وزیر نفت با ال آیسامی، معاون رئیس جمهوری و وزیر نفت ونزوئلا در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک دو کشور در زمینه انرژی و آخرین تحولات بازار جهانی نفت به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کردند «وزیر خارجه عمان» در حال آماده‌سازی مقدمات برای سفر به فلسطین است. هیچ روابط دیپلماتیک رسمی بین عمان و اسرائیل وجود ندارد، اگرچه پس از امارات، بحرین، مراکش و سودان، کشور بعدی است که به احتمالا به توافقنامه ابراهیم با اسرائیل بپیوندند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی و در مقصد دوم سفرش به حوزه خلیج فارس در مسقط پایتخت عمان حضور دارد.
وزیر امور خارجه امارات اعلام کرد: مذاکره بهترین راه برای دستیابی به سازش در حل بحران سیاسی سودان است.
فیصل بن فرحان، وزیرخارجه عربستان در اظهاراتی گفت که توافق با ایران نتیجه دو سال مذاکره بود که در نهایت به توافقاتی مبتنی بر رعایت اصل حسن همجواری و احترام به حاکمیت دو کشور وتداوم گفتگو‌ها برای برطرف کردن چالش‌های امنیتی منطقه رسیدیم.
وزیر خارجه جمهوری آذربایجان از عدم پیشرفت در مذاکرات میان این کشور و ارمنستان خبر داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در ادامه رایزنی‌ها و گفتگوهای دیپلماتیک با وزرا و مقامات عالیرتبه شرکت‌کننده در پنجاه‌ودومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو با دبیر کل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه گفت: تا زمانی که مذاکره برای تحقق اهداف ملموس و عملی در دستورکار باشد در مسیر دیپلماسی باقی خواهیم ماند و «مذاکره برای مذاکره صرف» را برنمی‌تابیم.
این مسئول عراقی ادامه داد: «دولت و مشخصا وزارت دارایی و بانک مرکزی مجموعه‌ای از اصلاحات مالی را اجرایی کرده است که بر عزم بغداد برای متوقف‌سازی عملیات قاچاق دلار تصریح دارد و عملا روند قاچاق کاهش بسیاری داشته است و در این سفر، هیات عراقی نتایج این اقدامات را به طرف امریکایی اعلام خواهد کرد.»
وزیر امور خارجه سابق کشورمان گفت: قبل از شروع مذاکره با آمریکایی‌ها در خصوص عراق، مذاکرات را با سردار سلیمانی شبیه‌سازی می‌کردیم.
وزیر خارجه اوکراین می گوید کیف مخالف مذاکرات صلح با مسکو نیست.
وزیر نفت در حاشیه بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) در پنج محور اصلی با جمعی از وزیران این مجمع به صورت دوجانبه گفت‌وگو کرد.
وزیر نفت در جریان سفر به ترکیه در دیدار با مقام‌های انرژی و اقتصادی این کشور، درباره تمدید قرارداد گازی و تجارت انرژی گفت‌وگو کرد.
وزیر نفت گفت: مذاکرات خوبی با کشورهایی مانند روسیه برای واردات گاز انجام گرفته که امیدواریم بتوانیم خبرهای خوبی در این زمینه به مردم دهیم.
«مولود چاووش اوغلو» گفت: برای تحقق صلح در سوریه باید با دمشق وارد مذاکره شویم و بدون آشتی دولت سوریه با گروه‌های مخالف دمشق، تحقق ثبات در این کشور ممکن نیست.
وزیر ورزش و جوانان در لابلای صحبت های خود در خصوص نیمکت تیم ملی، به یک خاطره قدیمی اما گفته نشده اشاره کرد؛ مذاکره باشگاه سایپا با زیدان!
وزیر امور خارجه کشورمان با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه طرفین به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه طرفین به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه طرفین به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.
ستون نویسان نشریات بریتانیایی و آمریکایی و حتی برخی مقامات رسمی این دو کشور در بحبوحه ملی شدن صنعت نفت در دولت دکتر محمد مصدق و مذاکره این دو کشور با نخست وزیر ایران به تاکتیک «اطلاعات زهرآگین» رو آورده بودند.
وزیر خارجه ترکیه بدون اشاره به اقدامات تنش زای کشورش در شمال سوریه، برای خاتمه دادن به بحران این کشور جنگ زده راهکار ارائه کرد.
هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در سفر به مسکو با معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.
رستم قاسمی، وزیر راه دولت رئیسی که در زمان احمدی نژاد وزیر نفت بود و ماجرای بابک زنجانی در زمان وزارت او اتفاق افتاد در روزهایی که تیم مذاکره کننده دولت همه تلاش خود را برای احیای برجام به کار گرفته، این توافق را برجام یزیدیان نامید.
فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد تغییرات اندک دلار و یورو در صرافی های مجاز بودند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: عده ای در گذشته مدعی بودند که فقط آنها زبان دنیا را می فهمند و می توانند مذاکره کنند اما همگان دیدند که وضعیت به گونه ای رقم خورد که حتی وزیر نفت دولت قبل که او را ژنرال می نامیدند، صراحتا اعلام کرد که نمی تواند نفت بفروشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ