تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین مصاف خود در جام جهانی آمریکا به مصاف تیم ژاپن می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش‌های میدانی، این یکی از پرتماشاگرترین و چه بسا شلوغترین بازی در تاریخ فوتبال تبریز بود.
بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دربی رفت لیگ بیست و سوم روز دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.
بعضی از روزها خاطرات عجیبی را برای هواداران به وجود می اورند، خاطراتی که هم شادی دارد و هم پر از غم است.
این زلزله تنها چند ثانیه به طول انجامید، ولی طبق برآورد‌های انجام شده، به شکلی مستقیم باعث مرگ ۱۰۰ هزار نفر شد و در پی آن، رانش زمین، ایجاد چاله‌های عمیق، وقوع آتش‌سوزی، مهاجرت و قحطی، در مجموع منجر به مرگ ۸۳۰ هزار نفر گردید.
آسمان شب سرشار از داستان‌های مختلف است. تمدن‌های مختلفی در طول تاریخ برخی از ماندگارترین افسانه‌های خود را روی ستاره‌ها و گردوغبار کیهانی اعمال کرده‌اند. مردم زیادی این نمادهای آسمانی را می‌بینند، داستان‌های مرتبط با آن‌ها را می‌شنوند و به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه روز نکبت یادآور یکی از دردناک‌ترین فجایع تاریخ بشری است، گفت: ترورهای هدفمند و نقض حقوق بشر رویکرد رژیم صهیونسیتی در چند دهه گذشته بوده است.
گادوین منشا در روز درخشان خود ضمن تاثیرگذاری در پیروزی مس رفسنجان یک رکورد جاودانه را خلق کرد که بعید است کسی بتواند آن را بشکند.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین روز ابهت اسلام و عزت امت اسلامی است و همیشه تاریخ این یوم با عظمت ماندگار خواهد شد.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
رقابت های لیگ آزادگان در سال 74 حاشیه های زیادی بهراه داشت، در آن رقابت ها بهمن در هفته های آخر گوی رقابت را به پرسپولیس واگذار کرد.
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: درگیری بشر برای مشکل اقتصادی یک پدیده تازه است یا در تاریخ سابقه دارد؟ در شهر سعدی هستیم؛ چند جای گلستان سعدی از فقر و غنا و درگیری بشریت و جامعه صحبت شده است؟ دشمن می‌گوید الان این طوری شده است، اما از نظر تاریخی از روز نخست و حضرت آدم این قصه شروع شد و لذا باید حواسمان باشد که فریبمان ندهند.
فدراسیون جهانی فوتبال تاریخ و زمان بازی برزیل و کرواسی در مرحله حذفی (یک چهارم نهایی) مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.
دروازه‌بان باتجربه آلمان امشب نوزدهمین بازی خود در جام جهانی را انجام داد تا تاریخ ساز شوند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نامگذاری سالروز شهادت آیت‌الله مدرس به عنوان «‎روز مجلس» بیانگر این واقعیت است که آنچه در تاریخ به نیکی می‌ماند، شجاعت و آزادگی است.
حالا معمای بزرگ و سوال ما این است که چه بر سر تیم تهاجمی، زیبا و باروحیه مسابقه ولز آمد؟
بعد از سه روز رقابت بر سر خرید بلوک فارس سرانجام این سرمایه گذاری اهداف بود که توانست مچ شتران را بخواباند و فارس را قبضه مدیریتی کند. ارزش این معامله چقدر بود؟
هادی طباطبایی، دروازه اسبق تیم ملی و استقلال تهران، به یادماندنی‌ترین روز تاریخ ورزشی خود را در شهر کپنهاگ دانمارک رقم زد.
هادی طباطبایی دروازه اسبق تیم ملی و استقلال تهران، به یاد ماندنی ترین روز تاریخ ورزشی خود را در شهر کپنهاگ دانمارک رقم زد
دربی ۹۹ پایتخت در صورت تغییر نکردن برنامه تیم ملی فوتبال به احتمال فراوان روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود.
تا روز ال‌کلاسیکو رئال مادرید در لالیگا باید برابر اوساسونا و ختافه قرار بگیرد و بارسا نیز به مصاف مایورکا و سلتاویگو خواهد رفت
فیفا قصد دارد تاریخ شروع رقابت های جام جهانی را به یک روز زودتر تغییر دهد تا قطر بتواند بازی افتتاحیه را برگزار کند.
طبق تقویم هجری شمسی، تاریخ شروع محرم ۱۴۰۱ روز شنبه هشتم مرداد و پایان این ماه هم یکشنبه ششم شهریور است. روز تاسوعا و عاشورای حسینی 1401 نیز به ترتیب یکشنبه و دوشنبه  ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ