رئیس جمهور گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.
دیدار نیمه نهایی جام ملت های فوتبال نوجوانان آسیا با شکست تیم ایران مقابل ژاپن همراه شد.
دیدار نیمه نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا با شکست شاگردان حسین عبدی مقابل ژاپن همراه شد.
ترکیب تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران در نیمه نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا مشخص شد.
دو بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران به دلیل محرومیت نمی توانند در نیمه نهایی جام ملت های زیر ۱۷سال آسیا حاضر شوند.
ترکیب تیم فوتبال زیر ۱۷سال ایران در نخستین بازی مرحله گروهی جام ملت های نوجوانان آسیا مشخص شد.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین شگردهای جبهه مقابل برای ناامید سازی جوانان، گفتند: سعی آنها این است که با به رخ کشیدن مشکلات معیشتی و تورم و گرانی، جوان ایرانی را ناامید کنند.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران از ساعت 13:30 به وقت تهران در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف استرالیا می رود.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز روز روسیاهی دشمنان در مقابل ملت بزرگ ایران است، گفت: مردم با حضور گسترده خود در سراسر کشور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.
رهبر معظم انقلاب از عملکرد ملی‌پوشان فوتبال ایران در دیدار مقابل ولز تمجید کرد.
سجادی پس از بازگشت به ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز اظهار داشت: پیروزی مهم تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز را به تمام ملت ایران تبریک می‌گویم.
رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
رئیس جمهور گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
سرمربی تیم ملی ژاپن گروهی را عامل برتری تیمش مقابل ایران دانست.
ژاپن با برتری ۲-۱ مقابل ازبکستان فینالیست جام‌ ملت های فوتسال آسیا شد.
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند می تواند برای چهاردهمین بار فینالیست جام ملت های آسیا شود.
ملی پوشان فوتسال ایران تا کمتر از نیم ساعت دیگر در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال آسیا به مصاف تیم ویتنام می روند.
تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا مقابل اندونزی به پیروزی رسید.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی با جهاد تبیین ملت ایران در مقابل دشمن و جریان کفر ایستادگی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران هرگز فهرست بلندبالا و بدعهدی آمریکا را فراموش نمی‌کند و همیشه مقابل چشم خواهد داشت.
از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۹۰ شرکت موفق به برگزاری مجامع عادی سالیانه خود شده اند و برخی شرکت‌ها تقسیم سود داشتند و برخی دیگر ترجیح دادند یا سودی تقسیم نکنند یا به دلیل زیان ده بودن سودی نداشتند که تقسیم کنند. در ادامه به بررسی آمار جالبی از سود تقسیمی شرکت‌ها خواهیم پرداخت.
رهبر انقلاب با اشاره به ایستادگی عشایر در مقابل تلاش‌های پرشمار بیگانگان در طول دو سه قرن گذشته، گفتند: هدف از این تلاش ها، وادار کردن عشایر به خیانت به کشور و اقداماتی همچون تجزیه و جنگ داخلی بود که هرگز موفق نشدند؛ بنابراین، عشایر ایران جزو وفادارترین قشرهای ملت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ