از آنجا که بدن قادر است کل کلاژن مورد نیاز را در صورت پیروی از یک رژیم غذایی متعادل تامین کند، مصرف مکمل‌های غذایی برای همه افراد لازم نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصرف سیر باعث کنترل کلسترول، جلوگیری از تولید هورمون آنژیوتنسین دو و ریلکس کردن رگ‌های خونی خواهد شد. ظاهراً سیر می‌تواند در طول ۲۴ ساعت به بهبود بدن کمک کند. از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.
به گفته یک متخصص نیاز روزانه افراد به مصرف زینک بر اساس سن و جنسیت متفاوت است.
طبق گفته NHS، وعده‌های غذایی باید بر اساس سیب زمینی، نان، برنج، ماکارونی یا سایر کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای باشد که در حالت ایده آل غلات کامل است.
بهترین روش فعلی برای تشخیص وضعیت ویتامین دی (به شکل 25(OH)D) اندازه‌گیری میزان آن در خون است و به طور کلی افرادی که غلظت 25(OH)D در خون آنها کمتر از ۱۲ نانوگرم در میلی‌لیتر (۳۰ نانومول در لیتر) باشد، در معرض خطر کمبود ویتامین دی هستند.
استاد بیماری‌های کلیه با بیان اینکه یک فرد معمولی در ۲۴ ساعت باید حدود ۲ تا ۳ لیتر آب مصرف کند، گفت: البته ملاک درباره میزان مصرف آب بستگی به میزان فعالیت بدن دارد.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند،‌ چقدر است؟
شاید بپرسید که اصولا چه مقدار لبنیات در روز باید مصرف کرد. کارشناسان اغلب مصرف روزانه لبنیات را توصیه می‌کنند، چرا که منبع خوبی برای کلسیم در رژیم غذایی هستند. اما حتی در مورد زنان که در معرض خطر پوکی استخوان هستند، مصرف یک تا سه وعده لبنیات در روز کافی است.
مصرف روزانه کیوی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند و بروز یبوست ناشی از روزه‌داری را بهبود می‌بخشد. یبوست یکی از مشکلات گوارشی آزاردهنده است که عوامل مختلفی از جمله مصرف داروها، تغذیه نامناسب، عدم‌فعالیت بدنی کافی، استرس، سفر و... در ایجاد آن نقش دارند.
موسوی با بیان اینکه توصیه می‌شود که حداکثر مصرف روزانه افراد ۵۰ گرم شکلات تلخ با مقدار ۷۰ درصد کاکائو باشد، ادامه داد: اگرشکلات تلخ به صورت روزانه مصرف شود می‌تواند برای قلب انسان‌ها مفید باشد که این موضوع را تحقیقات زیادی اثبات کرده است.
یکی از راه‌های آگاهی از سلامت بدن و وضعیت جسمانی نرمال اندازه‌گیری ادرار و رنگ آن است. از آنجا که هیدراتاسیون روی بسیاری از عمل‌کردهای بدن تأثیر دارد، بهتر است رنگ ادرار خود را به صورت روزانه مد نظر داشته باشید.
در حالی که همه میوه‌ها سالم هستند، یک متخصص تغذیه، میوه‌ای پر از مواد مغذی را توصیه می‌کند؛ بلوبری وحشی. بلوبری حاوی مقدار زیادی فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. بلوبری همچنین در میان میوه‌ها و سبزیجات بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید سرکشی‌های مداوم از میادین در روزهای مانده تا عید انجام شود.
با خوردن روزانه مرغ، ممکن است مواد مغذی کلیدی را از دست بدهید. سایر منابع پروتئین، اعم از حیوانی و گیاهی، تعداد بی‌شماری از مواد مغذی دیگر را در رژیم غذایی فراهم می‌کنند، به همین دلیل مهم است که برنامه غذایی متنوعی داشته باشید.
به طور کلی، مصرف روزانه ۸ گرم پروتئین برای هر ۱۰ کیلوگرم وزن، کافی است. یعنی بدن یک فرد ۵۰ کیلویی به روزی ۴۰ گرم پروتئین نیاز دارد؛ با این حال کارشناسان تغذیه اذعان می‌کنند که برخی از افراد می‌توانند از میزان پروتئین بیشتری بهره‌مند شوند. بهترین منابع پروتئین شامل مرغ، ماهی، تخم مرغ، سویا، لوبیا، عدس، آجیل، دانه‌ها، برنج و ... است.
استتار یک هنر باستانی است و برای بقای روزانه گونه‌های مختلف در سراسر کره زمین یک امر مهم و حیاتی به شمار می‌رود. چه یک مارمولک باشد که با پوست درخت ترکیب شود یا یک جگوار که در شاخ و برگ‌ها محو شود، ترکیب شدن با محیط اطراف می‌تواند مهم‌ترین وجه تمایز بین خوردن و خورده شدن باشد.
حتما شنیده اید که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است، اما آیا می دانید صبحانه شما باید چه مقدار کالری داشته باشد؟ نیازها و اهداف کالری روزانه برای هرکسی متفاوت است.
سیر می‌تواند در طول ۲۴ ساعت به بهبود بدن کمک کند. از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.
بسیاری از افراد می‌پرسند: اگر من همان غذایی را که در ۳۰ سالگی می‌خوردم اکنون نیز می‌خورم و فعالیت بدنی مشابهی انجام می‌دهم چرا وزن‌ام افزایش می‌یابد؟ نیازهای انرژی در هر فردی بسته به عوامل متعددی متفاوت است. اولین مورد سن است زیرا با افزایش سن نیازهای انرژی متفاوت است.
کلسیم در سوخت و ساز مناسب سلولی، خصوصاً سلول‌های عصبی و ماهیچه‌ای سهیم است. این عنصر همچنین در عملکرد کلیه ها، انعقاد خون و فعالیت برخی آنزیم‌ها نقش دارد.
سرمربی جوانان ایران نسبت به اهمیت جزئیات برگزاری تمرینات تیم نکاتی را به اعضای کادرفنی گوشزد کرد.
از منابع پروتئینی در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنید. پروتئین یکی از درشت مغذی‌های مهم در رژیم غذایی روزانه است که باید ۱۰ تا ۱۵ درصد انرژی روزانه افراد را تشکیل دهد.
افراد به طور معمول روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی سر را از دست می‌دهند.
اساس نتیجه مطالعه‌ای تازه که اخیرا در شبکه JAMA منتشر شده برای کاهش خطر زوال عقل باید روزانه بین ۳۸۰۰ تا ۹۸۰۰ قدم پیاده روی کنید.
مصرف روزانه لیمو با نمک ممکن است برای سلامتی برخی افراد مناسب نباشد. وقتی در مورد افراد بدون سابقه بیماری صحبت می‌کنیم، اثرات منفی ممکن است قابل توجه نباشد، اما در صورت وجود سابقه ابتلا به فشار خون باید بیشتر مراقب باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ