فیفا قصد دارد تاریخ شروع رقابت های جام جهانی را به یک روز زودتر تغییر دهد تا قطر بتواند بازی افتتاحیه را برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال غیبت پیر لوئیجی کولینا، علی‌رغم دعوتی که از آن انجام شده در دربی تهران است.
علی رغم حضور روزبه چشمی در تمرینات گروهی، اما احتمال می رود او برابر تراکتور بازی نکند.
یکی از وظایف ستاره شناسان، رصد سیارک ۲۰۲۳ DW و همچنین بسیاری از سیارک‌های دیگری است که احتمال می‌رود روزی به زمین برخورد کنند. به گفته اخترشناسان، علیرغم اینکه سیارک DW ۲۰۲۳، اولین جایگاه در لیست خطر را به خود اختصاص داده است، اما احتمال برخورد آن به زمین بسیار کم است. به گفته دانشمندان ناسا، احتمال برخورد، ۱ در ۳۶۰ تخمین زده شده است و گفتنی است که با دریافت داده‌های بیشتر محققان، این عدد دائما در حال تغییر است.
آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند اما با یک مشکل جدی مواجه است.
علیرغم آن که جهان به تازگی بهبودی از تلفات ناشی از کووید -۱۹ را تجربه کرده احتمال ظهور و شیوع یک پاتوژن بسیار کشنده‌تر وجود دارد: آنفولانزای پرندگان.
علی‌رغم ادعای سران ناتو، گویا اظهارات مقامات اوکراین را باید جدی‌تر گرفت و پس از تانک‌ها، در آینده نزدیک احتمالا باید منتظر جنگنده‌های ناتو در کی‌یف هم باشیم.
فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: ۲ ماه قبل از فوت پدر، هشدار‌هایی نسبت به احتمال «ترور» ایشان دریافت کردم؛ پرونده فوت پدر را علی‌رغم ابهامات مختومه کردند.
نعمتی عادت به نیمکت‌نشینی ندارد و بازیکنی است که این روزها با وضعیت عجیبی مواجه است.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: اوکراین علیرغم آتش‌بس‌اعلامی از سوی مسکو، دونباس را گلوله باران می‌کند.
کالاهای اساسی بدون هیچ دغدغه‌ای برای کشور تامین بوده به طوریکه تا پایان اردیبهشت کالاهای اساسی دپو شده اند.
بر اساس گزارش بانک مرکزی کل مانده تسهیلات و سپرده‌های ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان آبان ماه ۱۴۰۱ افزایش بیش از ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، احتمالا در سال های آینده نیز در این باشگاه باقی خواهد ماند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام حضور ناوگروه ایران در آب‌های بین‌المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است.
پس از پیروزی دموکرات‌ها در سنا، رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا علی‌رغم شکست احتمالی در مجلس نمایندگان این کشور می‌گوید از نتایج این انتخابات رضایت کامل دارد.
عبدی فصل گذشته علیرغم تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشت و در نهایت دستش از جام کوتاه ماند، با ۹ گل زده به عنوان برترین گلزن این تیم نام خود را مطرح کرد.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، تمایلی به بازگشت به لیگ برتر و چلسی در تابستان سال بعد ندارد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به مراسم اربعین،گفت :دولت و ملت عراق علیرغم سیاه‌نمایی دشمنان در ایجاد شکاف بین دو کشور ایران و عراق،از زائران خالصانه مهمان‌نوازی کردند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، قصد دارد همچنان به کارش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
استقلال نتیجه بسیار خوبی برابر نساجی گرفت، اما این تیم هنوز نیاز به پیشرفت بیشتر دارد.
مدافع تازه‌وارد پرسپوليس در اولین دیدار این تیم قادر به همراهی سرخپوشان نخواهد بود.
در تفسیر روزنامه دولتی چینی "گلوبال تایمز" کارشناسان مانور اخیر چین را تمرینی برای "اتحاد مجدد چین و تایپه" ذکر کرده اند. در صورت وقوع یک درگیری نظامی این احتمال وجود دارد که برنامه‌های عملیاتی که در حال حاضر تمرین می‌شوند به طور مستقیم به عملیات رزمی تبدیل شوند. علیرغم این لفاظی ها، اکثر کارشناسان می‌گویند نه چین و نه ایالات متحده دست کم در کوتاه مدت خواستار جنگ در تایوان نیستند.
در پی اعلام خبر کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در کابل پایتخت افغانستان از سوی رئیس جمهور آمریکا، خانواده الظواهری در مصر درباره این رخداد اظهار بی اطلاعی کردند.
کارشناس مسائل هسته ای گفت: علی‌رغم موضع منفی برخی کشورها مانند چین و احیانا روسیه احتمالا قطعنامه شورای حکام علیه ایران صادر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ