رستم قاسمی، وزیر راه دولت رئیسی که در زمان احمدی نژاد وزیر نفت بود و ماجرای بابک زنجانی در زمان وزارت او اتفاق افتاد در روزهایی که تیم مذاکره کننده دولت همه تلاش خود را برای احیای برجام به کار گرفته، این توافق را برجام یزیدیان نامید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
رشیدی کوچی در توئیتی نوشت: امروز مجلس به ندای ملت لبیک گفت. امیدوارم فردی که برای وزارت صمت معرفی می‌شود شجاعت لازم برای برخورد با مافیای خودرو به نفع مردم را داشته باشد.
بعد از کشمکش بی‌بی‌سی و شبکه اجتماعی توئیتر برسر برچسب «رسانه دولتی»، «ریچارد شارپ» کسی که بیشتر به عنوان کارچاق‌کن بوریس جانسون (نخست وزیر اسبق انگلیس) شناخته می‌شود بدلیل افزایش فشار‌ها درباره نحوه انتصاب وی به ریاست این رسانه، از مقام خود کناره گیری کرد.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
وزیر امور خارجه کشورمان در توضیح احضار سفیر عراق پیرامون به کار بردن عنوان جعلی خلیج عربی گفت: توئیت روز گذشته نخست وزیر عراق به نحوی این مساله را جبران کرد.
نخست وزیر عراق توئیتی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس منتشر کرد.
رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد درگذشت.
نخست وزیر کانادا از موضع گیری حمایت گرانه خود از اغتشاشات در ایران، عقب نشینی کرد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، بخشی از سخنان رئیس جمهور در گفت و گوی زنده تلویزیونی را توئیت زد.
نخست وزیر عراق در توئیتی به مناسب اربعین امام حسین(ع) گفت: در سالروز اربعین امام حسین (ع)، بالاترین ارزش های انسانی در وفاداری، صبر و ثبات بر اصول ثابت را الهام می گیریم.
نخست وزیر هند در حاشیه شرکت در اجلاس منطقه‌ای سازمان شانگهای در ازبکستان با رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
وزیر سابق ارتباطات به توئیت فعال رسانه ای اصولگرا پاسخ کنایی داد.
وزیر راه و شهرسازی درباره حواشی پیش آمده در خصوص توئیت برجامی‌اش گفت: ما هم توافق را قبول داریم و مخالف برجام نیستیم.
توئیت معاون وزیر ورزش درباره حمله به سلمان رشدی: ماجرا این دفعه واقعا برد-برد است
وزیر راه و شهرسازی که در چند روز گذشته همزمان با مذاکرات احیای برجام در وین توئیتی منتشر کرده بود و با حواشی بسیاری همراه بود، در تازه ترین توئیت خود نیز از مذاکرات نوشت که با واکنش دیاکو حسینی همراه شد.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز در پاسخ به توئیت مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشبرد امور عراق، درباره شرایط این کشور ابراز نگرانی کرد.
تولیدکننده بزرگ شیر خشک در ایالات‌متحده با نهادهای نظارتی در مورد شروع مجدد تولید به توافق رسید.
فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد تغییرات اندک دلار و یورو در صرافی های مجاز بودند.
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز می‌شود.
این مهاجم برزیلی جوان با عذرخواهی از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به مشورت‌هایی که از داخل ایران دریافت کرده، متوجه شده ایران امن نیست و به همین خاطر تمایلی به حضور در فوتبال باشگاهی ایران و پرسپولیس را ندارد.
دستیار یحیی گل‌محمدی که بامداد امروز از راه قطر وارد ایران شده بود، ساعتی قبل به باشگاه پرسپولیس رفت تا قرارداد خود را رسمی کند و همچنین در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس حضور یابد.
فعالیت وزیر ارتباطات دولت رئیسی در توییتر که این فعالیت را منوط به رفع فیلتر این شبکه اجتماعی دانسته بود باعث شد شایعه رفع فیلتر توییتر قوت بگیرد
وزیر سابق کار، بعد از هفته ها سکوت پس از استعفا توییت زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ