رئیس ائتلاف فتح از ابتکار عمل نخست وزیر پیشبرد امور عراق برای برگزاری گفتگوی جامع جهت برون رفت از بحران سیاسی در این کشور استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سابق آرسنال جدال تیم ملی روسیه با شاگردان کارلوس کی روش را یک دیدار جالب می داند.
بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه تیم نوجوانان سختی‌های زیادی کشید تا به جام جهانی راه پیدا کند، گفت: مربیان تیم ملی باید از پسرم راضی باشند.
یک شهروند هندی که یک کامپیوتر مکینتاش در دست داشت به محض اینکه تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را دید به سمت او شتافت تا مکینتاش خود را به نمایش بگذارد.
هادی یوسف پور آذری گفت: به‌زودی سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها تهیه و ارائه خواهد شد و شرکت مصمم است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی بهره‌مند شود.
بازیکنان نفت مسجد سلیمان بدون دریافتی به استقبال سال جدید می روند.
مراسم استقبال از ناو گروه های چین و روسیه شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در منطقه سوم دریایی نداجا برگزار شد.
در سال های اخیر و همزمان با تجاوزات نظامی ، جنگ خانمان سوز و محاصره همه جانبه مردم یمن ذره ای از حب آنان به اهل بیت عصمت و طهارت کاسته نشده است.
به گفته وزیر علوم جدید انگلیس سیستم های هوش مصنوعی مانند «چت جی پی تی» می توانند در دولت این کشور نقش ایفا کنند.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثلت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
صفا هادی امیدوار است در دیدار فردا مقابل تراکتور فیکس باشد و بدرخشد.
دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم شورای امنیت مبنی بر تمدید ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه و باز بودن گذرگاه باب الهوی سوریه به مدت شش ماه دیگر استقبال کرد.
هادی چوپان به استقبال مردم شیراز واکنش نشان داد.
امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام و برنده مدال طلای مستر المپیا ۲۰۲۲ با حضور در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند. وی در سال و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ موفق به کسب برنز شده بود. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.
صبح امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام سنگ تمام گذاشتند.
صبح امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام سنگ تمام گذاشتند.
صبح امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام سنگ تمام گذاشتند.
هادی چوپان بدون استقبال مقامات وزارت ورزش در تهران، راهی شیراز شد!
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در ماه آتی مزایده‌های دیگری خواهیم داشت که موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس از همه آنها مهمتر بوده که بلوک مدیریتی این دو باشگاه در دی ماه انجام خواهد شد.
مردم آلمان گویا امسال علاقه‌ای به تماشای بازی های جام جهانی ندارند و حتی از دیدار تیم ملی آلمان برابر ژاپن نیز استقبال چندانی نشد.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق از مشارکت همه گروه های ملی به ویژه جریان صدر در گفتگوهای ملی و تشکیل دولت در این کشور استقبال کرد.
مردم ایرلند با برافراشتن پرچم های فلسطین از تیم فوتبال رژیم صهیونیستی استقبال کردند.
مدیرامور شعب استان های بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده زائران حسینی از خدمات پولی این بانک در مرزهای کشور، گفت: همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ استفاده هموطنان از خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور رکورد زد.
تیم ملی بسکتبال ایران، پنجره چهارم انتخابی جام جهانی را با برد 79 بر 68 مقابل ژاپن آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ