کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی پی اس جی و مارسی از مطرح شدن سوالات در مورد شایعات جدایی کیلیان امباپه عصبانی بود و گفت که امباپه با درخشش برابر بنفیکا پاسخ همه را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فواید زیادی در احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی وجود دارد. اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، بیش‌تر احتمال دارد رفتار‌های سالمی مثل ورزش منظم و تغذیه سالم را در پیش بگیرید. البته این امکان نیز هست که اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، خطرپذیرتر بشوید؛ بنابراین احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی (نه همیشه، اما اغلب) پیامد‌های مثبتی دارد.
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
ارسلان مطهری با اظهاراتی بسیار تند و کم سابقه، مدیران استقلال را متهم به عملکرد ضعیف کرد.
ارسلان مطهری با اظهاراتی بسیار تند و کم سابقه، مدیران استقلال را متهم به عملکرد ضعیف کرد.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، پس از اصرار کیلیان امباپه بر روی جدایی از پاری سن ژرمن در پایان قراردادش، از موضع او انتقاد کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
دیپلمات ارشد و وزیر خارجه پیشین دولت چین از کره جنوبی و چین درخواست کرد تلاش کنند حس خودمختاری راهبردی از غرب را تقویت و در احیای آسیا به پکن کمک کنند.
مهدی طارمی می‌گوید ازبکستان تیم خوبی است اما ایران به دنبال قهرمانی تورنمنت کافا خواهد بود.
ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‎ای ناپولی، یک توئیت بلند در مورد ماجراجویی فوق العاده خود در این فصل منتشر کرد.
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از مصاحبه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال برای توصیف حال خوب این روزهای پرسپولیس استفاده کرده است.
جودی بلینگام، ستاره دورتموند، که جدایی‌اش از این تیم قطعی شده بابت از دست رفتن قهرمانی بوندس لیگا از هواداران عذرخواهی کرد.
گلر با تجربه نساجی توضیحاتی درباره اعتراضش در اواسط بازی، ارائه کرد.
سرمربی تیم آلومینیوم پس از تساوی برابر نفت مسجدسلیمان از عدم تمدید قرارداد بازیکنان مدنظرش انتقاد کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال صحبت های تندی را علیه قنبرزاده، سهیل مهدی، فدراسیون و سازمان لیگ به زبان آورد.
مشاجره روسای اسبق و فعلی کمیته داوران در برنامه فوتبال برتر به سوژه داغ فوتبال ایران تبدیل شده است.
خریدهای شاخص سپاهان در ابتدای فصل در اندیشه کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم به این تیم پیوستند.
کارت قرمز در نخستین تجربه فغانی در دربی‌ها سهم مهرداد اولادی شد تا تیم مصطفی دنیزلی با دو گل خورده، ده نفره هم بشود.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
شاید در وهله اول خیلی از شما تصور کنید که تیتر این مقاله را اشتباه زده باشم اما حقیقتش...
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، از اظهارات مطرح شده درباره اطلاع او از مصدومیت گابریل ژسوس به شدت عصبانی است.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
نشریه «آبولا» پرتغال امروز به این اقدام جنجالی ساپینتو واکنش نشان داد و تیتر زد: «واکنش ساپینتو شما را به حرف وادار می‌کند!»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ