با این بازیکن در خط حمله هر تیمی، ابتکار عمل دست سرمربی است. این که چه نوع تاکتیکی برای اعمال فشار روی حریف اتخاذ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی، دو بازیکن باتجربه و کارنامه‌دار فوتبال ایران هستند.
ادن هازارد به عنوان یک هوادار به چلسی بازگشت تا بازی مقابل لیورپول را تماشا کند.
یکی از مهمترین دغدغه سهامداران چیدن یک پرتفوی خوب و سودآور است که به واسطه این پرتفوی میتوانند سود بسیار مطلوب از هر سهم و روند بازار بگیرند. یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس سهامی با شرایط قابل قبول را معرفی کرده است.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
همه ما اهمیت خواب را می‌دانیم، اما چقدر کافی است و چه زمانی باید بخوابیم. اگر پیرو قوانین هستید و می‌خواهید به هفت تا نه ساعت توصیه شده توسط متخصصان برای بزرگسالان زیر ۶۵ سال برسید باید زمان خواب خود را بر اساس ساعتی که باید از خواب بیدار شوید مهندسی معکوس کنید.
بازیکن باکلاس ترکیب سپاهان دومین حضور متوالی در ترکیب اصلی طلایی پوشان را هم با برتری پشت سر گذاشت.
عملکرد خیره کننده دی زربی در برایتون این تیم را به بزرگترین پیروزی تاریخ خود در لیگ جزیره رساند.
اخیرا چندین مقاله در مورد عملکرد چت جی پی تی در تشخیص‌های پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. یک پزشک اورژانس آمریکایی اخیرا توضیح داد که چگونه از چت جی پی تی خواسته تا تشخیص‌های احتمالی درباره یک زن جوان مبتلا به درد زیر شکم ارائه دهد.
دیوگو ژوتا، وینگر پرتغالی لیورپول، امشب برای تیمش مقابل ناتینگهام فارست دو گل به ثمر رساند تا نشان دهد در بازگشت می‌تواند یکی از ستاره‌های کلیدی تیم کلوپ باشد.
ارزش معاملات یکی از شاخص‌های پرکاربرد در بازار سرمایه است،‌ اما چه زمانی می‌توان گفت که بازار بر حسب ارزش معاملات وضعیت خوبی دارد؟
در یکی دو فصل اخیر اشتباهات سهوی داوری علیه مس رفسنجان تیمی که هدایت آن برعهده محمد ربیعی است کم نبوده است. اشتباهاتی تاثیر گذار.
چه تیم خوبی علی نادری ساخته؛ تیمی که موفقیت هایش پر رنگ و قاطع است.
پیوتر زلینسکی، هافبک ناپولی، آخرین گل آبی‌ها را در دیدار مقابل آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اینکه حضرت امام گفتند ما هر چه داریم از محرم و صفر است به واسطه مقام شهداست.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
استفاده از پلی وودها مزایای بسیار خوبی به همراه دارند و به همین دلیل از آن‌ها در صنعت ساخت‌وساز بسیار استفاده می‌شود. در ادامۀ این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با آن آشنا کنیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.
رودریگو دی‌پُل، هافبک آرژانتین، معتقد است شکست عجیب ۲-۱ برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای آرژانتین در پی داشت.
رودریگو دی‌پُل، هافبک آرژانتین، معتقد است شکست عجیب 2-1 برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای آرژانتین در پی داشت.
کی‌روش خیلی خوب می‌دانست در حال پذیرفتن چه سمتی است و با آگاهی و اشتیاق کامل به تیم ملی برگشت
ژاوی هرناندز معتقد است که قطر بر خلاف انتقادهایی که از آن می شود، کشوری فوق العاده است و جام جهانی به خوبی این را نشان داده است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، از این که گلیزرها تصمیم به فروش این باشگاه دارند ابراز خوشحالی کرد.
هواداران سیتی بعد از پیروزی درخشان تیم‌شان مقابل یونایتد به ستایش از مانوئل آکانجی پرداخته و می‌گویند خرید او با قیمت ارزان بهترین عملکرد سیتی در بازار نقل و انتقالات بوده است.
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ