تصویری از ابلاغیه جدید سازمان امور دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. بر اساس این ابلاغیه دانشجویانی که قصد آزادسازی مدرک تحصیلی خود را دارند، باید از حدود ۶ میلیون تا حدود ۲۵ میلیون تومان برای هر ترم، هزینه بپردازند. این هزینه با توجه به مقطع تحصیلی متغیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
شهرام عظیمی دو ماه بعد از حضورش در راس فدراسیون شطرنج از مشکلات متعدد به ویژه در بخش مالی صحبت کرد.
تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بدپوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
اعضای تیم پیکان سفر خود به قائمشهر را کنسل کردند و در تهران مشغول تمرین شدند.
قطع همکاری زودتر از موعد پاری‌سن‌ژرمن با کیلیان امباپه 6 میلیون یورو برای این باشگاه هزینه خواهد داشت.
وزارت ورزش عراق از بودجه سنگین خود برای برگزاری مسابقات زیر ۲۳ ساله‌های غرب آسیا خبر داد.
اولین جلسه دادگاه شکایت غول تکنولوژی دومینیون از شبکه خبری فاکس نیوز به اتهام افترا زدن، با توافق دو طرف لغو شد، اما این اتهام هزینه های سنگینی برای شبکه آمریکایی داشت.
گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن قدردانی از محور مقاومت و در رأس آن ایران برای حمایت از آرمان و ملت فلسطین، تأکید کردند که تهدیدات دشمن صهیونیستی نتیجه‌ای جز تشدید مقاومت نخواهد داشت.
خوشخو درباره اینکه آیا این جریمه سنگین برای ایرلاین‌های متاخر فقط در ایران قانونگذاری شده است، تاکید کرد: البته در همه جای جهان این رویه حاکم است و ایرلاین‌های متاخر ضمن بازپرداخت کل هزینه پرواز به مسافر، موظف به جابه‌جایی او به مقصد مورد نظر به صورت رایگان هستند.
چلسی تیمی بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیشترین هزینه ها را انجام داد و خرید هایی نجومی داشت به طوری که آن ها با خریدن انزو فرناندز از بنفیکا با رقم 121 میلیون یورو، رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکستند.
منچستریونایتد قصد دارد برای جذب هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، اقدام کند اما خرید او ممکن است هزینه گزافی برای آنها داشته باشد.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم های مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
تیم فوتبال پیکان برای مسابقه با مس رفسنجان تعداد زیادی از نفرات خود را در اختیار ندارد.
نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان نسبت به هزینه سنگین دارو انتقاد کرد.
هنوز مشخص نیست که هزینه و مخارج سنگین برگزاری چنین اردویی ، با باشگاه پرسپولیس است یا آنها تقاضا دارند که رایگان از امکانات این باشگاه های اماراتی استفاده کنند؟!
دستیار وزیر اطلاعات با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی و منافقین مستقیما اغتشاشگران را سازماندهی می‌کردند، گفت: با پرداخت هزینه های سنگین به اراذل و اوباش این عناصر ناامن کننده را به صحنه اغتشاشات جامعه وارد کردند.
گفته می‌شود دلیل عزل مصطفی آجورلو، هزینه سنگین در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری و عدم تحقق درآمدزایی وعده داده شده ، بوده است اما گروهی هم معتقدند فعالیت سیاسی و اجتماعی برخی بازیکنان استقلال در فضای مجازی...
گفته می‌شود دلیل عزل مصطفی آجورلو، هزینه سنگین در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری و عدم تحقق درآمدزایی وعده داده شده ، بوده است.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه حزب الله در مقابل رژیم صهیونیستی ایجاد بازدارنگی کرده است، ترس تل آویو از سید حسن نصرالله را قابل توجیه دانستند.
ساکت با هزینه چندصد میلیاردی این فصل در سپاهان، به پایان کار خود با این باشگاه نزدیک شده . آیا فولاد مبارکه، صورتحساب سنگین ساکت را پرداخت خواهد کرد؟
عباس عبدی گفت: از یک سو می‌خواهند با نفی برجام وحدت صوری و ظاهری خود را حفظ کنند، ولی باید هزینه بسیار سنگین فقدان برجام را بدهند که در این صورت تندرو‌ها خود را کنار می‌کشند و هزینه را بر دوش حکومتی‌ها می‌اندازند تا بعدا خودشان روی کار بیایند.
حمید مطهری، سرمربی نساجی در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان از نمایش حریف تمجید کرد اما نتیجه را عادلانه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ