رئیس جمهور با اشاره به اینکه روز نکبت یادآور یکی از دردناک‌ترین فجایع تاریخ بشری است، گفت: ترورهای هدفمند و نقض حقوق بشر رویکرد رژیم صهیونسیتی در چند دهه گذشته بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
رشت - مدیرعامل توزیع برق گیلان کاهش ۲۰۰ مگاواتی برق به نسبت روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شهروندان با مدیریت بهینه مصرف و قراردادن فضای اتاق در دمای آسایش، در مصرف برق صرفه جویی کنند.
قراگوزلو گفت: روز گذشته در همین ساعت مصرف برق ۵۹ هزار مگاوات بود که در روز جاری به ۵۹ هزار ۳۰۰ مگاوات رسیده است.
شبکه MSNBC آمریکا در گزارشی به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و تلاش نمایندگان کنگره این کشور برای جلوگیری از بزرگداشت روز «نکبت» پرداخت.
کشورهای عضو سازمان ملل برای نخستین بار از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی، مراسم یادبود پاکسازی قومی مردم فلسطین و روز تأسیس رژیم صهیونیستی را برگزار کردند.
تصاویری از تظاهرات حمایت از فلسطین در نیویورک به مناسبت ۷۵مین سالگرد روز نکبت را تماشا می‌کنید.
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه به مناسبت روز نکبت، این پدیده شوم را باعث ایجاد طولانی‌ترین و غم‌انگیزترین بحران سیاسی و انسانی یکصد سال اخیر جهان دانشته است.
وزارت امور خارجه به مناسبت روز نکبت در بیانیه‌ای بار دیگر بر راه‌حل دموکراتیک برای حل بحران قدیمی فلسطین مبنی بر بازگشت همه آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی خویش و برگزاری یک همه‌پرسی با شرکت همه ساکنان اصلی این سرزمین به منظور اِعمال حق تعیین سرنوشت و تعیین نوع نظام سیاسی خود تاکید کرد.
کارشناسان تشدید هرج و مرج در اراضی اشغالی، ازهم پاشیدگی ارتش، تشکیل ائتلاف های شکننده و نیز وخامت اوضاع اقتصادی را نشانه هایی قلمداد می کنند که رژیم صهیونیستی را درآستانه سقوط قرار داده است.
دادستان کل کشور گفت: امسال به لحاظ حوادثی اخیر و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی و قدس مرتکب شد، مردم دنیا بیشتر نسبت به این غده سرطانی متوجه و آگاه شده‌اند.
بازیکنان فولاد خوزستان این روزها تمرینات فشرده‌ای را زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذارند.
در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۵۲۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ۷.۳ درصد افزایش تردد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو، گفت: با حضور در برنامه توسعه داوران و مربیان شورای المپیک آسیا موفق شدیم به جدیدترین قوانین فدراسیون جهانی اشراف پیدا کنیم و نسبت به قوانین داوری کاملا به روز شدیم.
طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۸.۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
فوتبالدوستان خارج از پایتخت، از فردا می توانند بلیت‌های جام جهانی خود را تحویل بگیرند.
فوتبالدوستان خارج از پایتخت، از فردا می توانند بلیط‌های جام جهانی خود را تحویل بگیرند.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۱۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، حاکی از ۷ درصد افزایش تردد نسبت به روز قبل است.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۷۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه ‌روز گذشته، تردد برون‌شهری نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۵۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش ۲.۶ درصدی تردد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۸۲ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش ۶.۲ درصدی تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به روز قبل ۶.۵ درصد کاهش داشته است.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۸۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به روز قبل ۵.۱ درصد کاهش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ