سمنان- استاندار سمنان گفت: متأسفانه کمترین نرخ فرزند آوری و تولد نوزاد در سال گذشته با شش هزار و ۹۱۶ نفر مربوط به این استان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من کوچکترین سهم را در این قهرمانی های فصل جاری داشتم.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به استفاده از ابزار نرخ بهره گفت: روسیه در مقطعی با افزایش یکباره نرخ بهره از تحریم‌ها عبور کرد؛ اما به‌طورکلی نقش تغییرات بهره در اقتصادهای مختلف دنیا متفاوت است
براساس نتایج به دست آمده در طول مسیل‌ها و کانال‌های تهران از شمال به سمت جنوب این شاخص دارای نواساناتی است. کمترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق غربی، جنوب غربی و جنوب شرقی تهران و بیشترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق شمال و شمال غرب شهر تهران است.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
سال ۱۴۰۱ به اتمام رسید و در مجموع بازدهی قابل قبولی برای بازار سرمایه نداشت. بازار سهام کمترین بازده را نسبت به سایر بازارهای موازی در این سال به ثبت رساند. اما در ماه‌های پایانی سال گذشته اخبار و قوانین مثبت زیادی به بازار مخابره شد که نیرو‌های محرک خوبی برای رشد بازار بودند؛ از تغییر نرخ ارز نیمایی از ۲۸هزار و ۵۰۰تومان به نرخ توافقی یعنی رقمی بین ۳۵‌هزار تا ۴۰‌هزار تومان گرفته تا آشتی با جهان عرب که پس از مدت‌‌‌ها یاس و ناامیدی، انرژی و پالس مثبتی به اقتصاد ایران ارسال کرد. به نظر می‌رسد چین در پی افزایش نقش سیاسی خود در معادلات جهانی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است و سعی دارد نقش واسطی قدرتمند را در جهت ثبات در خاورمیانه بازی کند.
دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور می‌گوید: نرخ رشد جمعیت وقتی منفی شود، کاهش جمعیت را خواهیم داشت. الان کاهش نرخ رشد جمعیت را داریم. همان‌طور که گفتم، نرخ رشد ما رکورد هفت‌دهم درصدی را ثبت کرده و حدود سال ۱۴۱۵ نرخ رشد جمعیت در ایران به صفر درصد می‌رسد و از سال ۱۴۲۰ به بعد این نرخ منفی می‌شود و کاهش جمعیت از آن سال‌ها آغاز خواهد شد. اما الان شاهد کاهش نرخ رشد هستیم، نه کاهش جمعیت کل کشور.
دبیر جبهه مردمی جمعیت با اشاره به اینکه استان‌های دارای شاخص رفاه بیشتر فرزندآوری کمتری داشته‌اند، گفت: موضوعات فرهنگی در افزایش نرخ باروری و جمعیت نقش زیادی دارند.
بیش‌ترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان­ سیستان و بلوچستان (۶۷.۹ درصد) و کم‌ترین آن مربوط به استان بوشهر (٤٨.٦ درصد) است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بیشینه و کمینه دما طی روز جاری در پایتخت ۶ و ۳ درجه زیر صفر خواهد بود.
میرکاظمی گفت: مجلس قول داده است که سقف بودجه را افزایش ندهد، در بودجه سال جاری سقف تغییر نکرد و امروز می‌توانیم با اطمینان بگوییم بالغ بر ۹۵ درصد برنامه با عملکرد تطبیق داشت.
در کل اتحادیه اروپا، نرخ بیکاری در ماه نوامبر ۶ درصد باقی مانده و سال به سال، ۰.۵ واحد درصد کاهش یافته است.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، ایفاسرام اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند اصفهان، هورسان رامسر و پیکان تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر مردان به پیروزی رسیدند.
بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت و آژانس بهداشت عمومی ایالات متحده، شیوع سرخک در حال حاضر به عنوان یک «تهدید قریب‌الوقوع» در جهان شناخته می‌شود. این دو سازمان در گزارشی مشترک اعلام کردند که در طول همه‌گیری کووید، نرخ دریافت واکسن‌های سرخک کاهش یافته و نظارت کمتری بر این موضوع صورت گرفته است.
پالایشگاه‌های چینی با نزدیک شدن به زمان اجرای تحریم اتحادیه اروپا، خرید نفت روسیه در ماه دسامبر را کاهش داده و نرخ اضافی کمتری پرداخت کردند.
فنلاند کمترین نرخ تورم اروپا را ثبت کرد
شاهین توکلی معتقد است مس رفسنجان تا در هشت هفته نتایج خوبی نگرفته و کمترین حق این تیم صدرنشینی است.
انتظار می‌رود که استقلال با تغییرات کمی نسبت به بازی قبل، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.
خودکشی در ایران در چند دهه گذشته رو به افزایش بوده است. ایران در دهه ۱۹۸۰ جزء کشور‌هایی بود که کمترین میزان خودکشی را داشت. نرخ خودکشی از ۱.۳ در هر صد هزار نفر در سال ۱۹۸۴ به ۶.۰ در هر صد هزار نفر در سال ۲۰۰۴ افزایش یافت.
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سه مرحله مشخص در کشور پیروزی بعد از انقلاب، زمان جنگ و پس از زمان جنگ است و ما شاهد کمترین جرایم در دوران دفاع مقدس بودیم.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان­های آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان (۶۰.۳ درصد) و کمترین آن مربوط به استان خوزستان (۴۵.۸ درصد) است.
گزارش تغییرات تورم مربوط به مردادماه از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. نتایجی که خبر از تداوم روند کاهشی مذکور داشت. به گونه‌ای که نرخ تورم ماهانه از ۱۲.۲ درصد خرداد و ۴.۶ درصد تیر و حالا به ۲ درصد در مرداد رسیده است که کمترین مقدار از اسفند۱۴۰۰ به این سو است.
برگزاری مسابقات فوتسال جام نفس در راستای ترویج اهدای عضو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ