شلوار پهلوانی غلامرضا تختی برای انجام اقدامات حفاظتی به پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی سپرده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت ملی فالوده یزدی، مرمت شلوار پهلوانی تختی، مرمت تالار برلیان و کاشی های کاخ گلستان و پرداختن به گردشگری در لایحه عفاف و حجاب از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
یکی از بازیکنان جالب توجه کلیپ رونمایی از لباس فصل جدید سپاهان، فرشاد احمدزاده بود.
شلوار پهلوانی غلامرضا تختی برای انجام اقدامات حفاظتی به پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی - فرهنگی سپرده شد.
شلوار پهلوانی جهان پهلوان غلام‌رضا تختی، برای انجام اقدامات حفاظتی به پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی سپرده شد.
میلاد سرلک دقایقی پیش در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد.
بیرانوند با همراهی وحید امیری و با کت و شلوار رسمی وارد ساختمان پرسپولیس شده است.
شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) و کاندیان دینیم (Candiani Dinim) با ترکیب فناوری‌های مختلف، موفق به تولید و عرضه شلوار نانویی شدند.
چهار عضو کادر فنی تیم ملی با حضور در ورزشگاه آزادی، فینال جام حذفی را از نزدیک تماشا می‌کنند.
سال‌ های زیادی است که شلوار جینِ جذب جزء موارد ضروری در لباس‌ ها و تیپ افراد محسوب می‌ شود که در سال ۲۰۲۲ هم؛ چنین ترندی وجود دارد اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کل روز شلوار لی تنگ بپوشید چه اتفاقی می افتد؟
سندرم شلوار تنگ ممکن است شبیه یک بیماری ساختگی به نظر برسد، اما یک اختلال پزشکی واقعی است که به عنوان مرالژیا پارستتیکا شناخته می‌شود.
مدافع چپ اسبق پرسپولیس اکنون در پایان دوران بازی با چهره‌ای ویژه در نقش مدیریتی کار را دنبال می‌کند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
از صبح امروز هتل المپیک محل حضور بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم‌ملی بوده است.
سرمربی جدید تیم ملی نیز مانند بازیکنانی که به اردو دعوت کرده، ساعتی پیش وارد هتل المپیک شد.
اریک تن‌هاخ پیش از حرکت کاروان منچستریونایتد به سمت استادیوم ومبلی به بازیکنانش اجازه نداده کت و شلوارهایی که باشگاه برای آنها تهیه کرده بود را به تن کنند.
قطعاً وجود کیسه هوا در شلوار موتورسواران مهم به نظر می‌رسد، زیرا در برخی تصادفات بخش‌های پایین‌تنه جزو اولین نقاطی هستند که با زمین برخورد می‌کنند. حالا، اما این قضیه فرق می‌کند و دو شرکت CX Air Dynamics و Mo’Cycle نسخه‌های متنوعی از شلوار‌های موردبحث را تولید کرده‌اند. کیسه‌های هوای داخل شلوار موردبحث با استفاده از کابل‌های ارتباطی بین شلوار و موتورسیکلت فعال می‌شوند و با تعویض حباب دی‌اکسید کربن می‌توان آن‌ها را دوباره شارژ کرد.
پلیس تهران به‌تازگی شلوارهای مستهجن با طرح‌های عجیب و خارج از شأن و عرف جامعه در برخی از اصناف کشف کرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ناکامی در انتخاب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و لغو چندین ساعته پرواز ها را به عنوان جدیدترین ناکامی های بایدن برشمرد.
رئیس‌ جمهور آمریکا در ادامه گاف های پرتکرارش گفت: بقیه کشورهای جهان وصله شلوار ما هم نیستند!
سردار جهانبخش با بیان اینکه دشمنان با کلید واژه آزادی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، افزود: دختران و پسران ایرانی آزادگی را در اصالت خود دارند و این با آزادی حیوانی مدنظر غربی‌ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ باور کنید حتی دختران کم حجاب ایرانی نیز عشق دینی دارند و این تسخیر شدنی نیست.
دبیر, راز شلوار عجیب شش جیب را فاش کرد
علیرضا دبیر راز شلوار عجیب شش جیب را فاش کرد
مفسران گمانه زنی می‌کنند که آیا پلوسی عمدا لباس صورت پوشید تا شبیه «هیلاری کلینتون» به نظر برسد که او نیز در پوشیدن لباس به این رنگ سابقه داشته است. در سال ۱۹۹۵ میلادی هیلاری کلینتون لباس بسیار مشابهی را در چهارمین کنفرانس جهانی زنان سازمان ملل متحد در پکن به تن کرد.
امروز چند خبر در فضای رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند به نوعی برای سهامداران و بورسی ها مهم باشند. قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ