سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق میلان که امروز درگذشت، علاوه بر نقش پررنگی که در دنیای ورزش و سیاست داشت هر چند وقت یکبار به دلیل اظهاراتی عجیب و جنجالی مورد توجه قرار می‌گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از جنجال‌های پیرامون قرارداد لئاندرو پریرا، باشگاه پرسپولیس توافق خود با این مهاجم را علنی کرد.
فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد ایتالیا اولین کشوری است که از فصل آینده مکالمات بین اتاق VAR و داوران را به صورت عمومی منتشر می‌کند.
اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد به زودی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فایل صوتی مکالمات داور با اتاق VAR را به صورت عمومی منتشر کند.
در حالی که جنجال‌های زیادی پیرامون نام پرسپولیس وجود دارد اما بازیکنان این تیم با حداکثر آرامش و تمرکز، به استقبال بازی پیکان می‌روند.
جنجال‌های اخیر و خصوصا اتفاقاتی که درباره لیونل مسی و نیمار رخ داده باعث عصبانیت شدید هواداران پاری سن ژرمن شده است.
جنجال‌های داوری، مربیان شاکی، گل‌های تعیین کننده و ستاره‌های سرنوشت‌ساز در ...
به دنبال جنجال‌های رسانه‌های اجتماعی، گری لینکر به عنوان مجری به برنامه اصلی بازخواهد گشت.
جنجال‌های اخیر داوری ویدیویی در لیگ برتر انگلیس باعث ایجاد تغییرات در کمیته داوران این کشور می‌شود و نیل سواربریک، رئیس VAR کمیته داوران اتحادیه در پایان فصل سمتش را ترک خواهد کرد.
دیدار دوباره رضا عنایتی و کوپال ناظمی پس از اتفاقات فصل گذشته دیدار هوادار و تراکتور نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.
دیدار دیشب رئال مادرید و اوساسونا پرتنش و جنجالی بود. در یکی از صحنه‌های عجیب این مسابقه هواداران اوساسونا به سمت رودریگو نان پرتاب کردند و داور شخصا این تکه نان را از زمین خارج کرد تا بازی ادامه پیدا کند.
جنجال‌های تقابل دو تیم اسکاتلندی در رقابت‌های جام حذفی این کشور، باعث شد تا سرمربی رنجرز از بازیکنان خود بخواهد به مهاجم حریف اجازه گلزنی بدهند.
باشگاه استقلال ساعتی پس از پیروزی برابر مس کرمان در یک مسابقه پرحاشیه بیانیه‌ای درباره اتفاقات این مسابقه منتشر کرده است.
باشگاه هوادار بعد از اتفاقات داوری هفته گذشته در بازی با آلومینیوم اراک بیانیه‌ای را صادر کرد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال دو داور باتجربه خود را برای دو دیدار مهم هفته هفدهم برگزیده است.
مدیر رسانه هوادار در خصوص اتفاقات جنجالی بازی تیم‌شان با آلومینیکم صحبت کرد و به مصاحبه‌های برخی اعضای تیم حریف واکنش نشان داد.
«حمیدرضا فراهانی» پژوهشگر دفاع مقدس و راوی شهید سلیمانی در عملیات والفجر ۸ بود که دوشادوش او در روز‌ها و ساعات عملیات همراه بود. فراهانی معتقد است که قاسم سلیمانی، از دخالت دادن مسائل سیاسی در لشکر تحت امرش پرهیز می‌کرد ولی در عین حال در جریان امور بود.
سرمربی استون‌ویلا رسیدگی به رفتارهای جنجالی مارتینز را به بعد از بازگشت او به انگلیس موکول کرد.
مهم‌ترین چهره خبرساز هفته جاری حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. حمید فرخ‌نژاد، پس از خروج از کشور، دست به اقدامات جنجال‌برانگیزی زد و با انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌اش درباره مقام معظم رهبری و ناآرامی‌های اخیر، کانون توجهات را به سوی خود جلب کرد
جنجال‌های اخیر در مورد توییتر در پی رخداد‌های سالیان اخیر در حوزه شبکه‌های اجتماعی، از جمله رسوایی‌های فیس‌بوک در سوءاستفاده از اطلاعات کاربران یا اتهام‌های مرتبط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار جعلی و گمراه‌کننده در درگیری‌های میانمار و اتیوپی و ادعا‌های مرتبط به استفاده از این پلتفرم‌ها برای انتشار اخبار جعلی با هدف دخالت در انتخابات کشور‌های دیگر، باعث شده است تا تحلیلگران نسبت به قدرت و نفوذ کمپانی‌های خصوصی و میلیاردر‌های جاه‌طلب در این رسانه‌های جمعی اظهار نگرانی کنند.
مربی استقلال معتقد است شروع کننده ماجراهای سیرجان که منجر به عصبانیت ساپینتو شد، نیمکت گل گهر بوده است.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
بعد از جنجال‌هایی که هواداران یوونتوس در جریان دیدار تیم‌شان مقابل پی‌اس‌جی بوجود آوردند یوفا اعلام کرد بررسی حوادث حاشیه این مسابقه را آغاز کرده است.
بعد از جنجال‌های اخیر درباره انتقال سال آینده هری کین به بایرن مونیخ، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، سعی کرد تنش‌های اخیر بین بایرن و تاتنهام را کاهش دهد.
رییس کمیته داوران اعلام کرد که با یک شرکت بلژیکی در بحث VAR قرارداد امضا می‌شود و این تکنولوژی به زودی به ایران می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ