امروز قصد داریم تا به بررسی سهام آریا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد آریا در روزهای آینده بورس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
صادق زیباکلام در یک فایل صوتی با طرح این سوال که آیا زنده‌ماندن شهید بهشتی و شهید مطهری منجر به دموکراسی می‌شد؟ به بررسی شرایط کنونی جامعه پرداخت. این درحالی است که بیلبوردهای تبلیغ حجاب با عکس شهید بهشتی خبرساز شده است.
شواهد نشان می دهد، شاخص کل در تیر و مرداد یک حرکت دوباره به سمت بالا را انجام خواهد داد.
شواهد نشان می دهد، شاخص کل در تیر و مرداد یک حرکت دوباره به سمت بالا را انجام خواهد داد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه خلیج فارس و غرب آسیا یکی از حساس‌ترین مناطق جهان است. این منطقه طی سال‌های اخیر محل زورآزمایی آمریکایی‌ها نیز بوده که سعی داشتند خودشان را به عنوان حاکم مطلق، به جهان و منطقه تحمیل کنند. امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
این روز بحث‌های جالبی در فضای مجازی توسط تحلیل گران و فعالان قدیمی و تازه کار بازار به چشم می‌خورد، و آن این است که شاخص سال ۹۹ در محدوده ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد بوده و امروز هم به این عدد رسیده است و مقایسه قیمتی هم انجام می‌دهند که قیمت نماد‌ها در سال ۹۹ و اکنون چند بوده است. آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟
سرزمین های اشغالی وارد فرآیندی شده که به باور برخی تحلیل گران جنگ داخلی و گام برداشتن به سوی دیکتاتوری و نژادپرستی عیان‌تر و واضح‌تر از پیامدهای آن است.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
رئیس دیوان عالی کشور فلسفه وجودی برگزاری جلسات آموزشی نقد و تحلیل آرای مراجع قضائی را جلوگیری از اطاله دادرسی، ارتقای سطح علمی قضات، اتقان آرای قضائی و جلوگیری از صدور آرا متناقض عنوان کرد.
آیا در خالی ماندن نیمکت تیم‌های ملی از مربی موثر و با دانش ایرانی، فقط کی‌روش مقصر است؟ آیا مدیران فوتبال ایران ساختن پشتوانه برای نیمکت تیم‌های ملی را سرفصل کار‌های خود قرار دادند یا مثل ماجرای وحید هاشمیان به آسانی از کنارش گذشتند؟ تحلیل مجید کوهستانی را بخوانید.
«ریشه مواضع تند فعلی اروپا علیه ایران را باید در اعتراضات اخیر در کشورمان، تحلیل اروپا از عدم اراده جدی ایران جهت حصول توافق اتمی با غرب، و در نهایت، حساسیت اروپا در مورد معادله جنگ اوکراین و طرح ادعا‌های مختلف در مورد دخالت و کنشگری فعال ایران در قالب آن جستجو کرد. تهران باید با تمرکز بر این موارد، روند و موج ایجاد شده علیه خود را معکوس کند و روند دیپلماتیک با اتحادیه اروپایی و کشور‌های مهم آن را از تنش‌زایی فزاینده به سمت آرامش و ثبات سوق دهد.»
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، تخلف بزرگ یک کارگزاری، فردا هشتمین صندوق طلا پذیره نویسی می‌شود، ثبت سفارش لاماری و کارا در بورس کالا چه زمانی است؟، تحلیل شستا امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | شستا صعودی می‌شود؟، آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان داد افرادی که دست کم پنج بار در هفته تخم مرغ می‌خوردند نسبت به دو گروه دیگر به طور قابل توجهی شاخص توده بدنی و درصد چربی کم‌تری داشتند.
با تجزیه و تحلیل دوران پیش از جنگ داخلی ۱۸۶۱-۱۸۶۵ و تحولات امروزی می‌توان شباهت‌ها و تفاوت‌های مهمی را یافت. نخستین شباهت آن است که شرایط سیستمی مبتنی بر تفاوت‌های اقتصادی و فرهنگی ملت را تقریبا به دو اردوگاه تقسیم کرده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برطرف شدن مشکل شماره گذاری تیبا خبر داد و گفت: سازمان استاندارد هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در محافل رسانه‌ای و ادبی این‌طور مطرح شد که میان فرزندان هوشنگ ابتهاج برای انتقال پیکر او به ایران یا خاکسپاری‌اش در آلمان اختلاف پیش آمده و به همین دلیل انتقال پیکر این شاعر فقید به ایران با مانع روبه‌رو شده است. برخی هم در تحلیل این اتفاق معتقد بودند افراط‌هایی در رسمی کردن مراسم تشییع و تدفین او در ایران، این تلقی را در خانواده‌اش به وجود آورده که هویت این شاعر مصادره به مطلوب می‌شود، در نتیجه برخی از آن‌ها با انتقال پیکر پدرشان به ایران مخالف شده‌اند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی اتاق اصناف با بیان اینکه باید کمک کنیم مجوز آموزش به اتحادیه‌های صنفی داده شود، گفت: حمایت‌های جانبی از حوزه کارآفرینی باید صورت بگیرد و ارائه تسهیلات با بهره کم نیز در اولویت باشد.
یوونتوس قصد دارد لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی و 28 ساله پاری سن ژرمن را با قرارداد قرضی و با گزینه خرید، در فصل تابستان جذب کند.
جزئیات عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نحوه ارزش گذاری این دو باشگاه، در یک نشست تخصصی با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ