سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم منظور ارمغانی از حسادت چیست، من به چه چیز او باید حسودی کنم؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخشی از خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی آمده است: آقای [یدالله] طاهرنژاد، نماینده سابق نوشهر [و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران] آمد. گفت، بخشی از چپ‌ها، من‌جمله آقای بهزاد نبوی [نایب‌رئیس مجلس] و دوستانش، به این نتیجه رسیده‌اند که مقابله با شما، به ضرر خودشان و مملکت و اصلاحات و مجلس تمام شده و باید جبران شود.
آقای [علی‌اکبر] احمدیان، رئیس ستاد مشترک سپاه، همراه آقای [علی]فدوی، از نیروی دریایی سپاه آمدند. برای تأمین ارز طرح‌های حساسی که با چین، روسیه و کره شمالی دارند، استمداد کردند.
شبکه خبر در برنامه صف اول ویژه انتخابات، میزبان آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بود تا درخصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات پاسخگوی سئوالات باشند.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی از وقایع کشور در تاریخ دهم اسفند ۱۳۷۳ روایت جالبی از رویت هلال ماه شوال آمده است: «آقای میرسلیم با هواپیمایی تا ارتفاع سی و پنج هزار پا هم رفته است، ولی هلال ماه شوال را ندیده است»
آقای تقی پسندیده، فرزند مرحوم [سیدمرتضی]پسندیده، برادر امام [خمینی]آمد. برای تهیه مسکن استمداد کرد و از برادرش رضا گفت و یادآوری کرد که قبل از پیروزی انقلاب، نامه‌ای از پدرش برای من آورد، جهت اشتغال و من او را به آقای خانیان معرفی کردم که در شرکت گاز مشغول کار شود و به خاطر آن سابقه، با امید به نتایج مطلوب، برای حل مشکل مسکن، به من مراجعه کرده است.
در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: سرشب آقای [علی]لاریجانی [رئیس سازمان صداوسیما]، اطلاع داد که شورای نگهبان، امروز به باطل بودن انتخابات تهران رسیده، ولی به خاطر نگرانی از عواقب، ضمن نامه‌ای از رهبری راهنمایی خواسته‌اند و رهبری در جواب گفته‌اند که نتایج صندوق‌های شمرده‌شده، هر چه شد عمل شود.
در خاطرات آیت الله هاشمی آمده است: آقای [رضا] امراللهی، [رییس دانشگاه خواجه نصیر طوسی]، امروز به من گفته بود که جلسه اخیر رهبری و آقای خاتمی، تلخ بوده و خواسته بود که برای تفاهم بیشتر به ایشان کمک کنم.
حسین شریعتمداری در ستون گفت و شنود کیهان نوشت: خدا رحمت کند آقای هاشمی را، آخرین تدبیرشان این بود که از صنایع موشکی دست بکشیم و به گفتمان روی بیاوریم که اگر عملی شده بود الان دشمن چندین بار همه خاک ایران را شخم زده بود و تمامی مردم را به خاک و خون کشیده بود.
معاون رئیس جمهور سابق گفت: با این نوع نگرش و برخورد آقای موسوی که گفته‌اند باید از جمهوری اسلامی عبور کنیم و قانون اساسی تغییر کند، مخالف هستم چون کارگشا نخواهد بود.
معاون رئیس جمهور سابق گفت: با این نوع نگرش و برخورد آقای موسوی که گفته‌اند باید از جمهوری اسلامی عبور کنیم و قانون اساسی تغییر کند، مخالف هستم چون کارگشا نخواهد بود.
حسین مرعشی گفت: به آقای خاتمی در سیاست ۱۵ می‌دهم؛ حداقل جناح خودش را خوب حفظ کرد. آقای هاشمی، چون خیلی متکی به خودش بود، کار تیمی نمی‌کرد یعنی من که خیلی به آقای هاشمی هم به لحاظ فکری، هم به لحاظ خانوادگی و هم به لحاظ سیاسی نزدیک بودم؛ حتی ما نمی‌دانستیم ایشان یک برگی را که دارد بازی می‌کند برگ بعدی‌اش چیست و چه‌کار می‌خواهد بکند. ولی آقای خاتمی کار جمعی می‌کرد و من نمره بیشتری به او می‌دهم.
عفت مرعشی، همسر آیت الله درباره روز ترور آیت‌الله هاشمی می‌گوید: یادم آمد که منافقین به سر آقای مطهری شلیک کرده بودند. خودم را انداختم روی آقای هاشمی و دست‌هایم را دور سر او گرفتم. این پدرسوخته نیز هیچ ابا نکرد. دستش را زیر دست من آورد و دو تا تیر پشت سر هم خالی کرد.
اگر آقای هاشمی بود، با گروه‌های کف خیابان و خانواده‌های آسیب‌دیده از وقایع اخیر ملاقات و گفتگو می‌کرد و ضمن دلجویی از آن‌ها نظراتشان را می‌شنید و انعکاس می‌داد. اگر آقای هاشمی بود، از ظرفیت مجمع تشخیص مصلحت نظام، که در این قضایا، گرفتار بی‌عملی شد، به شیوه‌ای موثر بهره می‌برد.
آقای رئیسی! گزارش‌های فریبنده زیردستی‌ها را باور نکنید؛ این ۱۶ ماه گره‌ای باز نکرده اید؛ لااقل گره تازه نزنید... مدیریت تهران هر روز بدتر از دیروز
دولت آقای رئیسی وعده ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در کشور را داده است، این در حالی است که متوسط ساخت مسکن در کشور طی دهه‌های گذشته حدود ۳۰۰ هزار واحد بوده و در شرایط فعلی با توجه به تورم رکودی در کشور، رسیدن به این مقدار نیز بعید به نظر می‌رسد.
هاشمی طبا با اشاره به اظهارات تند و توهین آمیز برخی از سیاستمداران گفت: بی ادبی را بخشی از مسئولان شروع کردند و اولین نفر نیز توسط آقای احمدی نژاد بی ادبی‌ها شروع شد. دیگران نیز دیدند می‌شوند فحش داد، فحش دادند. باید گفت چرا برخی مسئولان و افراد سن بالا رفته فحاشی می‌کنند.
اظهارنظرهای محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر در چندماه گذشته همواره باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و تقلیل دو فریضه مهم شرعی حجاب و امر به معروف و نهی از منکر شده‌است.
هاشمی طبا با انتقاد از سپردن ریاست فدراسیون فوتبال به تاج گفت: برخلاف این که این که آقای رییسی می گوید: مسببان وضع موجود و بانیان وضع کنونی نباید بر سر کارها بیایند در عرصه فوتبال این اتفاق افتاد.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: برای اولین بار بود که ممیزی رسمی در مورد این کتاب اتفاق افتاد. در ملاقاتی که با آقای رئیسی داشتم گفتم در سایت درج کرده اند که چه قسمتی از این کتاب ممیزی شده است و در این صورت ممیزی معنای خود را از دست می‌دهد. به نظرم می‌شد با تدبیر بهتری این کار را انجام داد.
در فیلمی پخش شده از سخنان آیت الله هاشمی مربوط به مرداد ۱۳۷۲ وی درباه محدود کردن امربه معروف به موضوع «حجاب» هشدار داده است.
مدیرعامل نیروگاه سیکل‌ترکیبی فردوسی مپنا گفت: دومین واحد بخار این مجموعه به ظرفیت 160 مگاوات پیک تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
رمزارز پیشگام جهان در روند نزولی شدید خود در تلاش برای یافتن پشتیبانی است.
بعد از ظهر در جلسه شورای مرکزی حزب شرکت کردم. بحث‌های مهمی در دستور بود. از بیمارستان قلب خواسته بودند برای مشورت راجع به مسائل مربوط به معالجه آقای خامنه‌ای (که روز قبل ترور شده بود) کسی از مسئولان به آنجا برود.
آقای [محمدتقی] مصباح [یزدی، سخنران پیش‌از خطبه‌ها]، تحت تأثیر شعارهای مُستمعان در مورد مجازات آشوبگران، خیلی تُند صحبت کرد و خواستار خشونت و اعدام و سرکوب شد و از کسانی که خشونت را محکوم می‌کنند و صحبت از تساهل و تسامح می‌کنند، انتقادکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ