وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم های مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انگلیس روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد که در آخرین دور تحریم‌های خود با هدف «ضربه زدن به سیستم‌های دفاعی روسیه از طریق قطع دسترسی به تجهیزات نظامی خارجی، افراد و نهاد‌هایی را در ایران، ترکیه، دبی، اسلواکی و سوئیس هدف قرار داده است».
دبیرکل حزب موتلفه گفت: تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان صورت نمی‌گیرد چون آنها هم مانند سایرین نمی‌خواهند خود را از مناسب حکومتی محروم کنند.
شیخ اعظم الازهر دوباره از همه آزادگان جهان خواست تا به تحریم محصولات سوئدی و دانمارکی در حمایت از قرآن کریم ادامه دهند.
شیخ اعظم الازهر دوباره از همه آزادگان جهان خواست تا به تحریم محصولات سوئدی و دانمارکی در حمایت از قرآن کریم ادامه دهند.
در نتیجه ایفای نقش مؤسسات و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در تبعیض ضدفلسطینیان، انجمن انسان‌شناسی آمریکا، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.
رسانه‌های روسیه گزارش دادند چند نفر از خریدهای جدید روستوف به دلیل ممانعت فیفا از ثبت قراردادهایشان امروز در اولین بازی فصل در دیدار با فاکل بازی نخواهند کرد.
وزیر صنعت و تجارت دولت نجات ملی یمن از اجرایی‌شدن تحریم کالاهای سوئدی در یمن، در واکنش به هتک حرمت‌های مکرر به مقدسات اسلامی در سوئد خبر داد.
حمیدرضا ترقی فعال سیاسی از اظهارات محمدرضا باهنر درمورد حضور اصلاح‌طلب‌ها در انتخابات مجلس حمایت کرد و گفت: این امر از بدیهی‌ترین مسائل در عرصه سیاسی است.
در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی اتحادیه اروپا، این اتحادیه هفت فرد ایرانی را با مطرح کردن ادعای نقض حقوق بشر علیه آن‌ها در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.
اتحادیه اروپا چهار نهاد ایرانی را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.
تحریم مجمع پرسپولیس و واکنش سازمان خصوصی‌سازی به نقشه وزارت ورزش
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا برآمده از کینه استعمارگران از این نهاد ریشه‌دار است.
یک فعال اصلاح طلب گفت: تحریم انتخابات اساساً بی‌معنا است و به نوعی تعیین تکلیف برای مردم است، در حالیکه هر کسی می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که در انتخابات شرکت بکند یا خیر.
صنعت نفت ایران در زمان تحریم از تحریم های چند لایه ای رنج می برد که علاوه بر صادرات نفت، سایر بخش های این صنعت از جمله سرمایه گذاری، نوسازی پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و خرید تجهیزات ضروری را نیز نشانه رفته است.
وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
اتحادیه اروپا طبق ادعاهای واهی تحریم هایی علیه سوریه وضع کرد.
قربان گفت: مشکل اصلی صنعت گاز و نفت در کشور ما سرمایه و تکنولوژی روز است که این مساله هم به دلیل تحریم‌هایی که با آن مواجه بوده‌ایم، برای دولت و بخش خصوصی امکان پذیر نیست.
فهرست ۲۳ کالای مشمول کنترل صادرات ژاپن شامل همه‌ی دستگاه‌های لیتوگرافی، تجهیزات حکاکی، ابزارهای استفاده‌شده برای پرداخت شیمیایی ویفر و آزمایش‌کننده‌های ماسک فرابنفش (EUV) می‌شوند.
وزیر خزانه داری آمریکا به بی تأثیر بودن تحریم‌های اعمال شده از سوی این کشور بر ایران اذعان کرد.
استرالیا در اقدامی خصمانه به بهانه ادعاهای واهی چند فرد را تحت تحریم های خود قرار داد.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
تاسفانه منابع خبری در این باره، بیشتر منابع خبری خارج از ایران است و اخبار مذکور نشان می دهد که اتحادیه اروپا در عمل منعی در احیای برجام به عنوان واسطه مشاهده نمی کند. در آمریکا هم سکوتی که وجود دارد بیشتر نشاندهنده وضعیت داخلی ایران است یعنی دولت آمریکا در حال ایجاد فضای پذیرش داخلی است.
یک فعال سیاسی با محاسبه سود سالانه کشور از توافق در پرسشی مطرح کرد: دشمن چقدر به کاسبان تحریم پورسانت می دهد که جلوی این درآمد بزرگ بایستند؟
با توجه به محرومیت امید عالیشاه باید علیرضا بیرانوند را کاپیتان اول پرسپولیس در شروع لیگ جدید دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ