اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال تراکتور یک نظر کارشناسی داوری از بازی با سپاهان عنوان کرد.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
سرمربی نساجی نسبت به قانون حذف سهمیه زیر ۲۵ سال در تیم‌ها انتقاد کرد.
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما از پیچ نیاز به برجام عبور کردیم و غربی‌ها هم از فشار و تحریم‌های متعدد ایران به نتیجه نرسیدند.
محمد قاسمی‌نژاد معتقد است مس کرمان در هفته‌های اخیر از داوری ضرر فراوان کرده.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌‌جی، در آستانه بازی تیمش با بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف انتقادها از نیمار غیبت او به ضرر تیمش خواهد بود.
باشگاه آرسنال به حکم محکومیت خود توسط اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد اعتراض کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داد.
باشگاه استقلال به دنبال شکست دو بر یک در برابر سپاهان با انتشار بیانیه ای به تصمیمات داوری در این بازی معترض شد.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهدای یزد تاکید کرد که تغییر روش برگزاری مسابقات در حق این باشگاه اجحاف شد.
سرمربی چلسی با تحسین شاگردانش بابت برد مقابل بورنموث آنها را شایسته کسب این نتیجه دانست.
کارشناس و مربی کهنه کار فوتبال کرواسی معتقد است که بعد از اعلام پنالتی برای آرژانتین، بازیکنان تیم ملی کشورش دیگر نتوانستند روحیه خود را بازیابند.
آلن شیرر تصمیمات داور بازی ایران و انگلیس را نقد کرد و عنوان کرد داوری در این دیدار به ضرر انگلیس بود.
خداداد عزیزی معتقد است تغییراتی که کی‌روش در ترکیب اصلی ایجاد کرد، باعث عملکرد ضعیف تیم ملی برابر انگلیس شد.
جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسا-اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
مدافع پیکان تهران می گوید وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به ضرر تیمش شده اما تلاش خواهند کرد لیگ را با قدرت شروع کنند.
اگر یک خانم بدحجاب یا بی حجاب کنار عکس شهید سلیمانی بایستد ما آن را دستاورد برای خودمان می دانیم. اما اگر عکس حاج قاسم را حذف کنیم آن خانم مجرم می شود. اگر یک خانم با حجاب نامناسبی در صف رای بایستد صدا و سیما در روز رای گیری ۲۰ بار آن را نشان می دهد تا بگوید ما توانستیم این نگاه را هم پای صندوق رای بیاوریم. بعد که رای داد و به خانه رفت. فردا همان خانم را گشت ارشاد می گیرد
پرسپولیس از داوری ضرر می‌کند، اما تیم طلبکار از داور، حریفی است که به واسطه جریان‌هایی در فضای مجازی، قصد دارد چیز دیگری را القا کند. نظیر اتفاقی که در بازی قبلی هم رقم خورد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه تند ادعا کرد که این تیم از داوری ضرر کرده است.
سرپرست نفت مسجد سلیمان از ناظر و داور دیدار با پرسپولیس گله مند است.
تمیروف دیروز قراردادش را بست در دقایقی هم که آمد یک پاس گل داد که توپش باید تبدیل به گل می شد
سرمربی تیم مس رفسنجان می گوید تیمش از اشتباهات داوری ضرر کرده و نتوانسته مقابل نساجی به برد برسد.
دو هفته قبل، سازمان بورس و اوراق بهادار راهکارهای سه‌گانه‌ای را در راستای نزدیک‌تر شدن صندوق‌های پالایش یکم و دارا یکم به ارزش ذاتی خود در هیئت مدیره جمع‌بندی و پیشنهاد کرد اما این صندوق‌ها همچنان زیر قیمت NAV معامله شده و خریداران هنوز هم در ضرر به سر میبرند.
فضاسازی ها نباید ما را در مسیر اجرای قانون و دفاع از ارزش ها هراسان کند؛ در عین حال باید بهره گیری از بستر شبکه اطلاعات و فضای مجازی برای مردم آسان و ارزان شود و امنیت مردم در این شبکه‌ها را افزایش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ