تیم فوتبال پیکان برای مسابقه با مس رفسنجان تعداد زیادی از نفرات خود را در اختیار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
یک تحلیلگر فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حمله خود به جنین دست خالی برگشته و به اهداف خود دست پیدا نکرده است.
پویان گفت:آن‌ها که از ما می‌پرسیدند چرا بیشتر روی منابع تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. باید گفت ما برای سودبیشتر و متناسب بانیاز بازار باید تقاضای امروز انرژی را پاسخ دهیم نه آینده را.
تنها بخشی از تبعات خشک شدن تالاب هامون نابودی ۸۰ درصد اشتغال مردم در حوزه سیستان است؛ چون معاش آن‌ها به‌طور مستقیم با آب در ارتباط بوده و حالا خبری از آن نیست. کشاورزی و دامپروری از فعالیت‌های اساسی حوزه سیستان بود و این استان زمانی انبار غله کشور خوانده می‌شد.
پیکان در شرایطی مقابل نساجی مازندران به میدان می‌رود که چند بازیکن خود را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد.
فنرباغچه بازی حساس هفته را به زراعت بانک باخت
ساری- نفس‌های زمستان به آخر رسیده و مازندران امسال هم همانند سال‌های گذشته با دست خالی از گردشگری زمستانه گذر کرد و خود را به بهار رنگارنگ طبیعت رساند.
برای دومین سال متوالی هیچ بازیکنی از بارسلونا در تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت.
با مصدومیت روبرت لواندوفسکی، آنسو فاتی و عثمان دمبله، بارسا برای ال‌کلاسیکوی پنجشنبه در خط حمله با شرایط دشواری روبرو است.
دست خالی کشتی آزاد ایران از طلای تورنمنت مصر
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران بازی مقابل سپاهان را جذاب و تاکیتکی برشمرد و گفت: این باخت از ارزشهای تیم ما نکاسته است.
مس رفسنجان فقط پنج بازیکن نیمکت‌نشین مقابل نساجی دارد.
این انتظار البته متاثر از وعده‌های خود این نهادها بود، کما اینکه یکی از این نهادها در خرداد سال 1401 از تدارک 10 فیلم برای جشنواره فجر چهل و یکم خبر داد و اکنون شنیده می‌شود تنها یک فیلم در این دوره از جشنواره دارد! چگونه ممکن است آن تدارک به این خروجی منتهی شده باشد؟!
علاوه بر 3 بازیکنی که 4 اخطاره هستند، 3 ستاره دیگر استقلال هم قادر به همراهی این تیم در مسابقه با مس نیستند.
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال با دریافت کارت زرد در دیدار برابر صنعت نفت از بازی بعدی تیمشان محروم شدند.
پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد مدیران باشگاه هرچه سریع‌تر یک مهاجم خوب خارجی را جایگزین لوکادیا کنند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مصاف با فولاد خوزستان سه بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مصاف با فولاد خوزستان سه بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
تا پیش از این گفته می‌شد که تیم ملی فوتبال در این تاریخ به مصاف تیم امید می‌رود، اما امروز حمید استیلی اعلام کرد امید‌ها اردویی در شهریورماه ندارند و بازی با تیم امید منتفی است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است با وجود غیبت حدادی و یخچالی، شاگردانش برابر استرالیا دست خالی نیستند.
تحلیلگر سیاسی معتقد است که آمریکا و غرب به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عنوان جایگاه سوخت یا باجه های خودکار نگاه می کنند و تغییر رویکرد ریاض در قبال واشنگتن و چرخش به سمت چین، موقتی است.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس در این‌باره می‌گوید: «تکیه آقا توسط کامران‌میرزا، فرزند ناصرالدین‌شاه ساخته شد. این شاهزاده قجری ارادت خاصی به اهل بیت (ع) و به ویژه امام حسن مجتبی (ع) داشت. به همین دلیل وقتی باغی بزرگ در محدوده آبادی حصاربوعلی خرید، دست به ساخت تکیه‌ای برای برگزار مراسم عزاداری زد.»
ژیمناستیک ایران از قونیه هم دست خالی برگشت
نتایج این تحقیق منحصرا بر اظهارات بیماران در باره بازیابی حس چشایی و بویایی‌شان استوار است. در حقیقت میزان بویایی و چشایی این بیماران از طریق آزمایش‌های عینی ارزیابی نشده‌ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ