فدراسیون جهانی فوتبال تاریخ و زمان بازی برزیل و کرواسی در مرحله حذفی (یک چهارم نهایی) مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش‌های میدانی، این یکی از پرتماشاگرترین و چه بسا شلوغترین بازی در تاریخ فوتبال تبریز بود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳۱ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱) روز دوشنبه ۲ مردادماه آغاز می شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
ریکاردو ساپینتو امید زیادی دارد تا بتواند طلسم عجیب نبردن در تاریخ دربی را بشکند.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
رئال مادرید قطعا از تاریخ بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان راضی نیست چرا که سه روز قبل از آن دیدار حساس باید در فینال کوپا دل ری به میدان برود.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، این روزها به دلیل مصدومیت دور از میادین است ولی انتظار می رود برای بازی برگشت لالیگا مقابل رئال وارد ترکیب تیمش شود.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
از آنجایی که نوجوانان امروزی در تکنولوژی محورترین جامعه در طول تاریخ رشد می‌کنند، طبیعی است که والدین نگران میزان زمانی باشند که فرزندانشان در طول روز از موبایل و رایانه استفاده می‌کنند.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
با مشخص شدن تاریخ برگزاری دیدار اول استقلال در جام حذفی این فصل مشخص شد این تیم ظرف شش روز دو بار باید با تراکتور بازی کند.
باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روز هفدهم فوریه را به عنوان تاریخ دیدار دوستانه برابر سپاهان روی سایت رسمی خود قرار داده است.
یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ روز گذشته یکبار دیگر در سکوت آزاردهنده ورزشگاه آزادی برگزار شد.
دروازه‌بان باتجربه آلمان امشب نوزدهمین بازی خود در جام جهانی را انجام داد تا تاریخ ساز شوند.
ژاپن در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند در آستانه رقم زدن یک صعود تاریخی به دور حذفی جام جهانی قرار بگیرد.
شاگردان کی‌روش امروز و در فاصله دو روز تا بازی حساس با امریکا، یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد.
کارلوس کی‌روش در بازی روز گذشته مقابل ولز 5 تعویض انجام داد که سرنوشت بازی با عملکرد آنها دستخوش تغییر کرد.
پادکست ورزش سه، ویژه جام‌جهانی، روز دوم جام در حالی آغاز شد که ایران متحمل سنگین ترین شکست تاریخ حضورش در جام‌جهانی شد، در ادامه هم ولز و انگلیس در یک بازی متوسط به تساوری رسیدن، سنگال هم در حالی که مستحق شکست نبود از هلند دو گل دریافت کرد.
شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز: علی کریمی!
شاید کریم باقری در دقایق آخر بازی ایران به کره به این فکر می کرد، گلش به کره جنوبی را ماندگارترین روز تاریخ فوتبالش معرفی کند، ولی ...
فرهاد مجیدی ستاره استقلال در سال 79 برای سه تیم بازی کرد و یک روز تاریخی را برای استقلال رقم زد.
آرتور ملو که در آخرین روز نقل و انتقالات به لیورپول پیوست زمانی که بازیکن بارسا بود در یک بازی تاریخی مقابل لیورپول حضور داشت و با قدرت قرمزهای آنفیلد به خوبی آشنا است.
فیفا قصد دارد تاریخ شروع رقابت های جام جهانی را به یک روز زودتر تغییر دهد تا قطر بتواند بازی افتتاحیه را برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ