به هر حال زندگی من و مرجان به سختی شروع شد، اما خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم و بخاطر رابطه خوبی که با برادرم دارم در هفته یک شب یا دو شب در خانه برادرم میهمان بودیم و همسرم هیچ وقت اعتراضی نداشت، چون به همین اندازه به خانه خانواده همسرم هم می‌رفتیم، اما مشکل از آنجایی شروع شد که برادرم خانه‌اش را عوض کرد و یک خانه بزرگ خرید و چیدمان و دکور خانه‌اش را به‌روز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر قربانی به‌عنوان، ولی دم و قیم نوه خردسالش به جایگاه رفت و گفت: شهرام به خاطر یک گوشی پسرم را با سنگدلی کشت و زندگی خانواده‌اش را ویران کرد. حالا که او در زندان فوت شده من درخواست دیه پسرم را دارم.
اولین و قدیمی‌ترین ساختمان‌های هرمی در دنیا، زیگورات‌ها بودند که ابتدا در ایران و بعد توسط مردمانی که در بین‌النهرین زندگی می‌کردند، ساخته شدند که در طول تاریخ این بنا‌ها یا کاملا ویران شده و از بین رفته‌اند و یا ویرانه‌هایی از آن بر جا مانده است که البته هنوز ارزش تاریخی دارند.
در توضیح این نمایشگاه آمده است: «خشونت‌طلبان، جهان را با کلمه‌ی جنگ آراسته‌ تا در هر نقطه‌ای از جهان، سایه‌ی ویرانی، مرگ و جراحات ماندگار فرصت زندگی مردم را مبدل به رنج‌های همیشگی کند…. هدف ما ثبت این وقایع دردناک بوده که نباید تکرار شوند. تصاویری که به عنوان اسناد تاریخی، تمام قد در برابر فراموشی می‌ایستند…»
یک سایت عبری زبان در گزارشی به پیامدهای جنگ چندجانبه علیه رژیم صهیونیستی و ویرانی بی سابقه اراضی اشغالی اشاره کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که هم شهر آرتیموفسک (باخموت) و هم هیروشیما ژاپن، هر دو به دست واشنگتن ویران شدند.
یک مسابقه دوچرخه سواری پس از سبقت و انحراف ناگهانی یک دوچرخه سوار منجر به زمین خوردن بیش از نیمی از شرکت کنندگان شد.
اهداف محدود و عدم‌تعهد کامل، تلاش‌های جنگ واشنگتن را محکوم به شکست کرد. ایالات متحده توانایی محاصره با زیردریایی‌های تهاجمی و نیروی هوایی را دارد. چنین جنگ اقتصادی‌ای بی تردید به ایالات متحده آسیب می‌رساند؛ اما در طولانی مدت چین را ویران می‌کند. این جوهر بازدارندگی است.
تصاویری عجیب از حجم ویرانی یک جاده در ترکیه پس از لزله اخیر منتشر شده است.
ویرانی جنگل‌های بارانی آمازون در برزیل طی دوان "ژائیر بولسانارو" رئیس جمهور سابق برزیل به شدت افزایش یافت.
خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا تصاویری از ویرانی های شدید ناشی از سیل و طوفان در ایالت کالیفرنیا را منتشر کرد.
مرگ و ویرانی حاصل از بیماری کرونا هم‌چنان ادامه دارد. روشن‌ترین و واضح‌ترین نمونه در این میان کشور چین است؛ یکی از آخرین کشور‌هایی که اقدامات کنترل و محدودسازی همه‌گیری را کاهش داد- و این در حالی است که کرونای نوع اومیکرون در چین به سرعت در حال گسترش است و صحنه‌هایی که در بیمارستان‌های این کشور دیده می‌شوند، یادآور ویرانی‌هایی است که اومیکرون حوالی یک سال پیش در هنگ‌کنگ ایجاد کرده بود.
لوکاس هرناندز، مدافع تیم ملی فرانسه، اخیرا روزهای دشواری را سپری کرده است.
ویرانی ناشی از پاندمی طاعون چنان اثر ژنتیکی باورنکردنی را بر بشریت برجای گذاشت که پس از گذشت نزدیک به ۷۰۰ سال هنوز بر سلامت ما تاثیر می‌گذارد.
جنگ روسیه علیه اوکراین همچنان ادامه دارد. شهر لیمان که در ۳۰ سپتامبر در منطقه دونتسک در شرق اوکراین از نیرو‌های روسی بازپس گرفته شد، زخم‌های ویرانی جنگ را به دوش می‌کشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، «غمخواری» و «هواداری» مردم ایران توسط دولتهایی که با اِعلام و اِعمال سیاست «فشار حداکثری» و «تحریمهای ویرانگر»، می‌خواستند ایران را به زانو دربیاورند، شرم آور خواند.
یک روستا که در دو طرف آن شهروندان تاجیک و قرقیز زندگی می کنند خسارات زیادی را در نتیجه درگیری های چند روزه بین نیروهای نظامی دو کشور دیده است.
فیلمی از لحظه ریزش یک سوله ورزشی هنگام وقوع زلزله در تایوان را مشاهده می‌کنید.
به اعتقاد کارشناسانی که مخالف سیاست‌های جدید شهرداری در حوزه ساخت‌وساز هستند، تهران هم در چنین وضعیتی است. از نظر ترافیکی خیابان‌های تهران در یک ساعتی از روز قفل می‌شوند؛ یعنی چه؟ این یعنی فروپاشی شهر، وقتی در شهر تهران می‌بینید که بزه، بزهکاری و زورگیری افزایش پیدا می‌کند، فکر می‌کنید تبعات فروش تراکم نیست؟ حتما عوامل زیادی دارد؛ اما یکی از این عوامل هم نابسامانی در توزیع جمعیت است.
او در این استوری نوشت: طرف در ۲۰ سال یک شهر میسازه و تبدیل می‌کنه به توریستی‌ترین شهر منطقه و صد البته کسانی داریم که یک پدیده طبیعی چند هزار ساله با کلی بودجه نابود کردند؟!
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
منابع سودانی از افزایش تلفات ناشی از سیل و باران های سیل آسا در این کشور آفریقایی خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان گفت: ثمره اشغال غیرقانونی و نظامی‌گری نامشروع چیزی جز ویرانی زیرساخت‌ها و کشتار نبود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ