روزنامه‌های امروز چاپ دوحه تیتر یک خود را به شکست الدحیل اختصاص داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
لیونل مسی پیش از دیدار اینترمیامی و آتلانتا با پسر خردسال یک دی‌جی وارد زمین شد که به نظر می‌رسید از همراهی با مسی راضی نیست و گریه‌هایش سوژه شد.
همه ما می‌آییم و می‌رویم و این پرسپولیس است که می‌ماند. پرسپولیس از همه ما مهم‌تر است
کاپیتان مس می‌گوید ساکت الهامی با انگیزه زیاد کارش را شروع کرده و همه اعضای این تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش خواهند کرد.
هوش مصنوعی تقریبا به طور قطع در ماه‌های آینده به محصولات و خدمات بیشتری تزریق خواهد شد. این بدان معناست که همه ما باید یاد بگیریم که چگونه با آن زندگی کنیم. همان گونه که چت جی پی تی در پاسخ به پرسش "سی ان ان" گفت: "هوش مصنوعی این ظرفیت را دارد که زندگی را متحول کند. با این وجود، برای شرکت‌ها و افراد بسیار مهم است به خطرات همراه با آن نیز توجه داشته باشند و به شکلی مسئولانه نگرانی‌های موجود در این باره را برطرف سازند".
به نظر می رسید سایه هم را با تیر می زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
بازیکنان رئال مادرید امشب پیش از شروع دیدار تیم‌شان مقابل رایو وایه‌کانو با پیراهن‌های شماره 10 وارد زمین می‌شوند تا حمایت‌شان را از وینیسیوس جونیور نشان بدهند.
مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید چیزی که می‌تواند باعث خوشحالی کادر فنی پرتغالی سپاهان شود، پیشرفت باشگاه و بازیکنان است و برای این هدف تلاش می‌کنند.
ریکاردو آلوز هافبک تیم تراکتور با انتشار یک استوری به شایعات چند روز اخیر واکنش نشان داد.
ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است تیم ملی شرایط خوبی برای موفقیت دارد.
مسجد و مدرسه مشیرالسلطنه از بنا‌هایی دوره قاجاریه است که معماری خاصی دارد. مهم‌تر از همه ساعت زیبایی است که روی برج ضلع شرقی این بنا نصب شده. اما ماجرای این ساعت چیست و از کجا سر از برج مدرسه مشیرالسلطنه درآورده است؟
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: شکست ملوان نشانه دیگری از یکپارچگی و اتحاد استقلال بود.
جوان اول سپاهان امیدوار است همانند بازی رفت مقابل استقلال بازی کند و مورد اعتماد مورایس قرار بگیرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر از رهبری در همه موارد اطاعت می‌کردیم و دولت‌های قبلی ما خوب عمل می‌کردند، امروز مشکلات اقتصادی به این کیفیت نداشتیم.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که بخاطر کسب این نتایج، فشار روانی زیادی روی بازیکنان این تیم است.
امانوئل پتیت، هافبک سابق تیم ملی فرانسه، تقابل با تیم ملی انگلیس را دشوار توصیف کرده است.
همانطور که مهاجمان دوست دارند گل بزنند، من دروازه‌بان هم دوست دارم گل نخورم.
حتی اگر سن خواب شما بیشتر از سن تقویمی باشد، به این معنی نیست که خطر مرگ و میر شما بالاتر خواهد بود.آدم‌هایی را می‌بینید که در ۹۰ سالگی سیگار می‌کشند و الکل می‌نوشند و از خود می‌پرسید: چطور این شخص این همه مدت زنده مانده است؟
نماینده تبریز در مجلس گفت : اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
سرخیو بوسکتس جدیت و انگیزه بالای بارسلونا را مهمترین دلیل پیروزی پرگل امشب برابر وایادولید می داند.
ویرژیل فن‌دایک می‌گوید بازیکنان لیورپول برای پیروزی مقابل یونایتد و به دست آوردن اولین برد فصل از همه توان‌شان مایه خواهند گذاشت.
مدافع پیکان می‌گوید همه موقعیت‌ها در دربی تدارکاتی خودروسازان تبدیل به گل می‌شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ