امیرحسین صدر در یادداشتی به دیدار افتتاحیه لیگ جزیره میان آرسنال و کریستال پالاس پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عکس‌ها توسط عکاسان روزنامه ایران در دهه هفتاد و به صورت نگاتیو گرفته شده است. این تصاویر به بهانه دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران که قرار است در فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار بگیرند منتشر شده است.
ریکاردو ساپینتو به بهانه دربی به هیچ یک از بازیکنان برای دیدار با هوادار استراحت نمی‌دهد.
به بهانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در روز 8 فروردین سفیر کنیا در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با دبیر کل و رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.
پس از گلزنی های متعدد برابر نمایندگان ایران در آسیا، حالا مایکل اولونگا این بار در قالب تیم کنیا به مصاف تیم ملی می رود.
نتیجه هشت تقابل قبلی سپاهان - پرسپولیس در اصفهان را به بهانه دیدار فردای این دو تیم در جام حذفی در نمودار زیر می بینید. زردپوشان در اصفهان سال‌هاست که زور بردن پرسپولیس را نداشته‌اند
باشگاه استقلال به بهانه دیدار با مس کرمان در هفته هیجدهم بازی‌ها پوستر جالبی را طراحی کرده است.
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی و تقابل هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی و تقابل هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
وزیر خارجه فرانسه امروز در دیدار با همتای اوکراینی خود در شهر اودسا گفت که پاریس به بهانه امنیت هسته‌ای ۳ میلیون یورو به کی کی می دهد.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
یک استاد دانشگاه از دیدار با وزیر کشور درباره ناآرامی های اخیر روایتی را مطرح کرد و گفت: وزیر کشور معتقد بود گشت ارشاد بهانه است و در کل تهران ۵ خودروی گشت ارشاد بوده است. حتی در خیلی از شهرستان‌ها نبوده است.
سرمربی ایرانی تیم الشحانیه قطر که از نزدیک نظاره گر دیدار تیم ملی در برابر انگلیس بود، معتقد است، علت شکست ایران مسایل فنی به خصوص ترکیب تیم ملی بود.
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دولت باید نسبت به سامان‌دادن مشکلات اقتصادی و گرانی اقدام جدی نماید، به مرگ خانم امینی اشاره و بیان کردند: لازم بود نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی‌ربط گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می‌دادند تا جلوی این بهانه ها گرفته شود.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
هفته هفتم بوندس‌لیگا یک دیدار بسیار حساس در خود جای داده است؛ جایی که باید دورتموند و شالکه مقابل هم قرار بگیرند.
کاربران و رسانه های پرتغالی غیبت مهدی طارمی در دیدار برابر بروژ را یکی از عوامل اصلی شکست پورتو می دانند.
سرپرست نفت مسجد سلیمان از ناظر و داور دیدار با پرسپولیس گله مند است.
سرپرست نفت مسجد سلیمان از ناظر و داور دیدار با پرسپولیس گله مند است.
رئال مادرید فردا شب از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان سلتیک گلاسکو است. این اولین بار نیست که رئال در شهر گلاسکو و برابر سلتیک به میدان می رود.
رئال مادرید فردا شب از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان سلتیک گلاسگو است. این اولین بار نیست که رئال در شهر گلاسگو و برابر سلتیک به میدان می رود.
نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.
دیدار تیم های فولاد و سپاهان از هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آنچه همدردی با مردم آبادان و بازماندگان حادثه تلخ متروپل خوانده شد، بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ