ساکت با هزینه چندصد میلیاردی این فصل در سپاهان، به پایان کار خود با این باشگاه نزدیک شده . آیا فولاد مبارکه، صورتحساب سنگین ساکت را پرداخت خواهد کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که احتمالا امشب چند دقیقه به هری کین میدان دهد.
تیم روستوف در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام حذفی، مغلوب اورال شد.
عدل خو با عنوان اینکه ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
یک فوق تخصص درد به تشریح روش‌های تشخیص کمر درد پرداخت و گفت: انتخاب روش تشخیص کمر درد با تصمیم پزشک صورت می‌گیرد.
OpenAI رسماً اعلام کرد که طی روز‌های آینده، نسخه اندروید اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT را عرضه خواهد کرد.
خبرگزاری تایمز آف عمان گزارش داد که شرکت هواپیمایی سلام ایر این کشور از چند روز دیگر پرواز مستقیم به فرودگاه بین‌المللی شیراز را آغاز خواهد کرد.
غفاری تاکید کرد: با توجه به استراتژیک بودن محور کرج – چالوس، تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی صورت بگیرد و برنامه ریزی برای تامین اعتبار مورد نیاز در حال انجام است.
استعفای رئیس فدراسیون شطرنج از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد قبول قرار گرفت.
آبله مرغان (که از نظر پزشکی با نام واریسلا شناخته می شود) توسط ویروسی به نام ویروس واریسلا-زوستر ایجاد می شود که به سرعت و به راحتی از فردی که آلوده است پخش می شود.
شاخص کل با رشد ۳۴ هزار واحدی توانست در آخرین روز معاملاتی هفته اول فروردین تا آستانه فتح قله تاریخی برود اما تا فتح قله فعلاً ناکام ماند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نهایی شدن افزایش تعرفه‌های دفاتر اسناد رسمی خبر داد و گفت: این تعرفه طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.
فرزین گفت: تا آخر هفته مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
فرزین گفت: تا آخر هفته مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
آنطور که از صحبت‌های بازیکنان فولاد پس از باخت مقابل سپاهان برمی‌آمد، حواشی بازی پرسپولیس همچنان ذهن‌شان را مشغول کرده است.
هفتمین روز از حراج سکه بورسی درحالی آغاز شده که با درخواست بانک مرکزی دامنه نوسان معاملات ۳۰ درصد شده و متقاضیان خرید ربع سکه بورسی از ساعت ۹ صبح امروز تا ۱۳ برای ثبت سفارش فرصت دارند.
مدیرعامل استقلال در جلسه ای که روز گذشته با سرمربی این تیم داشت، به او اطمینان داد که به زودی اتاق شخصی اش را تحویل بدهد.
مدیرعامل استقلال در جلسه ای که روز گذشته با سرمربی این تیم داشت، به او اطمینان داد که به زودی اتاق شخصی اش را تحویل بدهد.
سخنگوی حزب تحریک انصاف پاکستان گفته است که عمران خان ۲ تا ۳ روز دیگر به صحنه سیاسی این کشور برمی گردد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما قول داده بودیم که احکام رتبه بندی را پس از تکمیل مدارک ۴۵ روزه صادر کنیم، اما دیدیم هر چه زودتر برای افرادی که مدارکشان پیچیدگی زیادی ندارد و از یک تا سه سال تنها سنوات دارند رتبه‌بندی‌هایشان را بتوانیم صادر کنیم. برای آن معلمانی که حائز رتبه‌های آموزشیار معلم و استادیار معلم هستند.
وزیر آموزش و پرورش از صدور تعدادی از احکام معلمان کم سابقه تا چند روز آینده خبر داد.
این فوق تخصص عفونی اطفال خاطرنشان کرد: با توجه به سختی تشخیص کرونا، سرماخوردگی و آنفلوآنزا از یکدیگر توصیه می شود افراد در صورت مشاهده هر نوع علائم مشابه سرماخوردگی حتما به پزشک مراجعه کرده و حتما در محیط منزل از ماسک استفاده کنند.
منصوری گفت: غرب استان تهران با جمعیت حدود ۴ میلیون نفر و ترکیبی از اقوام و استان‌های مختلف کشور، بافت خاصی دارد و در این روزها مجموعه فرماندهی انتظامی برای تحقق امنیت زحمات ویژه کشیدند.
عضو شورای شهر تهران گفت:در همین ماه شاهد نوسازی ۵۵۰ دستگاه اتوبوس خواهیم بود.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند مدیران برنامه‌های دو بازیکن بارسلونا، مارتین برایثویت و فرانکی دی‌یونگ، ساعاتی پیش برای مذاکرات نهایی وارد دفتر مرکزی باشگاه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ