استتار یک هنر باستانی است و برای بقای روزانه گونه‌های مختلف در سراسر کره زمین یک امر مهم و حیاتی به شمار می‌رود. چه یک مارمولک باشد که با پوست درخت ترکیب شود یا یک جگوار که در شاخ و برگ‌ها محو شود، ترکیب شدن با محیط اطراف می‌تواند مهم‌ترین وجه تمایز بین خوردن و خورده شدن باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از پروفسورهای کالجی از ایالت تگزاس آمریکا به دلیل ممنوعیت تیک تاک در دستگاه های دولتی و شبکه ها شکایت کرده اند.
این بوستان را محمدعلی سردار افخمی، استاد دانشگاه تهران که از استادان معماری مدرن در ایران محسوب می‌شود طبق طرحی که طراحان انگلیسی ارائه داده بودند ساخته است. اغلب ایرانی‌ها سردار افخمی که دانش‌آموخته و ساکن فرانسه بود را با اثر ماندگارش یعنی ساختمان تئاتر شهر تهران می‌شناسند و یاد می‌کنند. این پارک با الگوبرداری از معماری باغ ایرانی و به‌صورت پلکانی طراحی شده است؛ به همین علت است که جریان آب و قرینه‌سازی‌ها در تمام این بوستان به خوبی مشهود است.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
اگر استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها نسبت به ازسرگیری فعالیت‌های اکتشافی تمایل نشان دهند، با حمایت سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر می‌توان به کشف آثار جدید از دایناسور‌ها امیدوار بود. کاهش ورودی دانشجویان در رشته دیرینه‌شناسی و نبودن زمینه‌های اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی یکی دیگر از چالش‌های این حوزه است که فعالیت‌های اکتشافی استادان دیرینه‌شناس را محدود می‌کند. معدود دانشجویان این رشته هم علاقه چندانی نشان نمی‌دهند.»
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
به گفته این منابع در حدود ۲۰ ماه که از تسلط دوباره طالبان گذشته است، ۲۲ استاد از دانشکده هنرهای زیبا، ۳۲ استاد از دانشکده زراعت/کشاورزی، ۲۷ نفر از دانشکده انجنیری (مهندسی)، ۲۲ نفر از علوم کامپیوتر، ۲۱ نفر از دانشکده حقوق و علوم سیاسی، ۱۴ نفر از دانشکده روانشناسی، ۱۳ استاد هم از دانشکده علوم اجتماعی و ۱۲ استاد دیگر هم از بخش اداره عامه از کشور خارج شده‌اند.
همایش معرفی سند پنج‌ساله هفتم توسعه کشور با حضور نخبگان و استادان برجسته سراسر کشور و مسئولان نظام برگزار می‌شود.
خانیکی گفت گفت: ما نگرانیم، مگر قرار نبود مشارکت موثر نسبت به مسائل اجتماعی ازسوی جامعه‌شناسان صورت گیرد؟ بالاخره آن‌ها هستند که می‌توانند بگویند مسئله امروز ایران چیست. زبان این افراد علمی و مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌هاست. این تبار باید حفظ شود. باید خانواده علوم اجتماعی از بزرگان این رشته حمایت و دفاع کند.
برخی معتقدند که هوش مصنوعی به استادان دانشگاه ها و دانشجویان در تحقیقات و آموزش کمک می کند تا شکوفا شوند اما سؤال اصلی این است که هوش مصنوعی چگونه نحوه عملکرد دانشگاه ها را بهبود می بخشد.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از شاعران و استادان زبان و ادب پارسی فرمودند: غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند و به دروغ خود را طرفدار حقوق زن معرفی می‌کنند.
رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن‌چه «فشارهای بی‌سابقه به دانشگاهیان» خوانده گلایه کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره پیامد‌های «تعلیق و اخراج» دانشجویان و استادان دانشگاه هشدار داد نوشت: این قطعا به زیان دولت و سیاست اخیر است.
علی‌رغم ادعای برخی از استادان کاهش وزن به موثر بودن رژیم غذایی سوپ، اما باید بدانید که این رژیم گزینه خوبی برای کاهش وزن نیست. این یک رژیم غذایی بسیار محدود است که خطر ابتلا به کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی را افزایش می‌دهد و حتی می‌تواند سلامت کلی شما را به خطر بیندازد.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
مردانی می‌گوید: احساس می‌شود جامعه استادان انقلابی برای مدیریت اذهان و هویت آن‌ها و الگوگیری از استاد دچار یک انفعال ناخواسته شده‌اند.
ادل برخلاف تعداد معدودی از استادان که برای بیان نظراتشان چرتکه می‌اندازند، با وجود آنکه فعالیتی در فضای مجازی ندارد یا هیچ صفحه رسمی در دسترسش نیست، واهمه‌ای از بیان نقطه نظراتش ندارد.
امام جمعه موقت اصفهان به پیشرفت‌های نظام در عرصه‌های گوناگون از جمله افزایش حدود ۲۰ برابری تعداد استادان دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشکده رویان، بیوشیمی، ساخت رُبات‌های انسان نما اشاره کرد و گفت: مهمترین پیشرفت در سال‌های اخیر در دستاورد‌های ارزشمند در صنعت هسته‌ای است که کارآیی زیادی در عرصه‌های مختلف دارد.
بخشی از صحبت‌های الهه کولایی در نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر را در این ویدئو مشاهده کنید.
متقی گفت: در حال حاضر ۲۸ استاد در دانشکده فعالیت دارند که حتی به اندازه کافی برای استادان درس وجود ندارد بنابراین وقتی فردی بازنشسته میشود نباید چنین توقعی داشت.
استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر نشستی را برگزار کردند./ جماران
دانشگاه تهران نشستی با حضور رئیس دانشگاه و استادان نامدار این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار کرد.
دانشگاه تهران نشستی با حضور رئیس دانشگاه و استادان نامدار این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار کرد.
آیت الله شیخ محمد علی ناصری از علما و استادان اخلاق مدتی قبل در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده بود که ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.
سیمین کاظمی: آنچه در نظام آموزشی ایران اتفاق افتاده گستردگی و عادی شدن تقلب است. پیشتر هم تقلب صورت می‌گرفته، ولی حالا به نظر می‌رسد عمومیت و شیوع آن بیشتر شده و حتی عادی شده است. می‌شود گفت تقلب به یک کسب و کار تبدیل شده که بخشی از آن خارج از دانشگاه و بخشی هم در داخل دانشگاه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ