کاپیتان باشگاه وستهم یونایتد از حضور در این باشگاه کلافه شده و به دنبال بازی در باشگاه های بزرگ و تورنومنت های معتبر مثل چمپیونزلیگ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بویان کرکیچ، ستاره سابق بارسلونا، از روزهایی صحبت کرد که تنها 17 سال داشت و با هجمه های بی رحمانه ای مواجه بود.
رافائل آلکورتا، مدافع سابق رئال، معتقد است قهرمانی ارلینگ هالند با سیتی در لیگ قهرمانان حسادت کیلیان امباپه را باعث شده و او را تشویق به جدایی از پی اس جی کرده است.
سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق میلان که امروز درگذشت، علاوه بر نقش پررنگی که در دنیای ورزش و سیاست داشت هر چند وقت یکبار به دلیل اظهاراتی عجیب و جنجالی مورد توجه قرار می‌گرفت.
سرمربی سابق تیم ملی در گفتگو با ساکرامریکا از تجربیات 35 سال مربیگری خود صحبت کرده است.
دانیال گفت: ما با آرتین دوست بودیم، اما او رفتار‌هایی انجام می‌داد که همیشه به او حسادت می‌کردیم. ما دل خوشی از او نداشتیم. آخرین بار سر موضوع بچگانه‌ای با هم دعوا کردیم و او به ما فحاشی کرد. به همین خاطر من و باربد و مسعود با چاقو به جانش افتادیم.
به هر حال زندگی من و مرجان به سختی شروع شد، اما خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم و بخاطر رابطه خوبی که با برادرم دارم در هفته یک شب یا دو شب در خانه برادرم میهمان بودیم و همسرم هیچ وقت اعتراضی نداشت، چون به همین اندازه به خانه خانواده همسرم هم می‌رفتیم، اما مشکل از آنجایی شروع شد که برادرم خانه‌اش را عوض کرد و یک خانه بزرگ خرید و چیدمان و دکور خانه‌اش را به‌روز کرد.
ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، صعود به لیگ برتر را اتفاقی دانست که برای همیشه در ذهن هواداران خواهد ماند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار تیمش با اسپورتینگ در لیگ اروپا گفت بیانکونری در آرامش به سر می‌برد و به حضور رقبای ایتالیایی‌اش در چمپیونزلیگ حسادت نمی‌کند.
ژوائو فلیکس از وینیسیوس حمایت کرد و گفت که او باید به همین سبک بازی خودش ادامه دهد و مشکلات در مورد او به حسادت فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا بر می‌گردد.
ژوائو فلیکس از وینیسیوس حمایت کرد و گفت که او باید به همین سبک بازی خودش ادامه دهد و مشکلات در مورد او به حسادت فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا بر می گردد.
سرمربی چلسی با جملاتی جالب، نظر خود را در مورد انتقادات اخیر از هزینه های گزاف این باشگاه در نقل و انتقالات اعلام کرد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
قتل پسر کارگر به خاطر حسادت
پاتریس اورا معتقد است در تیم ملی فرانسه از کریم بنزما حمایت نشد چون برخی ملی‌پوشان به او حسادت می‌کردند.
حسادت یک احساس منفی بسیار قوی است که معمولا در محیط اطراف ما رخ می‌دهد. این باعث می‌شود که فرد هم به خود و هم به اطرافیانش آسیب برساند.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم منظور ارمغانی از حسادت چیست، من به چه چیز او باید حسودی کنم؟
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، نسبت به نقدهای اخیر مصطفی هاشمی از عملکرد تیم ملی و وی، واکنش بسیار تندی نشان داد و علیه هاشمی حرف زد.
دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی و زنیت، که دوستی صمیمانه ای با محمد صلاح دارد گفت که ستاره مصری از اینکه در جام جهانی نیست ناراحت است و به او حسادت می کند.
به نظر می‌رسد که شرایط در اردوی بایرلورکوزن چندان خوب نیست و شکست برابر بایرن این موضوع را تشدید کرده است.
لوئیس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند اعتراف کرد، طرفدار درجه یک تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید است.
بعد از تهدیدهای برادر پل پوگبا برای افشای اطلاعاتی جنجالی درباره او، ستاره فرانسوی برادرش را به تلاش برای اخاذی متهم کرد. اما آیا حسادت یکی از عوامل اصلی تنش بین این دو برادر است؟
پیرس مورگان با انتقاد شدید از صحبت‌های اخیر وین رونی درباره کریستیانو رونالدو، او را به حسادت متهم کرد.
این نوع فضاسازی‌ها که ریشه در ترکیب غریبی از سیاست، حسادت، رذالت و گره‌های شخصیتی دارند، منحصر به فرهادی هم نیست و هدفش تخریب مداوم چهره‌های موجه و معتبر ملی هستند که داخل ایران فعالیت هنری رسمی می‌کنند. در این فرایند تخریب، با القای نکاتی درباره هنرمند مانند بی‌اقبالی مردمی، مزدوری اهل قدرت، بی‌اعتنایی به درد مردم، رفتار ضداجتماعی و … قرار است او را از کار در کشورش منصرف کنند و به وادی‌هایی سوق دهند که دیگر نه نشانی از خودش باشد و نه هنرش و صرفا تبدیل به ابزاردست و شومنی برای شعارهای مرده باد زنده باد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ