر داد.
عاملان یک نزاع مسلحانه هولناک که با شلیک گلوله به سمت یکدیگر، مرگ دلخراش پاکبان بی گناهی را رقم زده بودند، با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به محل وقوع جنایت هدایت شدند تا صحنه قتل را مقابل دوربین قوه قضاییه بازسازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ