مهدی عبدی فوروارد کمتر به بازی گرفته شده لیگ امسال ، در چند دقیقه نمایش کاملی از یک مهاجم تمام عیار ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
آندره اونانا، دروازه‌بان جدید منچستریونایتد، به شدت از عملکرد هری مگوایر در بازی برابر دورتموند ناراضی بود.
ملی پوش ایرانی فاینورد در گلزنی مقابل بنفیکا و پُرگل‌تر کردن پیروزی تیمش بدشانس بود.
مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس فارغ از حواشی شکل گرفته حول درخواست برای جذب مهاجم جدید و البته خارجی، به دنبال این است تا جدیدترین چالش خود با پیراهن این تیم را اینبار با اتفاقی روشن به سرانجام برساند.
منابع فلسطینی تصاویری را از یک کودک فلسطینی منتشر کرده‌اند که با شجاعت تمام در برابر نظامی صهیونیست که کاملا مسلح بوده، ایستاده و به وی یادآوری می‌کند که اینجا سرزمین وی است.
تیم ملی کشتی آزاد ایران این روزها زیر نظر پژمان درستکار تمرینات سنگین و فشرده ای را سپری می کند.
ریکاردو ساپینتو مایل است قرارداد او از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این را دیروز در بیانیه چند بندی که برای هواداران استقلال منتشر کرد، نشان داد.
امواج صوتی فراوانی در اطراف ما هست ولی گوش‌های ما به گونه‌ای است که فقط برخی از طول موج‌ها را می‌شنویم. در جامعه نیز فقط صدای عده‌ای شنیده می‌شود و عده‌ای نیز مجاز به بلند کردن صدا نیستند تا مبادا صدای‌شان به جایی برسد. فقر صدا ندارد، ناگهان فریاد دارد. مطالعه مرکز پژوهش‌های مجلس می‌گوید که طی دهه ۱۳۹۰، دریافت کالری روزانه حدود ۲۰درصد کم شده، مستاجران حتی کمتر از کالری موردنیاز دریافت می‌کنند.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد با مهار ضربه پنالتی الکساندر میتروویچ مانع از افزایش برتری فولام در نیمه اول شد.
ستاره ریزنقش استقلال شادی گل خاصی پس از باز شدن دروازه نساجی انجام داد.
سرمربی استقلال خوزستان تا یک ساعت دیگر رسما به لیگ برتر برمی‌گردد.
یک نمایش درخشان دیگر، پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر نزدیک کرده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، بعد از پایان بازی با الوحده با عصبانیت سر اعضای کادر فنی تیم داد کشیده و سپس راهی رختکن شد.
خوان لاپورتا دیروز در بیرون دفترش در باشگاه بارسلونا با درخواست عجیب یک هوادار روبه‌رو شد.
ستاره ایرانی پورتو در بازگشت به میادین دوباره در پیروزی تیمش برای رسیدن به قهرمانی گلزنی کرد.
اسطوره پرسپولیس مدعی است هواداران چشم‌انتظار یکی از تماشایی‌ترین دربی‌ها چند سال اخیر خواهند بود.
شهریار مغانلو در مصاف با مس رفسنجان موفق شد، نهمین گل فصل خود را به ثمر برساند و در فاصله دو گله با رضا اسدی بهترین گلزن مسابقات قرار بگیرد.
اگر بنا باشد هر مدیر یا مسئولی بعد از بازی چنین کاری را انجام دهد آیا سنگ روی سنگ بند خواهد شد؟ اگر مدیرعامل دیگری چنین کاری انجام می‌داد واکنش باشگاه سپاهان چه بود؟
بخش اعظم برنامه فوتبال برتر این هفته به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داده شد که در این بین دلیل حضور پرویز مظلومی چندان مشخص نشد.
ریکاردو ساپینتو پس از گل مهدی قایدی، ورژن خوشحال و همیشگی خود را در آزادی به نمایش گذاشت.
فرهاد مجیدی یک استوری به مناسبت درگذشت شهرام عبدلی منتشر کرد.
مهاجم جوان پرسپولیس مدعی است به زودی هواداران بار دیگر نام او را بعد از ثبت گل‌های ویژه‌اش فریاد خواهند زد.
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ